"Άλμα" 17% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη

"Άλμα" 17% στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν τον Ιούλιο, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και η βελτιωμένη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών συνέβαλαν στην αύξηση για 12ο συνεχή μήνα, σύμφωνα με το Bloomberg.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 17% σε 1,02 εκατομμύρια οχήματα, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 62%, ενώ οι παραδόσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων μειώθηκαν κατά 9%. Αγορές όπως η Γερμανία, η Γαλλία και η Ισπανία σημείωσαν διψήφια αύξηση των πωλήσεων.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επεξεργάζονται τις παραγγελίες που συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης περιόδου διαταραχών στις αλυσίδες εφοδιασμού. Τώρα που οι ελλείψεις ημιαγωγών και άλλων κρίσιμων εξαρτημάτων έχουν μειωθεί, οι προοπτικές της βιομηχανίας πλήττονται από τις προοπτικές για υψηλότερο κόστος διαβίωσης και δανεισμού που θα επιβαρύνουν περισσότερο τους καταναλωτές.

Ενώ το Model Y της Tesla ήταν το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη κατά το α' εξάμηνο, οι τοπικοί κατασκευαστές ετοιμάζονται να αντεπιτεθούν. Νέα μοντέλα από τη Volkswagen AG, τη Stellantis NV και τη BMW AG θα φτάσουν στις εκθέσεις τους επόμενους μήνες, ενώ αρκετά από αυτά θα κάνουν το ντεμπούτο τους στην έκθεση αυτοκινήτου IAA την επόμενη εβδομάδα στο Μόναχο.

Οι αγοραστές στη Γερμανία ταξινόμησαν 48.682 πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον Ιούλιο, αριθμός αυξημένος κατά 69% σε σχέση με ένα χρόνο πριν και μακράν ο μεγαλύτερος μεταξύ των ευρωπαϊκών αγορών.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο - όπου οι οδηγοί του Λονδίνου υπόκεινται πλέον σε αυστηρότερους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων - οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 88% σε 23.010 μονάδες. Η Γαλλία κατέλαβε την τρίτη θέση με 16.867 παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Volkswagen πούλησε τα περισσότερα επιβατικά αυτοκίνητα στην περιοχή σε όλους τους τύπους καυσίμων με 280.294 ταξινομήσεις, σε αύξηση κατά 19% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Οι πωλήσεις της Stellantis υποχώρησαν κατά 3,3% σε 160.251 οχήματα.

Περισσότερα από Forbes

Τι να περιμένουμε από το αμερικανικό χρηματιστήριο το 2026

Το 2025 κλείνει ως μια σχετικά ισχυρή χρονιά για τον S&P 500, αφού ο έχει σημειώσει "άλμα" 17%.

Μια στρατηγική του 19ου αιώνα δεν θα λύσει τα προβλήματα των ΗΠΑ στον 21ο

Το νέο έγγραφο για την Εθνική Στρατηγική Ασφάλειας θα μπορούσε να έχει γραφτεί πριν από 200 χρόνια.

Ξεχάστε τους δασμούς - Η κυβέρνηση Τραμπ πρέπει να τιθασεύσει αλλιώς την ΕΕ

Η Ουάσινγκτον πρέπει να ξεκαθαρίσει ότι οι αμερικανικές εταιρείες δεν λογοδοτούν στους ρυθμιστικούς φορείς της ΕΕ.

Τι πρέπει να καταλάβει ο Τραμπ για να πετύχει μια ειρηνευτική συμφωνία με τον Πούτιν στην Ουκρανία

Η διαπραγμάτευση με τον Ρώσο πρόεδρο δεν είναι σαν να διαπραγματεύεσαι ένα deal για ακίνητα στο Μανχάταν.

Τεχνητή νοημοσύνη: Πώς σκάει μια "φούσκα" 10 τρισ. δολαρίων;

"Αυτή τη φορά είναι διαφορετικά" είναι οι πέντε πιο επικίνδυνες λέξεις στον χρηματοοικονομικό τομέα.

Οι crypto-φίλοι του Τραμπ: Ποιοι δώρισαν χρήματα στον πρόεδρο και... τη γλίτωσαν

Η Liz Oyer κατέληξε στο συμπέρασμα: "Ο Τραμπ έχει δημιουργήσει ένα σύστημα απονομής χάριτος με ανταλλάγματα".

Σαρώνουν τα second hand είδη: Στο +357% στην πενταετία, πάνε για νέο ρεκόρ φέτος

Από ρούχα έως ηλεκτρονικά η ελληνική αγορά των μεταχειρισμένων "τρέχει" με +36,3% στο εννεάμηνο. Το διπλό "καύσιμο" της ανάπτυξης. Ποιοι τα επιλέγουν.

Η ειρήνη στην Ουκρανία με οποιοδήποτε κόστος θα ήταν καταστροφή για τον ελεύθερο κόσμο

Ο κίνδυνος έγκειται στην προώθηση ενός σχεδίου που θα οδηγήσει στην οριστική υποταγή της Ουκρανίας.

Η Ρωσία δεν μπορεί να αγνοήσει τον "ενεργειακό πόλεμο" στις διαπραγματεύσεις με την Ουκρανία

Η συνθηκολόγηση είναι ένα κακό ειρηνευτικό σχέδιο. Ποιος χάνει στο ενεργειακό πεδίο μάχης;

Αν οι κυβερνήσεις τυπώνουν χρήμα, τότε δεν το ξοδεύουν

Οι κυβερνήσεις μπορούν να τυπώσουν χρήματα ή να δαπανήσουν, αλλά δεν μπορούν να κάνουν και τα δύο συγχρόνως.

Ο Ερντογάν σπρώχνει την Τουρκία στο ίδιο ναρκοπέδιο με το Ιράν

Η φιλοδοξία του Τούρκου προέδρου να γίνει η ηγετική φυσιογνωμία του ισλαμικού κόσμου εξοργίζει τους Σαουδάραβες.