Seafair: Σε νέες αγορές ποντάρει η startup που συνδέει ναυτικούς με ναυτιλιακές εταιρείες

Seafair: Σε νέες αγορές ποντάρει η startup που συνδέει ναυτικούς με ναυτιλιακές εταιρείες

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Σε νέες αγορές θέλει να αναπτυχθεί το επόμενο διάστημα η Seafair.io, μια startup που στοχεύει να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει τη διαδικασία σύνδεσης ναυτικών με ναυτιλιακές εταιρείες μέσω της τεχνολογίας και λύσεων που βασίζονται στα δεδομένα. Όπως αποκαλύπτει στο Forbes Greece ο Αγαπητός Διακογιάννης, ένας από τους ιδρυτές της Seafair, η εταιρεία "κοιτάζει" αγορές της Ασίας, όπως η Σιγκαπούρη, η Ινδία και η Ινδονησία. Παράλληλα, η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει την παρουσία της στις αγορές όπου ήδη δραστηριοποιείται, ενώ έχει προγραμματίσει έναν νέο γύρο χρηματοδότησης μέσα στο επόμενο έτος, με σκοπό να μεγαλώσει περαιτέρω την ομάδα της και να συνεχίσει να επενδύει σε τεχνολογίες και ανάπτυξη προϊόντος.

Η Seafair, η οποία ιδρύθηκε το 2020 από τον Αγαπητό Διακογιάννη, τον Γιώργο Ρόβη και τον Βύρωνα Αντωνιάδη και ειδικεύεται σε λογισμικό διαχείρισης πληρωμάτων στη ναυτιλία, έχει ήδη καταφέρει να εξασφαλίσει συνολική χρηματοδότηση ύψους 9 εκατ. δολαρίων μέσα από τρεις γύρους, με τη συμμετοχή κορυφαίων venture capital funds, όπως οι General Catalyst, FJ Labs, FirstMinute Capital, SV Angel και SpeedInvest. Η εταιρεία έχει επίσης προσελκύσει την υποστήριξη σημαντικών παραγόντων της ναυτιλίας, όπως η Signal Ventures του Ιωάννη Μαρτίνου και άλλων επιφανών πλοιοκτητών, όπως του κ. Μουνδρέα, του κ. Παπαγιαννόπουλου, του κ. Oldendorff κ.ά.

Τεχνολογία και καινοτομία 

Το Seafair έχει αναπτύξει μια καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα πρόσληψης πληρωμάτων, η οποία χρησιμοποιεί αλγόριθμους αντιστοίχισης για να συνδέει αποτελεσματικά ναυτικούς με ναυτιλιακές εταιρείες, με βάση τις δεξιότητες, την εμπειρία και την απόδοσή τους. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει επίσης εργαλεία διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού για τη διαχείριση πληρωμών, ασφάλισης, προγραμματισμού και συμμόρφωσης με κανονισμούς στη ναυτιλία.

σδφγδ

Το Seafair επικεντρώνεται στην κάλυψη ανώτερων θέσεων αξιωματικών, όπως οι αρχιμηχανικοί και οι πλοίαρχοι, οι οποίες έχουν υψηλή ζήτηση και απαιτούν εξειδικευμένες πιστοποιήσεις​. Η πλατφόρμα διαθέτει μια σημαντική βάση χρηστών, με 300.000 καταρτισμένους ναυτικούς και διαχείριση 800 πλοίων​.

Βασικά προϊόντα του Seafair είναι η Ψηφιακή Πλατφόρμα Πρόσληψης Πληρωμάτων και το Λογισμικό Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού. Η πρώτη είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους ναυτικούς να ανεβάζουν τα βιογραφικά τους, να υποβάλλονται σε ελέγχους ιστορικού και να συμμετέχουν σε διαδικτυακές αξιολογήσεις. Διευκολύνει τις διαφανείς και αποτελεσματικές διαδικασίες πρόσληψης, προγραμματίζοντας συνεντεύξεις και επαληθεύοντας τους εργοδότες και τα πλοία​. Το Λογισμικό Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι ένα λογισμικό που βοηθά τους διαχειριστές στόλου να ενοποιήσουν διασκορπισμένα δεδομένα από διάφορα συστήματα ERP και φύλλα υπολογισμού. Περιλαμβάνει χαρακτηριστικά προσαρμοσμένα στη ναυτιλιακή βιομηχανία, όπως ειδοποιήσεις για τη λήξη των πιστοποιήσεων και συστάσεις για μισθούς​.

Γραφεία σε 14 χώρες

Με έδρα τη Νέα Υόρκη και παρουσία σε διάφορες χώρες, η Seafair απασχολεί 40 υπαλλήλους. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία σε 14 χώρες, όπως Ουκρανία, Φιλιππίνες και Ελλάδα, ενώ συνεργάζεται με περίπου 40 ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες διαχειρίζονται έναν συνολικό στόλο 800 πλοίων.

Οι πελάτες της Seafair προέρχονται κυρίως από την Ευρώπη (Ελλάδα, Γερμανία, Δανία, Βουλγαρία), αλλά και από την Αμερική, την Αίγυπτο και τη Σιγκαπούρη. Στους πελάτες της περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η Laskaridis Shipping Co., η Maran Dry Management, η Genoa Maritime, η Drydel Shipping κ.ά.

Ο κ. Διακογιάννης διευκρινίζει ότι η Seafair χρεώνει τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και το λογισμικό της ανάλογα με τη χρήση. Ειδικότερα, το λογισμικό χρεώνεται ανά πλοίο που το χρησιμοποιεί ανά μήνα, ενώ για τις υπηρεσίες εύρεσης ναυτικών υπάρχει χρέωση για κάθε μήνα που ο ναυτικός εργάζεται στα πλοία των πελατών της. Για τους ναυτικούς, το Seafair είναι εντελώς δωρεάν.

Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία έχει αυξήσει τον κύκλο εργασιών της κατά 3,8 φορές από χρόνο σε χρόνο και συνεχίζει να επενδύει σε ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογίες και ανάπτυξη προϊόντων, με στόχο την παροχή βέλτιστης εμπειρίας στους πελάτες της.

Πώς ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό

Σύμφωνα με τον κ. Διακογιάννη, υπάρχουν παραδοσιακές εταιρείες εύρεσης ναυτικών και αντίστοιχα εταιρείες που παράγουν οριζόντιο λογισμικό (δηλαδή για όλα τα τμήματα) για ναυτιλιακές. Ωστόσο, η Seafair ξεχωρίζει, συνδυάζοντας την τεχνολογία με την τεχνογνωσία και την ανθρώπινη παρέμβαση για να επιτύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα. Για κάθε θέση εργασίας που ανοίγει, ο αλγόριθμος της Seafair αναζητά σε μια βάση δεδομένων 300.000 ναυτικών, αυξάνοντας σημαντικά την πιθανότητα να βρεθούν οι κατάλληλοι υποψήφιοι.

ψωβδφ

Στη συνέχεια, οι ειδικοί της Seafair περνούν τους ναυτικούς μέσα από assessments και συνεντεύξεις, ενώ η πλατφόρμα επιτρέπει τη διαφανή μεταφορά όλων των πληροφοριών που έχουν συλλεγεί για κάθε ναυτικό, διευκολύνοντας έτσι τις ναυτιλιακές εταιρείες να λάβουν την καλύτερη δυνατή απόφαση. Επιπλέον, η πλατφόρμα βοηθά ναυτιλιακές και ναυτικούς να τρέχουν διάφορες διαδικασίες πιο εύκολα και με μεγαλύτερο compliance. Για παράδειγμα, όλα τα απαραίτητα έγγραφα, οι πιστοποιήσεις, τα trainings και οι αξιολογήσεις των ναυτικών ακολουθούν μια διαδικασία όπου το σύστημα αποστέλλει alerts κάθε φορά που κάτι δεν ακολουθείται βάσει των κανόνων της κάθε ναυτιλιακής. 
Το Seafair συνεχίζει να καινοτομεί στη ναυτιλιακή βιομηχανία, στοχεύοντας να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στη διαχείριση πληρωμάτων μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για την ενίσχυση της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Resolve AI: Τα πλάνα της startup μετά τη χρηματοδότηση 35 εκατ. δολαρίων και οι σκέψεις για την Ελλάδα

Αν και έχει έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η Resolve AI διαθέτει ελληνικές ρίζες.

Volograms: Η "ελληνική" startup που δημιουργεί 3D ολογράμματα και φέρνει επανάσταση στο AR και VR

Η εταιρεία έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες μόδας.

Simpler: Ποια είναι η startup που έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης από τη Lamda Development

Η Simpler ιδρύθηκε το 2021 με στόχο να απλοποιήσει τη διαδικασία του checkout για τους εμπόρους και τους καταναλωτές.

Ποιες ευκαιρίες για τις ελληνικές startups ανοίγει η Golden Visa

Από 1η Ιανουαρίου 2025, θα χορηγείται άδεια διαμονής σε πολίτες τρίτων χωρών που επενδύουν τουλάχιστον 250.000 ευρώ σε startup που είναι μέλος του Elevate Greece.

Axelera AI: Οι στόχοι της startup με το ελληνικό DNA, η χρηματοδότηση 65 εκατ. και τα σχέδια για την Ελλάδα

Η εταιρεία με έδρα το Αϊντχόβεν φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα.

Βιοκαύσιμα και μπαταρίες: Το "εισιτήριο" της ναυτιλίας για ένα μέλλον χαμηλών εκπομπών άνθρακα

Μόνο το 2022 τα πλοία προµηθεύτηκαν 930.000 τόνους µειγµάτων βιοκαυσίµων.

Τα 27 χρυσά χαρτοφυλάκια της ελληνικής ναυτιλίας στη Wall Street

Ράλι στις µετοχές των εισηγµένων στο Αµερικανικό Χρηµατιστήριο καταγράφεται και το 2024, έπειτα από µια ιδιαίτερα θετική χρονιά.

Οι 50 κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές - Λίστα Forbes 2024

Ξεπερνά η αγοραστική τους αξία τα 124 δισεκατοµµύρια δολάρια. Χωρίς σε αυτόν τον αριθµό να υπολογίζεται το µεγάλο ναυπηγικό τους πρόγραµµα, που είναι σε εξέλιξη.

Αύξηση 32% στις παραγγελίες τάνκερ από τις αρχές του 2024 - Πρώτοι σε αριθμό παραγγελιών οι Έλληνες εφοπλιστές

Σημαντικός παράγοντας η συμμόρφωση με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.

Είσοδος Λ. Πατίτσα στα δεξαμενόπλοια αμμωνίας (VLAC)

Μπαράζ νέων επενδύσεων από τον εφοπλιστή.

Η αξία του στόλου της Ελλάδας αγγίζει τα 169 δισ. δολάρια

Η Ελλάδα διατηρεί την τρίτη θέση ως παγκόσμιος ηγέτης στη ναυτιλία με στόλο αξίας 169 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμφωνα με την VesselsValue.

Ήρθε η ώρα να ενδιαφερθούμε για τις ναυτιλιακές μετοχές;

Οι οικονομικές επιπτώσεις των ανακατευθύνσεων λόγω των επιθέσεων στην Ερυθρά και οι επενδυτικές ευκαιρίες.