Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Η επέκταση στην Ευρώπη, καθώς και η δημιουργία νέων δυνατοτήτων για τους επαγγελματίες φροντίδας κατοικίδιων ζώων, βρίσκονται στα επόμενα σχέδια του Petexplorer, του πρώτου online marketplace στην Ελλάδα, που στόχο έχει να φέρει κοντά τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων με τους επαγγελματίες του χώρου.
To Petexplorer ιδρύθηκε το 2021 από τον Κωνσταντίνο Παπαγιαννόπουλο και απευθύνεται σε όσους αναζητούν κάποια υπηρεσία για το κατοικίδιό τους, είτε για θέματα υγείας είτε για θέματα εκπαίδευσης, καλλωπισμού κ.λπ. Μέσω μιας εύχρηστης πλατφόρμας, οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν επαγγελματίες, να δουν τη διαθεσιμότητά τους και να κλείσουν ραντεβού online.
"Στόχος μας είναι να βελτιώνουμε συνεχώς το προϊόν μας, ώστε να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας και στους ιδιοκτήτες κατοικίδιων το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και να γίνουμε η νούμερο ένα επιλογή τους”, αναφέρει στο Capital.gr ο κ. Παπαγιαννόπουλος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Petexplorer συμμετείχε πρόσφατα στη θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων της Nestle στην Ελλάδα και στη συνέχεια στο πρόγραμμα επιτάχυνσης "Unleashed by Purina" στην Ελβετία. Μάλιστα, ανάμεσα σε 170 αιτήσεις από όλο τον κόσμο, το Petexplorer αναδείχθηκε ως ένας από τους οχτώ τελικούς νικητές, εξασφαλίζοντας επιχορήγηση και μια ειδική ομάδα υποστήριξης για την επίτευξη των επόμενων στόχων του. Το Petexplorer είναι η πρώτη νεοφυής επιχείρηση από την Ελλάδα που συμμετέχει και διαπρέπει σε αυτό το ανταγωνιστικό πρόγραμμα. "Ήμασταν το πρώτο ελληνικό start up που το κατάφερε αυτό. Η συγκεκριμένη εμπειρία μας βοήθησε να ανοίξουμε τα φτερά μας, να εξελίξουμε το προϊόν μας, να φέρουμε περισσότερους πελάτες στην πλατφόρμα, αλλά και να αρχίσουμε να κοιτάμε προς νέες αγορές”, αναφέρει ο Founder και CEO της Petexplorer.
Η έδρα του Petexplorer βρίσκεται στην Αθήνα και αυτή τη στιγμή στην εταιρεία απασχολούνται 5 άτομα, με εξειδίκευση στις πωλήσεις, το product design, τον προγραμματισμό και το digital marketing.
Νέες κατηγορίες στο μέλλον
Ο κ. Παπαγιαννόπουλος επισημαίνει ότι πέρα από τη χρηματοδότηση από τη Nestle, η εταιρεία στηρίζεται κυρίως σε ίδια κεφάλαια, ενώ πηγή εσόδων του Petexplorer είναι οι συνδρομές από τους επαγγελματίες. Η εταιρεία διαθέτει ένα δίκτυο επαγγελματιών, κυρίως στην Αττική, ενώ στόχος της είναι να αυξήσει τους συνεργάτες της και στην επαρχία. Το δίκτυο του Petexplorer αποτελείται από κτηνίατρους, groomers και εκπαιδευτές, ενώ, όπως αποκαλύπτει ο κ. Παπαγιαννόπουλος, στο μέλλον θα προστεθούν και νέες κατηγορίες.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή της startup, στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια πλατφόρμα που να προσφέρει αντίστοιχες υπηρεσίες, ενώ στο εξωτερικό, κάποιες ομάδες έχουν που ήδη κάνει τα πρώτα τους βήματα, ξεκίνησαν περίπου την ίδια περίοδο με το Petexplorer.
Αυτό που, ωστόσο, διαφοροποιεί το Petexplorer είναι η online διαδικασία του ραντεβού, οι επαληθευμένες αξιολογήσεις από πραγματικούς χρήστες μετά την ολοκλήρωση του ραντεβού και το γεγονός ότι ο επαγγελματίας μπορεί να διατηρεί ένα ολοκληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα, με όλες τις πληροφορίες, όπως φωτογραφίες, βιογραφικό, τυχόν δημοσιεύσεις κ.ά.