BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

BoatSpace: Ποια είναι η νέα ελληνική startup που θέλει να μετασχηματίσει το yachting παγκοσμίως

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Το πώς οι άνθρωποι βιώνουν τον κόσμο του yachting θέλει να μετασχηματίσει η BoatSpace, μια εφαρμογή με όραμα να εκσυγχρονίσει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι κρατήσεις θέσεων ελλιμενισμού σκαφών, παγκοσμίως.

Η ιστορία της BoatSpace ξεκινάει μόλις πριν από έξι μήνες, με δύο φοιτητές να ενώνουν τις δυνάμεις τους: τον Γιώργο Κατιφέ, φοιτητή Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, και τον Νικόλα Λινό, φοιτητή Διεθνούς Επιχειρηματικότητας στο Αμερικανικό Κολλέγιο.

"Εμπνευστήκαμε την ιδέα της BoatSpace στο Διεθνές Ναυτικό Σαλόνι, όταν στελέχη της ναυτιλίας μάς μίλησαν για ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συγκεκριμένος κλάδος, που είναι η δυσκολία εξεύρεσης θέσεων σε μαρίνες”, αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Κατιφές. 

Ιδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Οι δύο φοιτητές αποφάσισαν να βρουν μια λύση σε αυτό το πρόβλημα κι έτσι ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στην BoatSpace, μια πλατφόρμα που στοχεύει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ιδιοκτήτες σκαφών να κλείνουν θέσεις σε μαρίνες online, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνούν με τη μαρίνα.

Επίσης, μέσω της πλατφόρμας θα δίνεται και η δυνατότητα ενοικίασης  πολυτελών yachts, με τους χρήστες να βρίσκουν το κατάλληλο σκάφος, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, χρησιμοποιώντας φίλτρα αναζήτησης. Στα μελλοντικά σχέδια των ιδρυτών είναι και η παροχή ετήσιων συνδρομών σε μέλη που θέλουν να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και πρόσβαση σε ιδιωτικές εκδηλώσεις σε σκάφη. 

Στόχος να βγει στην αγορά το 2024 

Οι δύο ιδρυτές βρίσκονται αυτή την περίοδο σε συζητήσεις με μαρίνες και στόχος τους είναι η πλατφόρμα να βγει στην αγορά μέσα στο 2024. 

Όπως εξηγούν, η πλατφόρμα θα έχει τρεις κύριες πηγές εσόδων: μια προμήθεια της τάξης του 15-20% από τις κρατήσεις στις μαρίνες, μια προμήθεια 15-20% από τις υπηρεσίες ενοικίασης σκαφών, για τις οποίες η εταιρεία συνεργάζεται με ναυλομεσίτες, και τις ετήσιες συνδρομές για την παροχή των έξτρα προνομίων.

Η εταιρεία, που εδρεύει στην Αθήνα, δεν έχει λάβει μέχρι στιγμής κάποια κεφάλαια από επενδυτές, ωστόσο είναι πολύ πιθανόν να πραγματοποιήσει στο άμεσο μέλλον κάποιον γύρο χρηματοδότησης, ώστε να μπορέσει να εξελίξει περαιτέρω την τεχνολογία της εφαρμογής. 

Συνδρυτής BoatSpace 19.04.2024

Ενδιαφέρον από Μέση Ανατολή

Η καινοτομία της BoatSpace έγκειται στο ότι η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κρατήσεις, εξαλείφοντας την ανάγκη επικοινωνίας με τις μαρίνες για εύρεση κατάλληλων θέσεων ελλιμενισμού. Με real time availability, ασφαλή επεξεργασία πληρωμών και οδηγίες ασφαλείας που ενσωματώνονται σε αυτήν τη λειτουργία, η BoatSpace στοχεύει να παρέχει μια απαλλαγμένη από προβλήματα εμπειρία, όταν οι χρήστες πλέουν στο ανοιχτό πέλαγος και θέλουν να αγκυροβολήσουν σε ένα πολυσύχναστο λιμάνι. "Αυτό που θέλουμε να παρέχουμε στον χρήστη είναι η δυνατότητα να κάνει εύκολα κρατήσεις στις μαρίνες, όπως μπορεί να κλείσει εισιτήρια σε μια παράσταση, επιλέγοντας στην κάτοψη του θεάτρου ακριβώς τη θέση που θέλει”, αναφέρει ο Νικόλας Λινός.

Αφού εδραιωθεί στην Ελλάδα, οι ιδρυτές της BoatSpace θέλουν να επεκτείνουν την πλατφόρμα τους και στο εξωτερικό, με πιθανές αγορές-στόχους το Μονακό, το Ντουμπάι και τη Γαλλική Ριβιέρα. Εξάλλου, σε ένα πρόσφατο ταξίδι τους στο "Dubai International Boat Show”, τόσο η Yas Marina του Αμπού Ντάμπι όσο και το παλιό λιμάνι της Ντόχα, εξέφρασαν ενδιαφέρον για να ενταχθούν στην εφαρμογή.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.