Νestle Ελλάς: Η επιστροφή στο νερό μετά την έξοδο του 2024

Νestle Ελλάς: Η επιστροφή στο νερό μετά την έξοδο του 2024

Του Γιώργου Λαμπίρη

Το 2024 αποτέλεσε σημείο καμπής για το Κορπή, το εμφιαλωμένο νερό που παράγει η Nestle Ελλάς. Το νερό που εμφιαλώνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, βρέθηκε εκτός αγοράς κατά την περσινή χρονιά, όταν προέκυψαν ζητήματα στην πηγή υδροληψίας, τα οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων και ποτών σε παγκόσμιο επίπεδο. Πλέον, η Nestle έχει αρχίσει να ανακτά το έδαφος στο εμφιαλωμένο νερό, όπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής διαθέσιμα στοιχεία αγοράς για την κατηγορία αυτή. 

Προωθητικές ενέργειες για να καλύψει το χαμένο έδαφος

Σημειώνεται ωστόσο ότι η Κορπή στη διάρκεια του περασμένου Φεβρουαρίου κινήθηκε με προωθητικές ενέργειες στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας στις εξάδες νερού του 1,5 λίτρου, πραγματοποιώντας έκπτωση και εμφανίζοντας τιμή προσφοράς που κινήθηκε από 1,78 έως και 1,84 ευρώ, με σκοπό να ανακτήσει χαμένα μερίδια στην κατηγορία. 

Ο όγκος πωλήσεών του Κορπή σε λίτρα στο σύνολο των ελληνικών σούπερ μάρκετ συμπεριλαμβανομένης της Lidl, ήταν 34.733.681 το 2023, ενώ μετά το περιστατικό και συγκεκριμένα στη διάρκεια του 2024, είχε χάσει το 36,3% του όγκου πωλήσεων, ο οποίος κατήλθε στα 22.112.595 λίτρα, δεδομένου ότι το Κορπή δεν ήταν διαθέσιμο στα ράφια, έχοντας ωστόσο αρχίσει να ανακάμπτει ήδη στη διάρκεια της περσινής χρονιάς μετά την αποκατάσταση του ζητήματος που είχε ανακύψει. Αυτή τη στιγμή πάντως με βάση τα στοιχεία του Φεβρουαρίου 2025, η αγορά εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ήταν στο σύνολό της ανοδική κατά 6,4% με την ανάπτυξη να προέρχεται και από την Κορπή, μετά από την διακοπή παραγωγής στην οποία υποχρεώθηκε η εταιρεία στη διάρκεια του 2024 με αποτέλεσμα να μείνει εκτός αγοράς για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θυμίζουμε ότι στο εργοστάσιο της εταιρείας είχαν πραγματοποιηθεί έλεγχοι και χημικές αναλύσεις που σχετίζονταν με την ποιότητα του παραγόμενου νερού και το εργοστάσιο διέκοψε την εμφιάλωση του φυσικού μεταλλικού νερού. 

Εάν συγκρίνει κανείς την περίοδο κατά την οποία είχε παρουσιαστεί το πρόβλημα στην εταιρεία και είχε διακοπεί η παραγωγή, δηλαδή τον Φεβρουάριο του 2024 με τον Φεβρουάριο του 2025, φέτος το συνολικό ποσοστό ανόδου του όγκου πωλήσεων είναι αυξημένο κατά 513,7%. Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα, ενώ η εταιρεία είχε φτάσει σε μερίδιο μόλις 0,7% στην ελληνική αγορά εμφιαλωμένου, πέρυσι κατά τον δεύτερο μήνα του έτους, φέτος το μερίδιο αυτό τον Φεβρουάριο έφτασε στα επίπεδα του 4,2%. Βέβαια, το μερίδιο αυτό απέχει από το 6,5% που κατείχε η Nestle στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού με το Κορπή, τον Φεβρουάριο του 2023, όταν όλα κυλούσαν κανονικά και χωρίς προβλήματα στον συγκεκριμένο τομέα δραστηριότητας της επιχείρησης. 

Η παραγωγική μονάδα του νερού Κορπή έχει την δυνατότητα να παράγει ημερησίως έναν σημαντικό αριθμό φιαλών που ανέρχεται μεταξύ 400.000-500.000 φιαλών όλων των μεγεθών σε 24ωρη λειτουργία. Το εργοστάσιο διαθέτει τρεις γραμμές εμφιάλωσης και συσκευασίας μεταξύ αυτών η μονάδα συσκευασίας του 1,5 λίτρου, του 1 λίτρου και του 0,90 λίτρου με τις δύο τελευταίες συσκευασίες να κατευθύνονται στο HoReCa. Στη δεύτερη γραμμή εμφιαλώνονται τα νερά χωρητικότητας μπουκαλιού 0,5 lt, 0,75 lt, οι παιδικές συσκευασίες αλλά και η νέα συσκευασία 0,5 lt από 50% ανακυκλωμένο υλικό. Στην τρίτη γραμμή εμφιαλώνεται το φυσικό μεταλλικό νερό σε γυάλινες φιάλες σε συσκευασία 1lt  και 0,33 lt καθώς και το ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.