Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Σε διαδικασία εξασφάλισης νέας χρηματοδότησης βρίσκεται αυτή την περίοδο η myTeam, μια ελληνική πλατφόρμα διαχείρισης αθλητικών συλλόγων, σχεδιασμένη για να βελτιώνει τη συνολική εμπειρία για τους αθλητές, τους προπονητές και τους διαχειριστές. Όπως αποκαλύπτει στο Capital.gr ο Δημήτρης Σερελέας, co-founder και CEO της myTeam, τα κεφάλαια θα αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη της εφαρμογής και την επέκταση σε νέες αγορές, όπως η Αγγλία, ενώ μέχρι το τέλος του 2024, η startup σχεδιάζει να επεκταθεί σε Βουλγαρία και Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα η myTeam απέκτησε και τους πρώτους πελάτες της σε Ισπανία και Γερμανία.
Η myTeam ξεκίνησε το 2022 ως ένα project που γεννήθηκε χάρη στο προσωπικό ενδιαφέρον του Δημήτρη Σερελέα, ο οποίος είχε μακροχρόνια εμπειρία στον χώρο των αθλητικών σωματείων, τόσο ως αθλητής όσο και ως μέλος της ομάδας διαχείρισης. Έχοντας βιώσει από πρώτο χέρι τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αθλητικοί σύλλογοι - από τις εγγραφές και τις πληρωμές μέχρι την επικοινωνία με γονείς και αθλητές, καθώς και τον προγραμματισμό αγώνων και προπονήσεων - ο κ. Σερελέας είδε την ανάγκη για μια λύση που θα απλοποιήσει αυτές τις διαδικασίες και θα εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο και πόρους.
Με αυτές τις σκέψεις στο μυαλό, γεννήθηκε η myTeam, με στόχο να βελτιστοποιήσει τον τρόπο λειτουργίας των αθλητικών σωματείων μέσα από μια καινοτόμο πλατφόρμα. Στο τέλος της πρώτης χρονιάς λειτουργίας της, η myTeam είχε καταφέρει να κλείσει συμφωνίες με μεγάλα ονόματα όπως ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός και η Eurohoops Academy του Θοδωρή Παπαλουκά. Έτσι, το πρώτο δείγμα ενδιαφέροντος από επενδυτές δεν άργησε να έρθει.
Με τη στήριξη επενδυτών όπως η Genesis Ventures και η Eleven Ventures, καθώς και angel investors, όπως ο συν-ιδρυτής της Google Maps, Lars Rasmussen, η myTeam "σήκωσε” πέρυσι 620.000 ευρώ σε έναν πρώτο γύρο χρηματοδότησής. Με αυτά τα κεφάλαια, η ομάδα μεγάλωσε και επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη του προϊόντος της, το οποίο σήμερα χρησιμοποιούν σχεδόν 300 ομάδες στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων ο Άρης, ο ΌΦΗ, ο Απόλλων Πατρών και ο Ηρακλής, ενώ η πλατφόρμα αριθμεί περίπου 100.000 ενεργά προφίλ χρηστών.
Τι προσφέρει
Η εταιρεία, με έδρα την Αθήνα, απασχολεί σήμερα 18 υπαλλήλους. Πέρα από τη βασική συνδρομή που πληρώνουν τα αθλητικά σωματεία ανάλογα με τον αριθμό των ενεργών μελών τους, η myTeam αναπτύσσει συνεχώς νέες υπηρεσίες για να ενισχύσει τα έσοδά της. Αυτές περιλαμβάνουν τις online πληρωμές και ένα ασφαλιστικό προϊόν για αθλητές. Παράλληλα, η myTeam αναπτύσσει ένα MVP για ένα B2B marketplace, το οποίο θα βοηθά τους συλλόγους να εντοπίζουν υπηρεσίες όπως ανάπτυξη ιστοσελίδας, διαχείριση social media, αγορά εμφανίσεων, εκτύπωση banners και live streaming.
Η myTeam προσφέρει ένα ολοκληρωμένο web application που εξυπηρετεί τις ανάγκες των αθλητικών σωματείων. Οι διαχειριστές των συλλόγων μπορούν να ελέγχουν πληρωμές, έξοδα-έσοδα, εγγραφές, να επικοινωνούν με αθλητές και γονείς, να παρακολουθούν τις παρουσίες και να έχουν πρόσβαση σε εργαλεία βελτιστοποίησης της σχέσης με τους χορηγούς τους, αποκτώντας μια συνολική εικόνα του συλλόγου σε πραγματικό χρόνο. Από την άλλη πλευρά, οι προπονητές, οι αθλητές και οι γονείς έχουν πρόσβαση σε ένα mobile app που τους παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση, όπως πρόσβαση στα προγράμματα προπονήσεων και αγώνων και σε ανακοινώσεις που τους αφορούν, καθώς και δυνατότητα online πληρωμών και επικοινωνίας.
"Σιγά-σιγά θέλουμε να εντάξουμε και το κομμάτι του myTeam Marketplace που θα έχει προϊόντα και υπηρεσίες βασισμένες στις ανάγκες των αθλητών και γονιών," προσθέτει ο κ. Σερελέας.
Η αγορά στην Ελλάδα και παγκοσμίως
Σύμφωνα με τον κ. Σερελέα, η αγορά του participatory sport είναι τεράστια. Στην Ελλάδα μόνο, οι εγγεγραμμένες ομάδες στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ξεπερνούν τις 7.000, ενώ οι ετήσιες δαπάνες αθλητών και γονέων προς τους συλλόγους ανέρχονται στα 700 εκατομμύρια ευρώ. Στην Ευρώπη, το ποσό αυτό ανέρχεται στα 50 δισεκατομμύρια ευρώ και παγκοσμίως στα 400 δισεκατομμύρια ευρώ.
"Θέλουμε να γίνουμε ένα κομμάτι αυτού του οικοσυστήματος. Σίγουρα θέλουμε να συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε και να μεγαλώνουμε την πλατφόρμα. Όμως, αποστολή και στόχος μας είναι να φέρουμε περισσότερα παιδιά στα γήπεδα και να βοηθήσουμε τους συλλόγους να εστιάσουν στο έργο τους, στις ομάδες και τους αθλητές τους”, καταλήγει ο co-founder της myTeam.