Intrafashion (Pink Woman): Το deal που φέρνει νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά μόδας

Intrafashion (Pink Woman): Το deal που φέρνει νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά μόδας

Του Γιώργου Λαμπίρη

Να διευρύνει περαιτέρω το εκτόπισμα του ελληνικού ομίλου ειδών ένδυσης Intrafashion έρχεται η συμφωνία αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον ιταλικό όμιλο Teddy για τα brands "Terranova” και "Calliope”. Σημειώνεται ότι στον όμιλο Intrafashion υπάγονται τα καταστήματα Pink Woman και στόχος μέσα από αυτή τη νέα κίνηση που πραγματοποίησε, είναι να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των προσφερόμενων προϊόντων αλλά και την παρουσία του στην εγχώρια αγορά.

Μιλώντας με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Intrafashion, Δημήτρη Ματεμτζή, επισημαίνει στο Capital.gr ότι η συμφωνία είναι πολυετής, κάτι που σημαίνει ότι θα υπερβεί τα 8 χρόνια με δυνατότητα επέκτασης ανάλογα με την εξέλιξη της συνεργασίας. "Πρόκειται για μακροπρόθεσμη συνεργασία, όπου το πλάνο περιλαμβάνει την ανάπτυξη των δύο brands "Terranova” και "Calliope”. Προτεραιότητα αποτελεί η ανάπτυξη των καταστημάτων Terranova και θα ακολουθήσουν τα καταστήματα Calliope”, αναφέρει ο κύριος Ματεμτζής. 

Το πρώτο κατάστημα στην Ερμού

Πρώτο βήμα αυτής της συνεργασίας αποτέλεσαν τα εγκαίνια του καταστήματος "Terranova” στην οδό Ερμού 26 στο κέντρο της Αθήνας. Το εν λόγω σημείο πώλησης διαθέτει τέσσερα επίπεδα, με συνολικούς χώρους πώλησης που υπερβαίνουν τα  500 τετραγωνικά μέτρα. Σημειώνεται ότι η Terranova προ της συνεργασίας με τον όμιλο Intrafashion είχε αναπτύξει μεμονωμένες συνεργασίες σε επίπεδο franchise με καταστήματα σε περιοχές όπως η Θεσσαλονίκη, η Κεντρική Ελλάδα ή το The Mall Athens και διατηρούνται ως έχουν. Eπισημαίνουμε ότι η συμφωνία που υπεγράφη προβλέπει για τον όμιλο Intrafashion τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής (εξαιρείται το The Mall Athens), της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας.

To επόμενο δίμηνο ο όμιλος Intrafashion θα δημιουργήσει νέα σημεία πώλησης στο Αιγάλεω και την κεντρική αγορά της Χαλκίδας, σε ακίνητο που μίσθωσε από τη Eurobank.

Στόχος τα 15 καταστήματα Terranova εντός των επόμενων 30 μηνών

Κατά τα όσα επισημαίνει ο επιχειρηματίας, στόχος είναι εντός των επόμενων τριάντα μηνών να λειτουργήσουν τουλάχιστον 15 σημεία Terranova στην Ελλάδα, χωρίς να έχει προς το παρόν οριστικόποιηθεί ο αριθμός των καταστημάτων Calliope που θα λειτουργήσουν στο ίδιο χρονικό διάστημα. 

Ο όμιλος Teddy διατηρεί σύμφωνα με την εταιρική του ιστοσελίδα συνολικά 803 καταστήματα πώλησης ενδυμάτων Terranova, Rinascimento και Calliope και απασχολεί 3.269 εργαζόμενους. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ανέρχεται σε 671 εκατομμύρια ευρώ με 80 εκατομμύρια ευρώ προσαρμοσμένο EBITDA. Το μοντέλο ανάπτυξης στις χώρες όπου διατηρεί σήμερα παρουσία ο ιταλικός όμιλος με καταστήματα σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα, βασίζεται αφενός στo franchise. Αφετέρου δραστηριοποιείται στη χονδρική μέσω διανομέων χονδρικής. Η παρουσία του εντοπίζεται σε 83 χώρες διεθνώς.

Συνεχίζεται η επέκταση και για τα Pink Woman

Την ίδια στιγμή ο ελληνικός όμιλος ειδών γυναικείας ένδυσης, Intrafashion, που βρίσκεται πίσω από την ταμπέλα "Pink Woman", συνεχίζει την επέκτασή του σε περιοχές όπως είναι η Μύκονος με νέο σημείο πώλησης, καθώς και το Χαλάνδρι και η Αμφιάλη. Η εταιρεία παρουσίασε σταδιακή ανάπτυξη από το 2020 και ύστερα όταν ο Δημήτρης Ματεμτζής εξαγόρασε το σύνολο των μετοχών της από τον Παύλο Χατζηπαυλίδη, δημιουργώντας μία ισχυρά κερδοφόρα επιχείρηση. Ο Δημήτρης Ματεμτζής πριν την εξαγορά είχε μακρά θητεία περίπου δυόμισι δεκαετιών σε επιτελικές θέσεις πολυεθνικών ομίλων  σε Ελλάδα και εξωτερικό όπως η L’Oreal, η Champion, η Hanes Brands Inc. Ο ίδιος συμμετείχε ενεργά στην εδραίωση της αμερικανικής μάρκας αθλητικών ειδών Champion σε 15 χώρες, αποτελώντας μέλος της διοικητικής ομάδας που σχεδίασε και έκανε πράξη την εξαγορά του ευρωπαϊκού της βραχίονα από την HBI Inc έναντι τιμήματος που ξεπέρασε τα 260 εκατομμύρια ευρώ. Αυτή τη στιγμή το δίκτυο της Pink Woman αριθμεί περισσότερα από 115 καταστήματα και στόχος είναι να φτάσει προσεχώς τα 130 σημεία.

Pink Woman: Tζίρος πάνω από τα 40 εκατομμύρια ευρώ το 2023 και πρόβλεψη για 45 εκατ. το 2024

Το 2023 η δραστηριότητα της Pink Woman συνέχισε να αναπτύσσεται με τον κύκλο εργασιών της από 35,58 εκατομμύρια ευρώ που ήταν στο τέλος του 2022, να ανέρχεται στα 40,17 εκατομμύρια ευρώ στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, ενώ για φέτος η πρόβλεψη κάνει λόγο για τζίρο κοντά στα 45 εκατ. ευρώ, ποσό από το οποίο εξαιρείται η νέα συνεργασία με τον όμιλο Teddy. Στην τελευταία οικονομική χρήση η καθαρή θέση της επιχείρησης διαμορφώθηκε στα 8,7 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα ταμειακά της διαθέσιμα αυξήθηκαν από 4,4 εκατ. ευρώ σε 6,3 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, κατάφερε να περιορίσει την δανειακή της έκθεση, μειώνοντας τον τραπεζικό της δανεισμό από 5,3 εκατ. ευρώ σε 4,6 εκατ. ευρώ, ενώ οδηγήθηκε για πρώτη φορά στη διαδρομή της σε αρνητικό καθαρό δανεισμό, δεδομένου ότι τα ταμειακά διαθέσιμα το 2023 υπερέβησαν τον τραπεζικό δανεισμό κατά 1,7 εκατ. ευρώ. 
 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Cavino: Τι τζιράρει ο μεγαλύτερος όμιλος κρασιού στην Ελλάδα μετά την εξαγορά του Μπαμπατζίμ

Η συνεργασία με τη Lidl – Από εξαγωγές το 64% του κύκλου εργασιών της.

Η Pizza Hut επιστρέφει στην Ελλάδα

Λίγες ημέρες απομένουν για την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα αυτή τη φορά υπό τον κυπριακό όμιλο PHC.

Πόσο καφέ πίνουμε στην Ελλάδα

Παρά την δεκαετή οικονομική κρίση και τις ανατιμήσεις σε τρόφιμα και ποτά αλλά και στα προϊόντα καφέ, δεν επηρεάστηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα, με τον κλάδο να εμφανίζει ανθεκτικότητα.

Η "μονοπωλιακή αυτοκρατορία" της Google κινδυνεύει και ο Τραμπ μάλλον δεν θα τη σώσει

"Η Google δεν μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών".

Ο Τραμπ θα προσπαθήσει να "μπλοκάρει" την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

"Υπάρχουν πολλοί τρόποι να λογοδοτήσει η Κίνα χωρίς να αποξενωθούν 180 εκατ. Αμερικανοί χρήστες".

Lamda Development: "Χρυσοτόκος όρνιθα" το Ελληνικό

Διπλάσιες οι εισπράξεις έναντι των εξόδων μέχρι σήμερα.

Embio Diagnostics: Νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ για την startup που αναπτύσσει διαγνωστικές λύσεις

Εστίασε στην επεκτατική της στρατηγική, εντάσσοντας στο πελατολόγιο της μεγάλες εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο.

Μάχη χαρακωμάτων κυβέρνησης με βιομηχανία και σούπερ μάρκετ για τις προσφορές στα ράφια

Αντικείμενο η αλλαγή του καθεστώτος σχετικά με την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων στα βασικά καταναλωτικά αγαθά.

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Η εταιρεία από το Βόλο έχει φέρει επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Gregy: "Τρέχει" το mega πράσινο πρότζεκτ Κοπελούζου που θα συνδέσει ηλεκτρικά Ελλάδα και Αίγυπτο

Τα πλεονεκτήματα του έργου και τα έργα ΑΠΕ που θα τροφοδοτούν πράσινη ενέργεια τη διασύνδεση.

Theramir: Στόχος οι κλινικές δοκιμές για τη startup που αναπτύσσει θεραπείες κατά του καρκίνου

Η στρατηγική πορεία της για την ανάπτυξη νέων στοχευμένων θεραπειών ενισχύθηκε με μια επιτυχημένη χρηματοδότηση ύψους 525.000 ευρώ.