Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Του Γιώργου Λαμπίρη

Αρκετές αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Χαρακτηριστική και ίσως πιο πρόσφατη είναι η αποχώρηση του μέχρι πρότινος διευθυντή marketing της Μασούτης, Γιάννη Καλαϊτζάκη. Η συγκεκριμένη αποχώρηση που αποτελεί όπως πληροφορούμαστε προσωπική επιλογή του γενικού διευθυντή της επιχείρησης, Θεόδωρου Γεροστεργιούδη, αποτελεί μία ακόμα στο παζλ που έχει σχηματιστεί τα τελευταία χρόνια με διαδοχικές απομακρύνσεις ή αποχωρήσεις στελεχών από τη θέση του διευθυντή marketing.

Η αρχή έγινε με τον Σταμάτη Δαυίδ, ο οποίος μετά από τεσσερισήμισι χρόνια βρέθηκε εκτός εταιρείας, έχοντας προηγουμένως θητεύσει στη θέση του διευθυντή διαφήμισης Ελλάδας και Κύπρο για λογαριασμό της Lidl. Ακολούθησε η Μαριάννα Σαμαρά, η οποία παρέμεινε στην εταιρεία για χρονικό διάστημα που δεν υπερέβη τους δέκα μήνες, ενώ είχε προηγηθεί η θητεία της στην Ιωνική Σφολιάτα ως διευθύντρια μάρκετινγκ. Η ίδια αντικαταστάθηκε από τον Σάββα Τορτοπίδη, ένα στέλεχος με μακρά θητεία στον Μασούτη από το 1999. Ο Σ. Τορτοπίδης αναλαμβάνοντας στην πορεία καθήκοντα διευθυντή πληροφορικής αλλά και ψηφιακού μετασχηματισμού, μετά την αποχώρηση της Μαριάννας Σαμαρά επιφορτίστηκε και με τα καθήκοντα της διεύθυνσης μάρκετινγκ, για να αποχωρήσει εν τέλει από τη Μασούτης τον Φεβρουάριο του 2023 μετά από 24 χρόνια επαγγελματικής πορείας στη Μασούτης. Τέταρτος κατά σειρά διευθυντής μάρκετινγκ ήταν ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, που ανέλαβε τον Ιούλιο του 2023 και παρέμεινε έως και τον Μάρτιο του 2024, με την αποχώρησή του να γίνεται επίσημα γνωστή στο εσωτερικό της εταιρείας την Παρασκευή 22 Μαρτίου. O Γ. Καλαϊτζάκης είχε συνεργαστεί προηγουμένως τόσο με την Public ως επικεφαλής του τομέα trade marketing, ακολούθως συνεργάστηκε με τον κυπριακό όμιλο Photos Photiades ως marketing manager και ακολούθως ως επικεφαλής μάρκετινγκ και e-commerce της εταιρείας Dust+Cream. 

Η αποχώρηση Σταυρινού από τη Lidl

Ωστόσο, η Μασούτης δεν αποτελεί τη μοναδική περίπτωση όπου έχουν καταγραφεί αποχωρήσεις καθότι σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ένα ακόμη στέλεχος της αγοράς, ο Σταύρος Σταυρινός, αποχώρησε την περασμένη Παρασκευή από τη Lidl Ελλάς. Διατηρούσε καθήκοντα υπεύθυνου εξωτερικής επικοινωνίας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Lidl Ελλάς. Ο Σταύρος Σταυρινός συνεργαζόταν με τη Lidl Ελλάς από τον Μάρτιο του 2019. Πριν από τη Lidl Ελλάς είχε θητεύσει ως senior client planning and operations manager της διαφημιστικής εταιρείας, Admine. 

Η κινητικότητα στην ΑΒ Βασιλόπουλος

Κινητικότητα ωστόσο σημειώνεται και στην ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς από τις αρχές Μαρτίου ανέλαβε καθήκοντα ο νέος CFO της αλυσίδας, Βασίλης Χατζηχριστόφας, προερχόμενος από τη θέση του οικονομικού διευθυντή Νοτιοανατολικής Ευρώπης της ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas. Ο Βασ. Χατζηχριστόφας θα διαδεχθεί την Ελένη Αγγέλου, η οποία ήταν εκείνη που κλήθηκε προσωρινά να αντικαταστήσει τον πρώην πρόεδρο και οικονομικό διευθυντή της εταιρείας, ο οποίος είχε δηλώσει παραίτηση για προσωπικούς λόγους τον Σεπτέμβριο του 2023. Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι αποχωρούν από την αλυσίδα στελέχη με πολυετή παρουσία σε αυτήν, όπως ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της AB Βασιλόπουλος, λόγω συνταξιοδότησης, αλλά και ο Βαγγέλης Βασιλείου, Οperations Services Director της εταιρείας. 

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.

Delivery με drone: H start up που νικά τους κολοσσούς του e-commerce

Η ζήτηση για καφέ και ο έξυπνος σχεδιασμός του drone της βοηθούν δίνουν στη Manna συγκριτικό πλεονέκτημα.