Movingdoors: Επεκτείνεται στο Ντουμπάι μετά τον γύρο χρηματοδότησης άνω του €1 εκατ.

Movingdoors: Επεκτείνεται στο Ντουμπάι μετά τον γύρο χρηματοδότησης άνω του €1 εκατ.

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Στην επέκτασή της στο Ντουμπάι θα κατευθυνθεί το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων που άντλησε πρόσφατα η Movingdoors, μια κυπριακή proptech startup που παρέχει high-end και technology-enabled διαμερίσματα. Τα διαμερίσματα είναι πλήρως serviced και εξοπλισμένα, ενώ η εταιρεία παρέχει ευέλικτες επιλογές online κρατήσεων, από έναν μήνα και πάνω.

Η Movingdoors ανακοίνωσε πρόσφατα την επιτυχή ολοκλήρωση ενός seed γύρου χρηματοδότησης ύψους 1,163 εκατ. ευρώ, με επικεφαλής τα Uni.fund, Genesis Ventures και Venteri Capital. 

Όπως αναφέρει στο Capital.gr ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, co-founder και CEO της Movingdoors, στόχος μετά την εξασφάλιση της χρηματοδότησης είναι η εταιρεία να εμπλουτίσει την τεχνολογική της υποδομή και το customer experience, καθώς και να υποστηρίξει την επέκτασή της στο Ντουμπάι. Συγκεκριμένα, το 60% των αντληθέντων κεφαλαίων θα κατευθυνθεί στην επέκταση στο Ντουμπάι, το 30% σε recruitment και το υπόλοιπο 10% στην επέκταση server στην Κύπρο.

Η Movingdoors ιδρύθηκε στις αρχές του 2022, αρχικά ως "Staycaee” (σ.σ. το rebranding έγινε τον Σεπτέμβριο του 2022) και αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται ένα δίκτυο 230 διαμερισμάτων σε τρεις πόλεις της Κύπρου: Λεμεσό, Πάφο και Λάρνακα. Μετά το Ντουμπάι, η εταιρεία θέλει να επεκταθεί και σε άλλες αραβικές αγορές, όπως Άμπου Ντάμπι, Σαουδική Αραβία και Κατάρ, ενώ η Ελλάδα δεν βρίσκεται προς το παρόν στα σχέδιά της, καθώς θεωρείται ήδη αρκετά "crowded”. 

Movingdoors

Εκτόξευση εσόδων και break-even

Μέσα στο μικρό χρονικό διάστημα λειτουργίας της, η εταιρεία έχει καταφέρει να κάνει break-even, καταγράφοντας ισχυρά έσοδα. Συγκεκριμένα, το 2023 έκλεισε με έσοδα 4 εκατ. ευρώ, από 1 εκατ. ευρώ το 2022 (στους 10 πρώτους μήνες λειτουργίας της εταιρείας). Ο στόχος για το 2024 είναι να φτάσει τα 600 διαμερίσματα υπό διαχείριση και τα 13 εκατ. ευρώ σε έσοδα.

Στους πιο μελλοντικούς στόχους της εταιρείας είναι να ενσωματώσει πρόσθετες υπηρεσίες. Η Movingdoors ήδη παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού, laundry και συντήρησης, ενώ στις σκέψεις της είναι η δημιουργία ενός προγράμματος membership, που θα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες (όπως γυμναστήρια, εστιατόρια κ.ά.) με έκπτωση. Επιπλέον, μελλοντική της επιδίωξη είναι να αρχίζει να χτίζει "κοινότητες” σε κάθε αγορά που ανοίγει, ενσωματώνοντας στην εφαρμογή ένα community feature, από όπου οι χρήστες θα μπορούν να ενημερώνονται για τα νέα της κοινότητας, αλλά και για εκδηλώσεις που διοργανώνονται ειδικά γι’ αυτούς.

Moovingdoors

Το μοντέλο λειτουργίας

Τα έσοδα της εταιρείας προέρχονται κατά 95% από το λεγόμενο "rental arbitrage”: δηλαδή η εταιρεία συνάπτει συμβόλαια ενοικίασης με τους ιδιοκτήτες (διάρκειας 3-5 ετών), επιμελείται τα διαμερίσματα και στη συνέχεια τα "ανεβάζει” στην πλατφόρμα και τα υπενοικιάζει. Το υπόλοιπο 5% προέρχεται από ένα μοντέλο διαμοιρασμού εσόδων (revenue sharing model), δηλαδή η εταιρεία προτείνει (ή και αναλαμβάνει) στους ιδιοκτήτες τρόπους μεγιστοποίησης της εισοδηματικής αξίας των ακινήτων τους. Στη συνέχεια, μέσω της πλατφόρμας γίνεται distribution των ακινήτων σε 250 global property portals και η Movingdoors λαμβάνει το 20% των εσόδων. 

Η Movingdoors διαθέτει συνεργασίες και με εταιρείες, με το 20% εσόδων της να προέρχεται από B2B και το 80% από B2C.

Η διαφοροποίηση της Movingdoors από άλλες εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες είναι ότι εστιάζει στα πιο premium διαμερίσματα, αλλά και στην παροχή μιας περισσότερο customized εμπειρίας, καθώς μπορεί να προσαρμόζει τα διαμερίσματα ανάλογα με τις ανάγκες των χρηστών.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.