Όμιλος Hilton: Σε αναζήτηση νέας "στέγης" στην Αθήνα για το brand Hilton - Η συνεργασία με την Brown Hotels

Όμιλος Hilton: Σε αναζήτηση νέας "στέγης" στην Αθήνα για το brand Hilton - Η συνεργασία με την Brown Hotels

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Όταν το 2025, το ξενοδοχείο τοπόσημο της Αθήνας, το Hilton ανοίξει και πάλι τις πόρτες του μετά από περίπου 3 χρόνια, που παρέμεινε κλειστό λόγω ανακαίνισης, θα μεταβεί σε μια νέα εποχή, η οποία εκτός από το ανανεωμένο πρόσωπο, προϋποθέτει και την αλλαγή της επωνυμίας του, με την "απώλεια"  του σήματος Hilton και την επαναλειτουργία του υπό το high-end και πολυτελές brand Conrard, το οποίο, επίσης, ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου Hilton.  

Όλα αυτά τα χρόνια, το ξενοδοχείο έχει συνδέσει το όνομά του με τη γύρω περιοχή, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι κάτοικοι της πόλης να την αποκαλούν συνήθως σαν την περιοχή γύρω από το Hilton. Αυτό δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τον όμιλο, ο οποίος αναζητά την κατάλληλη ευκαιρία προκειμένου το brand Hilton να αποκτήσει μια νέα "στέγη" στην Αθήνα.

Αlan Mantin - Hilton
Ο Αlan Mantin, διευθύνων σύμβουλος ανάπτυξης Νότιας Ευρώπης της Hilton

"Αντιλαμβανόμαστε ότι δημιουργείται ένα κενό στην πόλη  για το συγκεκριμένο brand", παραδέχθηκε ο Αlan Mantin, διευθύνων σύμβουλος ανάπτυξης Νότιας Ευρώπης της Hilton, ο οποίος βρέθηκε στη χώρα μας με αφορμή την ανακοίνωση της στρατηγικής συνεργασίας με την Brown Hotels. "Η αλήθεια είναι ότι βρισκόμαστε στην αναζήτηση ευκαιριών καθώς σαφώς επιδιώκουμε την επιστροφή του σήματος Hilton στην Αθήνα, το οποίο άλλωστε είναι και η επωνυμία του ομίλου", επεσήμανε. Κάνοντας έναν παραλληλισμό με τη Ρώμη, στην οποία άνοιξε Hilton την ίδια εποχή με την Αθήνα στη δεκαετία του 1960, ο κ. Mantin ανέφερε ότι το 2008 αποφασίστηκε το εν λόγω ξενοδοχείο να επανατοποθετηθεί στην αγορά της ιταλικής πρωτεύουσας, μια κίνηση που έφερε αλλαγή και στο brand. "Πέρασαν 10 χρόνια για να βρούμε το κατάλληλο ακίνητο και την ευκαιρία για να επιστρέψει το σήμα Hilton. Σίγουρα δε θεωρώ ότι θα χρειαστεί τόσο πολύς καιρός για να για να γίνει η επιστροφή στην Αθήνα, ωστόσο επί του παρόντος δεν έχουμε κάτι χειροπιαστό", υπογράμμισε.

Σε τροχιά υλοποίησης τα ξενοδοχεία που αναπτύσσει με τον Θ. Δουζόγλου

Κάτι που δεν χωρά αμφιβολία, είναι ότι οι εργασίες ανακαίνισης στο πρώην πλέον Hilton θα έχουν ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος, που σημαίνει ότι μέσα στο 2025 θα τεθεί και πάλι σε λειτουργία. Εκτός αυτού, σε τροχιά υλοποίησης οδεύουν τα projects σε Πειραιά και Κηφισιά, που αναπτύσσει ο όμιλος σε συνεργασία με την SCD Group, εταιρεία συμφερόντων του εκ Βενεζουέλας ορμώμενου  επιχειρηματία, Θεόδωρου Δουζόγλου, στην οποίο ανήκουν τα ακίνητα. Πρόκειται για το ξενοδοχείο Mistral επί της Αλ. Παπαναστασίου στο Μικρολίμανο, το οποίο θα αναβαθμιστεί και θα λειτουργήσει με την επωνυμία Hampton by Hilton Piraeus Mikrolimano καθώς και για το ξενοδοχείο Πεντελικόν στην Κηφισιά, το οποίο θα λειτουργήσει με το σήμα της Curio Collection by Hilton. 

Σύμφωνα με τον κ. Martin, οι εργασίες ανακαίνισης του ξενοδοχείου στον Πειραιά αναμένεται να ξεκινήσουν προς τα τέλη του 2024 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2027 ενώ μέσα στο 2025 έχει προγραμματιστεί η εκκίνηση των εργασιών για τον εκσυγχρονισμό του Πεντελικό. 

Αυτή τη στιγμή, η Hilton διαθέτει 14 συνεργασίες με ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων οι 6 είναι ακόμη στα σκαριά (συμπεριλαμβανομένων και των δύο παραπάνω). 

Η νέα συμφωνία με την Brown Hotels 

Σε αυτή την κατεύθυνση, ο αμερικανικός όμιλος προχώρησε σε νέα σύμπραξη με την αλυσίδα Brown Hotels, η οποία είχε σαν αφετηρία τη χώρα μας. 

"Επιτρέψτε μου να σας εξιστορήσω την πρώτη μου γνωριμία με τον Leon Avigad προτού μιλήσω για τη  συνεργασία της Brown Hotels με τον όμιλο Hilton", ξεκίνησε την τοποθέτησή του ο κ. Martin σε εκδήλωση ενώπιον των δημοσιογράφων και συνέχισε: 

"Ήταν Νοέμβριος του 2021 και είχα βρεθεί στην Αθήνα, καλεσμένος ως ομιλιτής στο πλαίσιο μιας εκδήλωσης για τον τουρισμό στην οποία είχε προσκληθεί και ο Leon Avigad. Στη διάρκεια του δείπνου, κάθισα δίπλα του και του ζήτησα να μου μιλήσει για την Brown Hotels", είπε ο κ. Mantin και πρόσθεσε: "Πραγματικά εντυπωσιάστηκα με το πόσο πάθος απέπνεαν τα λόγια του όταν αναφερόταν στην ιστορία της αλυσίδας και τη μοναδικότητά της. Ξεχώρισα, αμέσως το στοιχείο του πάθους αλλά και της ποιότητας, που έθετε σαν προτεραιότητα. Όταν τον ρώτησα πώς θα σκεφτόταν την προοπτική μιας συνεργασίας με την Hilton σε επίπεδο διαχείρισης και brand, με έκπληξη μου απάντησε: "Ναι, αλλά η Hilton είναι ένας τεράστιος όμιλος και έχει υψηλά standards."

Ωστόσο, τον έπεισα να κανονίσουμε μια συνάντηση για να συζητήσουμε το ενδεχόμενος μιας σύμπραξης". Τρία χρόνια μετά, ο διευθύνων σύμβουλος ανάπτυξης ΝΕ της Hilton και ο ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της Brown Hotels, ξανασυναντήθηκαν στην Αθήνα, αυτή τη φορά για να ανακοινώσουν τη σύναψη franchise συμφωνίας, με σημείο εκκίνησης το Isla Brown Corinthia Resort στους Αγίους Θεοδώρου και το Isla Brown Chania Resort στα Χανιά της Κρήτης, τα οποία θα ενταχθούν στην Curio Collection by Hilton. Πρόκειται για μια πολυετή συμφωνία, η οποία αφορά στην αναβάθμιση υποδομών και υπηρεσιών, αλλά και στην ένταξη των δύο resorts στο πρόγραμμα πιστότητας Hilton Honors.

Να σημειωθεί ότι η Hilton αποτελεί έναν κολοσσό της φιλοξενίας με ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει 22 brands και σχεδόν 7.400 ξενοδοχεία με πάνω από 1,1 εκατομμύρια δωμάτια σε 124 χώρες.
        

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.