Στ. Ταμβακάκης (Two): Σε τρεις νέες αγορές μέσα στο 2024 - Τα σχέδια για Ελλάδα

Στ. Ταμβακάκης (Two): Σε τρεις νέες αγορές μέσα στο 2024 - Τα σχέδια για Ελλάδα

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Σε τρεις νέες αγορές αναμένεται να επεκταθεί μέσα στο 2024 η νορβηγική εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών "Two”, της οποίας συνιδρυτής είναι ο Σταύρος Ταμβακάκης.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει στο Capital.gr ο Σταύρος Ταμβακάκης, κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους, η Two στοχεύει να επεκταθεί σε 3 επιπλέον αγορές: αυτές των Ολλανδίας, Γαλλίας και Ισπανίας. Σημειωτέον ότι η εταιρεία απασχολεί αυτή τη στιγμή περίπου 65 άτομα σε Νορβηγία και Αγγλία, ενώ διαθέτει εμπορική παρουσία σε 4 χώρες: Νορβηγία, Σουηδία, Δανία και Αγγλία. Η Two δεν διαθέτει προς το παρόν εμπορική παρουσία στην Ελλάδα, ωστόσο δεν αποκλείει μια μελλοντική επέκταση στη χώρα μας. "Θα μας ενδιέφερε μελλοντικά η Ελλάδα, αλλά στα άμεσα σχέδιά μας είναι η επέκταση στη βόρεια και κεντρική Ευρώπη”, λέει ο κ. Ταμβακάκης.

Η Two προσφέρει λύσεις πληρωμών σε εμπόρους που εστιάζουν σε online πωλήσεις χονδρεμπορικής, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιτρέπουν στους εταιρικούς πελάτες τους να διεκπεραιώνουν τις διαδικτυακές τους συναλλαγές με τη χρήση χρηματοδοτούμενων τιμολογίων -τούς προσφέρει δηλαδή λύσεις factoring μέσα από το κανάλι του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Στους πελάτες της συγκαταλέγονται ηλεκτρονικά καταστήματα retail, όπως ο μεγαλύτερος Apple products reseller της Νορβηγίας, ένα από τα μεγαλύτερα electronics hardware καταστήματα στη Σουηδία, καθώς και μια σειρά από Β2Β (business to business) marketplaces στην Αγγλία.

Τα έσοδα της Two προέρχονται από payment fees που λαμβάνει για κάθε τιμολόγιο που χρηματοδοτείται. Ωστόσο, στα σχέδια της Two είναι μέσα στο 2024 να ξεκινήσει να εμπλουτίζει τις ταμειακές τις ροές, αρχίζοντας να χρεώνει software fees για τη χρήση του λογισμικού της.

Η Two έχει "σηκώσει” μέχρι στιγμής περίπου 30 εκατ. ευρώ από επενδυτές και έχει "κλειδώσει” συνεργασίες με την Allianz και την Santander, ενώ από το 2025 και μετά ενδέχεται να χρειαστεί έναν νέο γύρο χρηματοδότησης, προκειμένου να υποστηρίξει την επέκτασή της σε νέες αγορές και να διευρύνει το προϊοντικό και γεωγραφικό της αποτύπωμα μέσω συνεργασιών, είτε με τράπεζες είτε με ιδρύματα πληρωμών. Στόχος της είναι επίσης να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο το κομμάτι του τεχνολογικού ανθρώπινου δυναμικού, ώστε να συνεχίσει να διευρύνει την προϊοντική της φαρέτρα.

"Mega trend”

Σύμφωνα με τον κ. Ταμβακάκη, αυτό που διαφοροποιεί την Two από άλλες παρόμοιες εταιρείες στην Ευρώπη και την Αμερική είναι ότι αποτελεί μια στοχευμένη λύση πληρωμών που επικεντρώνεται στην χορήγηση χρηματοδοτικών εργαλείων στο κανάλι του ηλεκτρονικού χονδρεμπορίου.

Όπως επισημαίνει ο κ. Ταμβακάκης, γιος του κ. Απόστολου Ταμβακάκη, προέδρου και CEO της EOS Capital, πρόκειται για μια μεγάλη ανερχόμενη τάση, "καθώς οι αγοραστές περνούν στην επόμενη γενιά και αρχίζουν να θέλουν να συμπεριφέρονται στον εταιρικό τους κόσμο όπως συμπεριφέρονται και στην ιδιωτική τους ζωή”. "Είναι ένα mega trend που θα δούμε να υλοποιείται μέσα στα επόμενα χρόνια και τότε θα χρειαστούν συγκεκριμένες λύσεις πληρωμών που θα μπορούν να υποστηρίξουν αυτή την δομική αλλαγή στο οικοσύστημα. Η Two προσπαθεί να είναι ένας από τους καταλύτες, δημιουργώντας τις απαραίτητες συνθήκες για να βοηθήσει τη μετάβαση σε αυτό το είδος της συναλλακτικής συμπεριφοράς”, καταλήγει ο κ. Ταμβακάκης.

Περισσότερα από Forbes

Noval: Ολοκληρώνει επένδυση 19 εκατ. ευρώ σε κτίριο κατοικιών και γραφείων στο Μετς

Σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της ΑΕΕΑΠ του ομίλου Viohalco το Ardittos House, ένα συγκρότημα πολυτελών κατοικιών και ισόγειων γραφείων.

Angelo Trocchia (CEO Safilo Group): Τα επενδυτικά πλάνα, οι τάσεις στον κλάδο των οπτικών και το pop up κατάστημα Eyewear by David Beckham στη Μύκονο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Safilo Group, Angelo Trocchia, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας και μίλησε στο Capital.gr για τα επενδυτικά πλάνα του ομίλου, τις νέες τάσεις που θα πρωταγωνιστήσουν στον κλάδο τα επόμενα χρόνια και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά οπτικών.

Μοτοδυναμική: Πώς Porsche και Toyota θα "πατήσουν γκάζι" στις πωλήσεις το 2025

Σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας προσβλέπει για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της Μοτοδυναμικής.

Ντέρμπι Fourlis - Πολωνού retailer για ποδοσφαιρικά αθλητικά είδη

Η πολωνική R-GOL, κορυφαίος online λιανέμπορος ποδοσφαιρικού εξοπλισμού, ψάχνει "δίχτυα" στην ελληνική αγορά.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή µε 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιµη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Μέσα στο εργοστάσιο της Waymo που δημιουργεί τα ρομποταξί του μέλλοντος

Το σχέδιο είναι να αυξηθεί εντυπωσιακά και να αυτοματοποιηθεί η παραγωγή.

Η νέα εποχή του πρώην Hilton Αθηνών

Απο το ιστορικο ξενοδοχειο στη δηµιουργια του "The Ilisian".

Όμιλος Σαράντη: Το αμερικάνικο όνειρο ζει το Carroten – Πού επενδύει 40 εκατ. ευρώ ο όμιλος

Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο – Σε εξέλιξη επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ.