Workearly: Σχεδιάζει είσοδο στην τεχνολογική εκπαίδευση για παιδιά η πλατφόρμα reskilling

Workearly: Σχεδιάζει είσοδο στην τεχνολογική εκπαίδευση για παιδιά η πλατφόρμα reskilling

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Μεγάλες συνεργασίες με διακεκριμένους ομίλους και μεγαλύτερη επέκταση ορισμένων projects σε διεθνείς αγορές, αναμένεται να ανακοινώσει το Workearly στις αρχές του 2024, όπως δήλωσαν στο Capital.gr οι Ευθύμης Βαφειάδης και Δημήτρης Κυριακάτης -co-founders της Reatcode Group, της εταιρείας που διαχειρίζεται το brand Workearly- ενώ, παράλληλα, η ομάδα προετοιμάζει την είσοδό της στην αγορά της τεχνολογικής εκπαίδευσης για τα παιδιά.

Η έδρα της Reatcode Group βρίσκεται στο Λονδίνο, με μεγάλο μέρος των operations να πραγματοποιείται, όμως, στην Αθήνα. Αυτή την στιγμή η ομάδα της αποτελείται από περισσότερους από 30 εργαζόμενους και ένα μεγάλο δίκτυο εξωτερικών συνεργατών. "Φιλοδοξούμε να διπλασιάσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μέσα στον επόμενο χρόνο”, αναφέρουν οι ιδρυτές της.

Την ίδια ώρα, ενώ οι ίδιοι αποκαλύπτουν ότι έχουν υπάρξει προσεγγίσεις για συνεργασίες με επενδυτικά funds, τονίζουν ότι για να λάβουν την απόφαση να προχωρήσουν σε μια τέτοια συμφωνία, θα πρέπει να συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις: "Θα θέλαμε να υπάρξει το σωστό fit, όπως το να μοιραζόμαστε ένα κοινό επιχειρηματικό mentality και φιλοδοξίες, ώστε να μπορεί να υποστηριχθεί το growth που στοχεύουμε στα αντίστοιχα χρονικά πλαίσια”, επισημαίνουν.

Οι co-founders σημειώνουν ότι το Workearly δημιουργήθηκε με ένα δικό τους αρχικό κεφάλαιο, ύψους μόλις 5 χιλ. ευρώ, και πλέον έχει καταφέρει, χωρίς καμία εξωτερική χρηματοδότηση από επενδυτές, να φτάσει μόνο του σε ετήσιους τζίρους εκατομμυρίων. Όπως προσθέτουν, το Workearly διπλασιάζει κάθε χρόνο τα έσοδά του, τριπλασιάζοντας το market share και παραμένοντας κερδοφόρο από την αρχή του μέχρι τώρα.  

Πού απευθύνεται 

Οι Ευθύμης Βαφειάδης και Δημήτρης Κυριακάτης ίδρυσαν το Workearly λίγο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, με στόχο να προσφέρουν σε όλους τη δυνατότητα να διεκδικούν θέσεις εργασίας με υψηλή ζήτηση ανεξάρτητα με την προηγούμενη γνώση, εμπειρία ή τον τόπο διαμονής τους.

Όπως εξηγούν οι ιδρυτές του, είναι ένα πολυεπίπεδο edTech προϊόν, το οποίο απευθύνεται σε εταιρείες ή φυσικά πρόσωπα που θέλουν να αναπτύξουν δεξιότητες γρήγορα και με διασκεδαστικό τρόπο, αλλά και να πιστοποιηθούν σε επαγγελματικούς ρόλους με υψηλή ζήτηση, απολαβές και υποσχόμενο μέλλον. "Το concept όπου οι εκπαιδευόμενοι μπορούν σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσουν skills χτίζοντας το learning path βάσει του προφίλ τους, κατακτώντας μικρούς στόχους με πρακτικές gamification, δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Επενδύει στην εξωστρέφεια

Tο Workearly έχει εξελίξει επαγγελματικά πάνω από 15 χιλιάδες εκπαιδευομένους και έχει μια μεγάλη κοινότητα αποφοίτων σε πλατφόρμες, όπως το Linkedin, που ανταλλάσσουν ιδέες και βοηθούν στην εξέλιξη της αγοράς εργασίας, ενώ συνεργάζεται και προτείνεται από τα διακεκριμένα πανεπιστήμια. Επιπλέον, έχει εκπαιδεύσει στελέχη γνωστών brands και οργανισμών στην Ελλάδα, όπως Public Group, Kaizen, Eurobank, Cardlink, Cosmote, Deloitte, ΙΑΣΩ, Τράπεζα της Ελλάδος κ.ά.

Η εταιρεία επενδύει πολύ στην εξωστρέφεια και την δραστηριότητα εκτός συνόρων, ενώ έχει στήσει ισχυρές συνεργασίες, όπως με τον HRCI – USA, την Opta by Stats Perform αλλά και την Credly by Pearson. "Από το χαρτοφυλάκιο των πελατών μας μας δεν λείπουν και μεγάλα ονόματα παγκόσμιων οργανισμών σε διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας όπως η IATA Spain, η Yang Ming - shipping (Taiwan), η Mitsubishi UFJ Financial Group (UK), τα McDonald's, και η Brentford F.C.”, προσθέτουν οι κ.κ. Βαφειάδης και Κυριακάτης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Workearly έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ δημοφιλές brand στον τομέα του reskilling και upskilling κι έχει αποσπάσει βραβεία και διακρίσεις σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, o Καναδάς και h Ελλάδα. Διαθέτει ένα μεγάλο content library από courses, bootcamps και playgrounds, με τα πιο δημοφιλή αυτήν την στιγμή να έχουν δημιουργήσει δικά τους αυτόνομα brands στο εκπαιδευτικό κοινό, όπως τα Data Science, Sports Analytics και HR Schools. 

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.

Delivery με drone: H start up που νικά τους κολοσσούς του e-commerce

Η ζήτηση για καφέ και ο έξυπνος σχεδιασμός του drone της βοηθούν δίνουν στη Manna συγκριτικό πλεονέκτημα.