AustriaCard Holdings: Δυναμική ανάπτυξη στην αιχμή της τεχνολογίας

AustriaCard Holdings: Δυναμική ανάπτυξη στην αιχμή της τεχνολογίας

H AUSTRIACARD HOLDINGS AG κατά το 2024 συνέχισε την ισχυροποίηση των οικονομικών μεγεθών της, ενισχύοντας τον ρόλο της ως τεχνολογικού ηγέτη στην Ευρώπη (και όχι μόνο) στον τομέα της εφαρμοσμένης τεχνολογίας. Με προσαρμοσμένα έσοδα που ανήλθαν στα 385,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 9,7% σε σχέση με το 2023, και EBITDA στα 54,9 εκατ. ευρώ (+11,4%), η εταιρεία κατέγραψε σταθερά ανοδικές επιδόσεις σε όλους τους επιχειρηματικούς της άξονες.

Εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα

Ο τομέας Digital Transformation Technologies εμφάνισε θεαματική αύξηση 70,6%, με έσοδα που έφτασαν τα 27,4 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω των επιτυχημένων έργων ψηφιοποίησης στην Ελλάδα, την Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη. Σημαντική ήταν και η άνοδος στον τομέα Document Lifecycle Management με αύξηση 20,3% (135,3 εκατ. ευρώ), χάρη σε σημαντικά συμβόλαια σε αγορές της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Ο τομέας Identity & Payment Solutions συνέβαλε σταθερά με 222,7 εκατ. ευρώ. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 16,6% και διαμορφώθηκαν στα 19,8 εκατ. ευρώ, παρά το αυξημένο φορολογικό περιβάλλον.

ACAG

​​​​acag

Όπως επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Μανώλης Κόντος, η AUSTRIACARD έχει αυξήσει τα έσοδά της κατά 185% και το EBITDA της υπερτετραπλασιάστηκε από το 2019, ως αποτέλεσμα της συνεπούς υλοποίησης μιας στρατηγικής που εστιάζει σε γεωγραφική επέκταση, στοχευμένες εξαγορές και ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων.

Καινοτομία με επίκεντρο τον άνθρωπο και την ασφάλεια

Η στρατηγική αυτή εφαρμόζεται με συνέπεια και στην Ελλάδα. Εντός του 2024 η εταιρεία υλοποίησε, μεταξύ άλλων, το νέο σύστημα εξ αποστάσεως ταυτοποίησης για την πιστοποίηση του αριθμού κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ), επιτρέποντας σε πολίτες άνω των 65 ετών, σε κατοίκους νησιών ή του εξωτερικού αλλά και σε άτομα με αναπηρία να ολοκληρώνουν τη διαδικασία γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς φυσική παρουσία.

Η καινοτομία βρίσκεται ούτως ή άλλως στον πυρήνα της ταυτότητας της AUSTRIACARD. Το 2024 λανσαρίστηκε η N-BioCard, μια προηγμένη βιομετρική κάρτα με ενσωματωμένο αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος, αντικαθιστώντας το ευάλωτο PIN και προσφέροντας κορυφαία ασφάλεια στις συναλλαγές. Σε διεθνή έρευνα, έως και το 62% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα άλλαζε τράπεζα για να αποκτήσει μια τέτοια κάρτα.

ACAG

GaiaB: Η πλατφόρμα που φέρνει το μέλλον σήμερα

Ακόμα πιο καθοριστική για το τεχνολογικό αποτύπωμα της εταιρείας είναι η πλατφόρμα παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης GaiaB. Η AUSTRIACARD HOLDINGS είναι από τις πρώτες εταιρείες στην Ευρώπη που διαθέτουν πλήρως λειτουργική πλατφόρμα Agentic AI, μέσω της οποίας αναπτύσσει και αξιοποιεί ψηφιακούς "πράκτορες" (AI agents) ικανούς να εκτελούν αυτόνομα εργασίες, να συνεργάζονται μεταξύ τους, να αλληλεπιδρούν με ανθρώπους και να προσαρμόζονται σε μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα.

Οι λύσεις Agentic AI που παρέχονται μέσω της GaiaB δεν είναι θεωρητικές – είναι ήδη εφαρμοσμένες στην πράξη. Οι AI agents της AUSTRIACARD αναλαμβάνουν λειτουργίες όπως κατανόηση και επεξεργασία εγγράφων, αυτοματοποίηση διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών, ανάλυση μεγάλων όγκων δεδομένων, ακόμα και εντοπισμό ύποπτων συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον, η GaiaB υποστηρίζει τόσο εμπορικά όσο και open-source γλωσσικά μοντέλα σε self-hosted περιβάλλοντα, διασφαλίζοντας απόλυτο έλεγχο και πλήρη συμμόρφωση με τον GDPR.

Πρωταγωνιστής στην ευρωπαϊκή τεχνολογική σκηνή

Με βάση όλα τα παραπάνω, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η AUSTRIACARD HOLDINGS καθιερώνεται πλέον όχι μόνο ως ισχυρός παίκτης στον τομέα των λύσεων πληρωμών και ταυτοποίησης, αλλά και ως πρωτοπόρος στη νέα εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. 

ACAG

​​ACAG

Περισσότερα από Forbes

Nespresso Professional στο Delphi Economic Forum 2025: Μια αξέχαστη γευστική εμπειρία

Η Nespresso Professional υπήρξε ένα από τα βασικά σημεία αναφοράς, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους μια αξέχαστη γευστική εμπειρία και υποστηρίζοντας με επιτυχία τον θεσμό.

CPI: Οι τρεις κινήσεις που θα οδηγήσουν σε περαιτέρω ανάπτυξη

Η γκάμα των προϊόντων της εταιρείας διευρύνεται συνεχώς, ενώ έχει τοποθετηθεί στρατηγικά και στις IΤ υπηρεσίες, με ένα σημαντικό μέρος των εσόδων να προέρχεται από αυτές.

Ρούλα Ρουβά (Όμιλος Roula Rouva): Περιζήτητες µεταξύ των ξένων αγοραστών οι πολυτελείς κατοικίες της Ελλάδας

Ισχυρός "παίκτης" της διεθνούς αγοράς πολυτελών κατοικιών είναι πλέον η ελληνική αγορά.

Kafea Terra: Υγιής ανάπτυξη και για το 2024 με πρόσθετες επενδύσεις

Κυριαρχία στην ελληνική αγορά και εξαγωγική παρουσία σε 16 χώρες και τρεις ηπείρους, από το Ηνωμένο Βασίλειο έως τη Νέα Ζηλανδία

Η Rolex Συνεισφέρει στην Προστασία της Βάλια Κάλντα και Ενισχύει τη Δασοπροστασία στην Ελλάδα

Με αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η Rolex, ως μία από τις κορυφαίες ελβετικές εταιρείες, αξιοποίησε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για την προστασία της Βάλια Κάλντα από τις πυρκαγιές, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος "Πρωτοβουλία Rolex για έναν Αέναο Πλανήτη".

Μolgas: Το LNG είναι ανταγωνιστικό, ευρέως διαθέσιμο και ένα πιο καθαρό καύσιμο

Θα παραμείνει θεμελιώδης πηγή ενέργειας για πολλές δεκαετίες ακόμα για τον πλανήτη.

Η UBITECH στα μονοπάτια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Eχοντας ήδη διανύσει μια σημαντική πορεία με εργαλεία για τον δημόσιο τομέα, πρωτοστατεί στην υλοποίηση λύσεων και στον τομέα της "βιομηχανίας".

BTM 2024: Ένα Ορόσημο για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη, με σημαντική παρουσία των Έλληνικών Επιχειρήσεων

Η 26η διοργάνωση του Buyers Trade Mission 2024 (BTM), που οργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών της Κόστα Ρίκα (PROCOMER), ξεκίνησε δυναμικά στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα και διήρκησε 3 ημέρες.

Αλλαγή πορείας για τη βιοµηχανία ηλεκτρικών οχηµάτων

Τα προβλήµατα της βιοµηχανίας ηλεκτρικών οχηµάτων δεν επηρεάζουν µόνο τους νέους παίκτες, αλλά και τους γίγαντες της αυτοκινητοβιοµηχανίας, όπως οι Ford, General Motors και Stellantis.

Η Philip Morris International στην 1η θέση στη φετινή λίστα Net Zero Leaders του Forbes

Η λίστα Net Zero Leaders του Forbes αναδεικνύει τις 100 εισηγμένες αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους (GHG).

Μάκης Κοσμάτος: "Στην Kenvue οικοδομούμε εμπιστοσύνη μέσω των brands μας με οχήματα την επιστήμη και την καινοτομία"

Μετά από 135 χρόνια λειτουργίας υπό την επωνυμία Johnson & Johnson Consumer Health, της ισχυρής αμερικανικής πολυεθνικής, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με κύρια πηγή εσόδων από προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγείας των καταναλωτών, μετατράπηκε τον περασμένο Μάιο σε Kenvue.