BTM 2024: Ένα Ορόσημο για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη, με σημαντική παρουσία των Έλληνικών Επιχειρήσεων

BTM 2024: Ένα Ορόσημο για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη, με σημαντική παρουσία των Έλληνικών Επιχειρήσεων

Η 26η διοργάνωση του Buyers Trade Mission 2024  (BTM), που οργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών της Κόστα Ρίκα (PROCOMER), ξεκίνησε δυναμικά στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα και διήρκησε 3 ημέρες.

Περισσότερες από 3.000 επιχειρηματικές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 500 εθνικών εξαγωγέων και 300 διεθνών αγοραστών, έχοντας ως στόχο τη δημιουργία στρατηγικών επιχειρηματικών συνεργασιών και την προώθηση του διεθνούς εμπορίου σε τομείς όπως η γεωργία, τα τρόφιμα, η βιομηχανία και οι υπηρεσίες. 

Μια Πλατφόρμα για Ανάπτυξη και Εμπορική Επέκταση

Το BTM, η μεγαλύτερη διοργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων στην Κεντρική Αμερική, συγκεντρώνει αγοραστές από περισσότερες από 40 χώρες, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών εμπορικών εταίρων όπως  η Γερμανία, η Τουρκία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Κίνα και η Ελλάδα. Ο Υπουργός Εξωτερικού Εμπορίου της Κόστα Ρίκα, Μανουέλ Τοβάρ, τόνισε τη δέσμευση της χώρας στο διεθνές εμπόριο, αναφερόμενος στις συμφωνίες ελεύθερου εμπορίου που υπολογίζονται σε δύο τρίτα του παγκόσμιου ΑΕΠ. Αυτές οι συμφωνίες, μαζί με εκδηλώσεις όπως το BTM, δημιουργούν σημαντικές ευκαιρίες για ανάπτυξη, απασχόληση και πρόοδο στην Κόστα Ρίκα.

Η Λάουρα Λόπες, Διευθύνουσα Σύμβουλος της PROCOMER, τόνισε επίσης ότι "το BTM αποτελεί παράδειγμα του πώς η βιωσιμότητα διαμορφώνει τις επιχειρήσεις, συμβάλλοντας παράλληλα στην ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) και των κοινοτήτων, εκτός της Μεγαλύτερης Μητροπολιτικής Περιοχής".

Εμμανουήλ Χριστόπουλος: Ο Σημαντικός Έλληνας Συμμετέχων

Μεταξύ των διεθνών αγοραστών, ο Έλληνας επιχειρηματίας Εμμανουήλ Χριστόπουλος, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Planet Fruits, αναπληρωτής πρόεδρος στο εμπορικό τμήμα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και μέλος του ΔΣ ΕΒΕΠ , είχε καθοριστική παρουσία.

Ο κύριος Χριστόπουλος, συμμετείχε σε περισσότερες από 30 επιχειρηματικές συναντήσεις κατα τη διάρκεια του συνεδρίου, με επίκεντρο τις εισαγωγές μπανάνας και ανανά. Οι δραστηριότητές του επεκτάθηκαν πέρα από τις αίθουσες συναντήσεων, καθώς επισκέφθηκε τις εγκαταστάσεις και τις φάρμες έξι μεγάλων εξαγωγικών εταιρειών της Κόστα Ρίκα. Οι επισκέψεις αυτές προσέφεραν πολύτιμες πληροφορίες για τις βιώσιμες γεωργικές πρακτικές και τα υψηλά πρότυπα παραγωγής των προϊόντων της χώρας.

555

Μια από τις σημαντικότερες στιγμές του ταξιδιού του κ. Χριστόπουλου, ήταν η επίσημη συνάντησή του με τον Υπουργό Εξωτερικού Εμπορίου της Κόστα Ρίκα, Μανουέλ Τοβάρ. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν πιθανοί τομείς συνεργασίας, εμπορικές συμφωνίες και στρατηγικές για την επέκταση της αγοράς μεταξύ Ελλάδας και Κόστα Ρίκα. Και οι δύο πλευρές τόνισαν τη σημασία των ασφαλών εμπορικών διαύλων και μακροπρόθεσμων συνεργασιών, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς την αναβίωση των εμπορικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.

Για να τιμήσει αυτή την συνάντηση, ο κ. Χριστόπουλος προσέφερε στον Υπουργό Τοβάρ μια αναμνηστική πλακέτα απο το Εμπορικό και Βιομηχανικό επιμελητήριο Πειραιά, ως ένδειξη εκτίμησης για τη φιλοξενία. Ο κ. Τοβάρ εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη συναντηση και αποκάλυψε σχέδια να επισκεφθεί την Ελλάδα στο άμεσο μέλλον, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των εμπορικών δεσμών. Αυτή η επικείμενη επίσκεψη αναμένεται να ανοίξει το δρόμο, για ουσιαστική συνεργασία μετά από 100 χρόνια ιστορικών συνδέσεων μεταξύ των δύο χωρών.

Η συμμετοχή του κ. Χριστόπουλου στην BTM 2024 αναδεικνύει τη δυνατότητα της Ελλάδας να ενισχύσει τον ρόλο της στην παγκόσμια αγορά τροπικών φρούτων, ενισχύοντας παράλληλα τις σχέσεις της με την Κόστα Ρίκα, μέσω βιώσιμων εμπορικών συνεργασιών.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Ντιράνια Χατζημανώλη: greece@procomer.com  +30 6945 892 616
Dyana Cordero: dcordero@procomer.com  +972 52 3232 719

Περισσότερα από Forbes

Ρούλα Ρουβά (Όμιλος Roula Rouva): Περιζήτητες µεταξύ των ξένων αγοραστών οι πολυτελείς κατοικίες της Ελλάδας

Ισχυρός "παίκτης" της διεθνούς αγοράς πολυτελών κατοικιών είναι πλέον η ελληνική αγορά.

Kafea Terra: Υγιής ανάπτυξη και για το 2024 με πρόσθετες επενδύσεις

Κυριαρχία στην ελληνική αγορά και εξαγωγική παρουσία σε 16 χώρες και τρεις ηπείρους, από το Ηνωμένο Βασίλειο έως τη Νέα Ζηλανδία

Η Rolex Συνεισφέρει στην Προστασία της Βάλια Κάλντα και Ενισχύει τη Δασοπροστασία στην Ελλάδα

Με αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η Rolex, ως μία από τις κορυφαίες ελβετικές εταιρείες, αξιοποίησε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για την προστασία της Βάλια Κάλντα από τις πυρκαγιές, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος "Πρωτοβουλία Rolex για έναν Αέναο Πλανήτη".

Μolgas: Το LNG είναι ανταγωνιστικό, ευρέως διαθέσιμο και ένα πιο καθαρό καύσιμο

Θα παραμείνει θεμελιώδης πηγή ενέργειας για πολλές δεκαετίες ακόμα για τον πλανήτη.

Η UBITECH στα μονοπάτια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Eχοντας ήδη διανύσει μια σημαντική πορεία με εργαλεία για τον δημόσιο τομέα, πρωτοστατεί στην υλοποίηση λύσεων και στον τομέα της "βιομηχανίας".

Αλλαγή πορείας για τη βιοµηχανία ηλεκτρικών οχηµάτων

Τα προβλήµατα της βιοµηχανίας ηλεκτρικών οχηµάτων δεν επηρεάζουν µόνο τους νέους παίκτες, αλλά και τους γίγαντες της αυτοκινητοβιοµηχανίας, όπως οι Ford, General Motors και Stellantis.

Η Philip Morris International στην 1η θέση στη φετινή λίστα Net Zero Leaders του Forbes

Η λίστα Net Zero Leaders του Forbes αναδεικνύει τις 100 εισηγμένες αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους (GHG).

Μάκης Κοσμάτος: "Στην Kenvue οικοδομούμε εμπιστοσύνη μέσω των brands μας με οχήματα την επιστήμη και την καινοτομία"

Μετά από 135 χρόνια λειτουργίας υπό την επωνυμία Johnson & Johnson Consumer Health, της ισχυρής αμερικανικής πολυεθνικής, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με κύρια πηγή εσόδων από προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγείας των καταναλωτών, μετατράπηκε τον περασμένο Μάιο σε Kenvue.

Marine Tours: Βιώσιμα επαγγελματικά ταξίδια με επίκεντρο τον ταξιδιώτη

Τα ταξίδια είναι ένα απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο. Ωστόσο, στην τρέχουσα εποχή ESG, η επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης απαιτεί την προώθηση μιας υπεύθυνης ταξιδιωτικής αλυσίδας εφοδιασμού και όχι μόνο.

EDIT Automation: "Δημιουργούμε σήμερα όσα θα χρειαστεί η ναυτιλία στο μέλλον"

Με πολύτιμο οδηγό τις συνέργειες με τους κορυφαίους παγκόσμιους παρόχους ναυτιλιακής τεχνολογίας, ο Μάρκος Σιγάλας δημιουργεί τα ναυτιλιακά προϊόντα του μέλλοντος.

Τι μπορούμε να μάθουμε από το παράδειγμα της Artemis Technologies

Η Artemis Technologies είναι μια παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία ναυτιλιακού σχεδιασμού και εφαρμοσμένων τεχνολογιών υψηλής απόδοσης, η οποία έχει δεσμευτεί για την απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα