Cabtivo: Η ελληνική start up που πρωτοπορεί στη διαφήμιση εν κινήσει

Cabtivo: Η ελληνική start up που πρωτοπορεί στη διαφήμιση εν κινήσει

Την ταχεία ανάπτυξη του ψηφιακού out-of-home advertising (DOOH) παγκοσμίως, εντόπισε ο Νικόλαος Νικολάου και δημιούργησε την Cabtivo. Η νεοφυής εταιρεία προσφέρει μια εντελώς νέα προσέγγιση στη διαφήμιση εν κινήσει, δημιουργώντας ένα πρωτοποριακό λογισμικό που ανοίγει νέους δρόμους στη συγκεκριμένη αγορά με σύμμαχο τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Η εταιρεία χρησιμοποιεί προηγμένα εργαλεία στόχευσης, καινοτόμο proprietary λογισμικό που ανέπτυξε εσωτερικά και custom made hardware - Android tablets φτιαγμένα ειδικά για εκείνη. 

Συνέντευξη στον Στάθη Κετιτζιάν

- Κύριε Νικολάου, έχετε ιδρύσει την νεοφυή εταιρεία Cabtivo και έχετε αναπτύξει μια καινοτόμα πλατφόρμα. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για αυτήν και τον ρόλο της στον χώρο του mobility και της διαφήμισης;

Η Cabtivo είναι μια νεοφυής ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στην ψηφιακή διαφήμιση "in-car" και είμαστε περήφανοι που δημιουργήσαμε και αναπτύσσουμε αυτήν την καινοτόμα πλατφόρμα στην ελληνική αγορά. Η Cabtivo προσφέρει μια εντελώς νέα προσέγγιση στη διαφήμιση εν κινήσει, εκμεταλλευόμενη την ταχεία ανάπτυξη του ψηφιακού out-of-home advertising (DOOH) παγκοσμίως, δημιουργώντας ένα πρωτοποριακό λογισμικό που ανοίγει νέους δρόμους στην εν λόγω αγορά. Σε συνδυασμό με τις custom made οθόνες που έχουμε κατασκευάσει, σύμφωνα με τα πλέον επικαιροποιημένα συστήματα διαχείρισης και πρωτοκόλλων ασφαλείας, εξασφαλίζουμε μία αρμονική συνεργασία software - hardware, με όλα τα πλεονεκτήματα που συνεπάγονται από αυτόν τον τρόπο διασύνδεσης.

Νικόλαος Νικολάου Cabtivo
Ο κ. Νικόλαος Νικολάου, Co-Founder & CEO της Cabtivo

 

- Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία της Cabtivo; Τι σας ενέπνευσε;

Αντιληφθήκαμε μια ευκαιρία στον τομέα της διαφήμισης "out of home". Τα ταξί είναι ένας καθημερινός χώρος που επηρεάζει πολλούς ανθρώπους και προσφέρει την τέλεια πλατφόρμα για επιχειρήσεις που επιθυμούν να περάσουν το μήνυμά τους one-on-one σε ένα ευρύ κοινό. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια λύση που θα μετατρέπει την καθημερινότητα των ανθρώπων σε μια εμπειρία, ενώ ταυτόχρονα θα παρέχει ευκαιρίες προβολής "last mile" για τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, προσφέρουμε τη δυνατότητα στους επιβάτες να ενημερώνονται για γεγονότα και δρώμενα που συμβαίνουν στις πόλεις που δραστηριοποιείται η Cabtivo (Αθήνα και Θεσσαλονίκη προς το παρόν), μετατρέποντας τη μετακίνηση των επιβατών σε μία ενδιαφέρουσα εμπειρία.

- Μπορείτε να μας εξηγήσετε πώς λειτουργεί η τεχνολογία της Cabtivo και πώς διαφέρει από άλλες πλατφόρμες DOOH;

Η Cabtivo χρησιμοποιεί προηγμένα εργαλεία στόχευσης, καινοτόμο proprietary λογισμικό που αναπτύξαμε εσωτερικά και custom made hardware -Android tablets φτιαγμένα ειδικά για την Cabtivo- για να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη και διαδραστική εμπειρία. Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το geolocation, για να προσαρμόσουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που προβάλλουμε ανάλογα με τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και την τοποθεσία των επιβατών. Αυτό δημιουργεί μια πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία για τους επιβάτες.
 

Cabtivo
Οι custom-made οθόνες της Cabtivo τοποθετούνται στο πίσω μέρος του προσκέφαλου του καθίσματος του συνοδηγού

- Πώς προβλέπετε ότι θα εξελιχθεί η ψηφιακή διαφήμιση "in-car" στην Ελλάδα στο μέλλον;

Βλέπουμε μεγάλη δυναμική ανάπτυξης στον χώρο της διαφήμισης "in-car" στην Ελλάδα. Καθώς οι άνθρωποι δαπανούν όλο και περισσότερο χρόνο στα αυτοκίνητα, η δυνατότητα επικοινωνίας με αυτούς μέσω της διαφήμισης σε αυτό το περιβάλλον γίνεται πιο αξιόλογη. Η Cabtivo είναι πρωτοποριακή σε αυτόν τον τομέα και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να εξελίσσουμε την τεχνολογία μας, για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες ευκαιρίες στις επιχειρήσεις για αποτελεσματική και διαδραστική διαφήμιση "in-car".

πιν
Ο επιβάτης απολαμβάνει περιεχόμενο και διαφημίσεις σχετικό με την πόλη ή την περιοχή που κινείται

- Ποια είναι η επόμενη μεγάλη κίνηση για την Cabtivo και ποια είναι η πρόβλεψή σας για το μέλλον;

Η επόμενη μεγάλη κίνηση για την Cabtivo είναι η οριζόντια ανάπτυξη της εταιρίας πρωταρχικά στην Ελλάδα. Ήδη αριθμούμε πάνω από 200 ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Uber, που πίστεψε το project από την αρχή, αλλά και με μεμονωμένα ταξί, ενώ στοχεύουμε τα 1.000 ταξί του χρόνου τέτοια εποχή και φυσικά η επέκταση σε νέες αγορές. Έχουμε ως στόχο να εισέλθουμε στη Βόρεια Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, επεκτείνοντας την παρουσία μας παγκοσμίως. Επιπλέον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την τεχνολογία μας και να ενσωματώνουμε νέες δυνατότητες για τους πελάτες μας, προσφέροντας ακόμα πιο αποτελεσματικές και προσαρμοσμένες λύσεις διαφήμισης αλλά και τους συνεργάτες μας, τα ταξί, ενισχύοντας την ταξιδιωτική εμπειρία και τα έσοδά τους. Τέλος, πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους οδηγούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε, την επιλογή πληρωμής των διαδρομών μέσω πιστωτικών καρτών, σε συνεργασία με τη Viva.com, ευρωπαϊκή technology bank που πρωτοπορεί στον χώρο των πληρωμών. Αξιοποιώντας την τεχνολογία Tap on Any Device της Viva.com, οι οδηγοί θα μπορούν να δεχθούν πληρωμές, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, μέσω του ειδικά σχεδιασμένου Android tablet της Cabtivo. H εφαρμογή αυτής της λύσης θα επεκταθεί σταδιακά σε Ευρώπη και Αμερική.

πιν
Το δίκτυο της Cabtivo αριθμεί ήδη πάνω από 200 ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και μεγαλώνει καθημερινά


 

Περισσότερα από Forbes

Η Philip Morris International στην 1η θέση στη φετινή λίστα Net Zero Leaders του Forbes

Η λίστα Net Zero Leaders του Forbes αναδεικνύει τις 100 εισηγμένες αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους (GHG).

Μάκης Κοσμάτος: "Στην Kenvue οικοδομούμε εμπιστοσύνη μέσω των brands μας με οχήματα την επιστήμη και την καινοτομία"

Μετά από 135 χρόνια λειτουργίας υπό την επωνυμία Johnson & Johnson Consumer Health, της ισχυρής αμερικανικής πολυεθνικής, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με κύρια πηγή εσόδων από προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγείας των καταναλωτών, μετατράπηκε τον περασμένο Μάιο σε Kenvue.

Marine Tours: Βιώσιμα επαγγελματικά ταξίδια με επίκεντρο τον ταξιδιώτη

Τα ταξίδια είναι ένα απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο. Ωστόσο, στην τρέχουσα εποχή ESG, η επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης απαιτεί την προώθηση μιας υπεύθυνης ταξιδιωτικής αλυσίδας εφοδιασμού και όχι μόνο.

EDIT Automation: "Δημιουργούμε σήμερα όσα θα χρειαστεί η ναυτιλία στο μέλλον"

Με πολύτιμο οδηγό τις συνέργειες με τους κορυφαίους παγκόσμιους παρόχους ναυτιλιακής τεχνολογίας, ο Μάρκος Σιγάλας δημιουργεί τα ναυτιλιακά προϊόντα του μέλλοντος.

Τι μπορούμε να μάθουμε από το παράδειγμα της Artemis Technologies

Η Artemis Technologies είναι μια παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία ναυτιλιακού σχεδιασμού και εφαρμοσμένων τεχνολογιών υψηλής απόδοσης, η οποία έχει δεσμευτεί για την απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα

Coach Solutions: Τα κατάλληλα δεδοµένα µπορούν να απλοποιήσουν την απόδοση των πλοίων

Xρησιµοποιώντας µικρές ποσότητες δεδοµένων που συλλέγονται από το πλήρωµα, η Coach Solutions δηµιουργεί αξιόπιστες προβλέψεις της απόδοσης του πλοίου που µπορούν να ενσωµατωθούν στο CP.

Άνεμος: Το καθαρότερο και φθηνότερο καύσιμο για τα πλοία

Χάρη στα υπερ-εξελιγμένα εργαλεία πρόγνωσης καιρού και βελτιστοποίησης της πορείας του πλοίου που είναι διαθέσιμα σήμερα, ο ωκεάνιος άνεμος μπορεί να ιδωθεί ως ένα εναλλακτικό πράσινο καύσιμο

Finecor Oil Bunkering: Επέκταση του δικτύου στο εξωτερικό

Μεγάλα επενδυτικά βήµατα φέρνει το 2024 για τη Finecor Oil Bunkering. Ενισχυµένη παρουσία στα µεγάλα λιµάνια πώλησης καυσίµων και νέες αποθήκες στην Ελλάδα είναι µερικά από αυτά.

Benefit Software: Υψηλού επιπέδου λύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ναυτιλίας

Η Benefit Software γιορτάζει 32 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, αποτελώντας πλέον έναν από τους πιο σημαντικούς "παίκτες" παγκοσμίως στην ψηφιακή υποστήριξη της ναυτιλίας

Το Γιβραλτάρ παραµένει µπροστά στο δυναµικό θαλάσσιο τοπίο

Το Γιβραλτάρ αποτελεί ζωτικό εταίρο για τη ναυτιλιακή βιοµηχανία στην είσοδο της Μεσογείου, λέει ο πλοίαρχος του λιµανιού, John Ghio.

Villa della Vita: Ένα μοναδικό ακίνητο προς πώληση στην πόλη της Ύδρας

Η βίλα συνδυάζει την πολυτέλεια με το παραδοσιακό χρώμα του νησιού.

AI – Τεχνητή Νοηµοσύνη: Τα 4 στάδια για τη δηµιουργία αξίας στους οργανισµούς

Η Τεχνητή Νοηµοσύνη (ΤΝ) µετασχηµατίζει τον τρόπο λειτουργίας και δηµιουργίας αξίας των ανθρώπων και των επιχειρήσεων