Την ταχεία ανάπτυξη του ψηφιακού out-of-home advertising (DOOH) παγκοσμίως, εντόπισε ο Νικόλαος Νικολάου και δημιούργησε την Cabtivo. Η νεοφυής εταιρεία προσφέρει μια εντελώς νέα προσέγγιση στη διαφήμιση εν κινήσει, δημιουργώντας ένα πρωτοποριακό λογισμικό που ανοίγει νέους δρόμους στη συγκεκριμένη αγορά με σύμμαχο τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Η εταιρεία χρησιμοποιεί προηγμένα εργαλεία στόχευσης, καινοτόμο proprietary λογισμικό που ανέπτυξε εσωτερικά και custom made hardware - Android tablets φτιαγμένα ειδικά για εκείνη.
Συνέντευξη στον Στάθη Κετιτζιάν
- Κύριε Νικολάου, έχετε ιδρύσει την νεοφυή εταιρεία Cabtivo και έχετε αναπτύξει μια καινοτόμα πλατφόρμα. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για αυτήν και τον ρόλο της στον χώρο του mobility και της διαφήμισης;
Η Cabtivo είναι μια νεοφυής ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στην ψηφιακή διαφήμιση "in-car" και είμαστε περήφανοι που δημιουργήσαμε και αναπτύσσουμε αυτήν την καινοτόμα πλατφόρμα στην ελληνική αγορά. Η Cabtivo προσφέρει μια εντελώς νέα προσέγγιση στη διαφήμιση εν κινήσει, εκμεταλλευόμενη την ταχεία ανάπτυξη του ψηφιακού out-of-home advertising (DOOH) παγκοσμίως, δημιουργώντας ένα πρωτοποριακό λογισμικό που ανοίγει νέους δρόμους στην εν λόγω αγορά. Σε συνδυασμό με τις custom made οθόνες που έχουμε κατασκευάσει, σύμφωνα με τα πλέον επικαιροποιημένα συστήματα διαχείρισης και πρωτοκόλλων ασφαλείας, εξασφαλίζουμε μία αρμονική συνεργασία software - hardware, με όλα τα πλεονεκτήματα που συνεπάγονται από αυτόν τον τρόπο διασύνδεσης.
- Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία της Cabtivo; Τι σας ενέπνευσε;
Αντιληφθήκαμε μια ευκαιρία στον τομέα της διαφήμισης "out of home". Τα ταξί είναι ένας καθημερινός χώρος που επηρεάζει πολλούς ανθρώπους και προσφέρει την τέλεια πλατφόρμα για επιχειρήσεις που επιθυμούν να περάσουν το μήνυμά τους one-on-one σε ένα ευρύ κοινό. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια λύση που θα μετατρέπει την καθημερινότητα των ανθρώπων σε μια εμπειρία, ενώ ταυτόχρονα θα παρέχει ευκαιρίες προβολής "last mile" για τις επιχειρήσεις. Επιπλέον, προσφέρουμε τη δυνατότητα στους επιβάτες να ενημερώνονται για γεγονότα και δρώμενα που συμβαίνουν στις πόλεις που δραστηριοποιείται η Cabtivo (Αθήνα και Θεσσαλονίκη προς το παρόν), μετατρέποντας τη μετακίνηση των επιβατών σε μία ενδιαφέρουσα εμπειρία.
- Μπορείτε να μας εξηγήσετε πώς λειτουργεί η τεχνολογία της Cabtivo και πώς διαφέρει από άλλες πλατφόρμες DOOH;
Η Cabtivo χρησιμοποιεί προηγμένα εργαλεία στόχευσης, καινοτόμο proprietary λογισμικό που αναπτύξαμε εσωτερικά και custom made hardware -Android tablets φτιαγμένα ειδικά για την Cabtivo- για να δημιουργήσει μια προσαρμοσμένη και διαδραστική εμπειρία. Χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το geolocation, για να προσαρμόσουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που προβάλλουμε ανάλογα με τις προτιμήσεις, τις ανάγκες και την τοποθεσία των επιβατών. Αυτό δημιουργεί μια πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία για τους επιβάτες.
- Πώς προβλέπετε ότι θα εξελιχθεί η ψηφιακή διαφήμιση "in-car" στην Ελλάδα στο μέλλον;
Βλέπουμε μεγάλη δυναμική ανάπτυξης στον χώρο της διαφήμισης "in-car" στην Ελλάδα. Καθώς οι άνθρωποι δαπανούν όλο και περισσότερο χρόνο στα αυτοκίνητα, η δυνατότητα επικοινωνίας με αυτούς μέσω της διαφήμισης σε αυτό το περιβάλλον γίνεται πιο αξιόλογη. Η Cabtivo είναι πρωτοποριακή σε αυτόν τον τομέα και θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να εξελίσσουμε την τεχνολογία μας, για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερες ευκαιρίες στις επιχειρήσεις για αποτελεσματική και διαδραστική διαφήμιση "in-car".
- Ποια είναι η επόμενη μεγάλη κίνηση για την Cabtivo και ποια είναι η πρόβλεψή σας για το μέλλον;
Η επόμενη μεγάλη κίνηση για την Cabtivo είναι η οριζόντια ανάπτυξη της εταιρίας πρωταρχικά στην Ελλάδα. Ήδη αριθμούμε πάνω από 200 ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Uber, που πίστεψε το project από την αρχή, αλλά και με μεμονωμένα ταξί, ενώ στοχεύουμε τα 1.000 ταξί του χρόνου τέτοια εποχή και φυσικά η επέκταση σε νέες αγορές. Έχουμε ως στόχο να εισέλθουμε στη Βόρεια Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, επεκτείνοντας την παρουσία μας παγκοσμίως. Επιπλέον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την τεχνολογία μας και να ενσωματώνουμε νέες δυνατότητες για τους πελάτες μας, προσφέροντας ακόμα πιο αποτελεσματικές και προσαρμοσμένες λύσεις διαφήμισης αλλά και τους συνεργάτες μας, τα ταξί, ενισχύοντας την ταξιδιωτική εμπειρία και τα έσοδά τους. Τέλος, πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους οδηγούς με τους οποίους συνεργαζόμαστε, την επιλογή πληρωμής των διαδρομών μέσω πιστωτικών καρτών, σε συνεργασία με τη Viva.com, ευρωπαϊκή technology bank που πρωτοπορεί στον χώρο των πληρωμών. Αξιοποιώντας την τεχνολογία Tap on Any Device της Viva.com, οι οδηγοί θα μπορούν να δεχθούν πληρωμές, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, μέσω του ειδικά σχεδιασμένου Android tablet της Cabtivo. H εφαρμογή αυτής της λύσης θα επεκταθεί σταδιακά σε Ευρώπη και Αμερική.