Όλοι, πλέον, έχουμε ακούσει για το TikTok. Οι περισσότεροι θα έχουμε δει τόσο το Instagram να μας "βομβαρδίζει" με κάθετα βίντεο, που ονομάζει Reels, τα οποία πιάνουν μεγαλύτερο μέρος της οθόνης σε σχέση με τις παραδοσιακές δημοσιεύσεις, όσο και το YouTube να προωθεί έναν αντίστοιχο τύπο περιεχομένου, τα Shorts. Η "επανάσταση" του σύντομου βίντεο έχει κατακλύσει τα κινητά των χρηστών, ενώ τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι διαφημιστές προσπαθούν να κατανοήσουν πώς μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή τη νέα τάση, η οποία φαίνεται να έχει έρθει για να μείνει.
Αυτό το κενό που δημιούργησε η έλλειψη εμπειρίας και ευχέρειας με τον νέο τύπο περιεχομένου ήρθε να καλύψει το πρώτο Short-form Video Marketing Agency στην Ελλάδα, η Maverix. Δημιουργημένη μέσα από την "ψυχή" του TikTok, με συνιδρυτή της τον τότε φοιτητή Επικοινωνίας στο ΑΠΘ Γιάννη Μαλαθουνιάδη, γνωστό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως "johnmalath", η Maverix γρήγορα κατάφερε να τραβήξει την προσοχή μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, αφού έχει μέχρι στιγμής πάνω από 60 πετυχημένα case studies και έχοντας παραγάγει πάνω από 1,5 δισ. οργανικές προβολές στους πελάτες της. Όλο αυτό μεταφράζεται σε πάνω από 5.500.000 ευρώ τζίρου από πωλήσεις για τους πελάτες της Maverix, που προήλθε μόνο από το οργανικό περιεχόμενο.
Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο έτερος συνιδρυτής της εταιρείας, τότε φοιτητής και τώρα απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Ηλίας Κρούπας: "Όταν ξεκινήσαμε, το κάθετο βίντεο για τα Social Media ήταν κάτι που αφορούσε αποκλειστικά μεμονωμένους δημιουργούς. Ήμασταν οι πρώτοι που προσφέραμε σε επιχειρήσεις τη δυνατότητα να έχουν παρουσία στο TikTok και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που υποστήριζαν αυτή τη μορφή περιεχομένου. Οι περισσότεροι στον κλάδο είτε δεν γνώριζαν είτε αγνοούσαν τις δυνατότητες προβολής που έδινε η νέα τάση".
Οι εξελίξεις γρήγορα επιβεβαίωσαν την πρωτοπόρα τοποθέτηση της Maverix, αφού όσα brands τόλμησαν να αποκτήσουν δυναμική παρουσία στις νέες πλατφόρμες καρπώθηκαν τη μεγάλη αναγνωρισιμότητα και την αύξηση τζίρου που έφερε μαζί της η νέα εποχή στα Social Media.
Σήμερα, με το κάθετο βίντεο να έχει "αγκαλιαστεί" από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η Maverix συνεχίζει να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις. Πριν από έναν χρόνο δημιούργησε τη δική της ηλεκτρονική εκπαιδευτική ακαδημία, η οποία σήμερα αριθμεί πάνω από 600 αποφοίτους, επιχειρηματίες και επαγγελματίες του κλάδου του Marketing, οι οποίοι συνιστούν μια από τις πιο καινοτόμες κοινότητες του χώρου. "Ξεκινήσαμε ως φοιτητές, "χτίζοντας” πάνω σε κάτι που μας άρεσε να κάνουμε μια μοναδική πρόταση αξίας για επιχειρήσεις κάθε είδους...", λέει ο Μάξιμος Χολοκολός, Head of Creative της Maverix, "...και χαιρόμαστε πολύ που αυτό φέρνει αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις".