Maverix: "Από φοιτητές... σε industry leaders"

Maverix: "Από φοιτητές... σε industry leaders"

Όλοι, πλέον, έχουμε ακούσει για το TikTok. Οι περισσότεροι θα έχουμε δει τόσο το Instagram να μας "βομβαρδίζει" με κάθετα βίντεο, που ονομάζει Reels, τα οποία πιάνουν μεγαλύτερο μέρος της οθόνης σε σχέση με τις παραδοσιακές δημοσιεύσεις, όσο και το YouTube να προωθεί έναν αντίστοιχο τύπο περιεχομένου, τα Shorts. Η "επανάσταση" του σύντομου βίντεο έχει κατακλύσει τα κινητά των χρηστών, ενώ τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι διαφημιστές προσπαθούν να κατανοήσουν πώς μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή τη νέα τάση, η οποία φαίνεται να έχει έρθει για να μείνει.

Αυτό το κενό που δημιούργησε η έλλειψη εμπειρίας και ευχέρειας με τον νέο τύπο περιεχομένου ήρθε να καλύψει το πρώτο Short-form Video Marketing Agency στην Ελλάδα, η Maverix. Δημιουργημένη μέσα από την "ψυχή" του TikTok, με συνιδρυτή της τον τότε φοιτητή Επικοινωνίας στο ΑΠΘ Γιάννη Μαλαθουνιάδη, γνωστό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως "johnmalath", η Maverix γρήγορα κατάφερε να τραβήξει την προσοχή μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, αφού έχει μέχρι στιγμής πάνω από 60 πετυχημένα case studies και έχοντας παραγάγει πάνω από 1,5 δισ. οργανικές προβολές στους πελάτες της. Όλο αυτό μεταφράζεται σε πάνω από 5.500.000 ευρώ τζίρου από πωλήσεις για τους πελάτες της Maverix, που προήλθε μόνο από το οργανικό περιεχόμενο.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο έτερος συνιδρυτής της εταιρείας, τότε φοιτητής και τώρα απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Ηλίας Κρούπας: "Όταν ξεκινήσαμε, το κάθετο βίντεο για τα Social Media ήταν κάτι που αφορούσε αποκλειστικά μεμονωμένους δημιουργούς. Ήμασταν οι πρώτοι που προσφέραμε σε επιχειρήσεις τη δυνατότητα να έχουν παρουσία στο TikTok και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που υποστήριζαν αυτή τη μορφή περιεχομένου. Οι περισσότεροι στον κλάδο είτε δεν γνώριζαν είτε αγνοούσαν τις δυνατότητες προβολής που έδινε η νέα τάση". 

Οι εξελίξεις γρήγορα επιβεβαίωσαν την πρωτοπόρα τοποθέτηση της Maverix, αφού όσα brands τόλμησαν να αποκτήσουν δυναμική παρουσία στις νέες πλατφόρμες καρπώθηκαν τη μεγάλη αναγνωρισιμότητα και την αύξηση τζίρου που έφερε μαζί της η νέα εποχή στα Social Media. 

Σήμερα, με το κάθετο βίντεο να έχει "αγκαλιαστεί" από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η Maverix συνεχίζει να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις. Πριν από έναν χρόνο δημιούργησε τη δική της ηλεκτρονική εκπαιδευτική ακαδημία, η οποία σήμερα αριθμεί πάνω από 600 αποφοίτους, επιχειρηματίες και επαγγελματίες του κλάδου του Marketing, οι οποίοι συνιστούν μια από τις πιο καινοτόμες κοινότητες του χώρου. "Ξεκινήσαμε ως φοιτητές, "χτίζοντας” πάνω σε κάτι που μας άρεσε να κάνουμε μια μοναδική πρόταση αξίας για επιχειρήσεις κάθε είδους...", λέει ο Μάξιμος Χολοκολός, Head of Creative της Maverix, "...και χαιρόμαστε πολύ που αυτό φέρνει αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις".

Περισσότερα από Forbes

Nespresso Professional στο Delphi Economic Forum 2025: Μια αξέχαστη γευστική εμπειρία

Η Nespresso Professional υπήρξε ένα από τα βασικά σημεία αναφοράς, προσφέροντας στους παρευρισκόμενους μια αξέχαστη γευστική εμπειρία και υποστηρίζοντας με επιτυχία τον θεσμό.

CPI: Οι τρεις κινήσεις που θα οδηγήσουν σε περαιτέρω ανάπτυξη

Η γκάμα των προϊόντων της εταιρείας διευρύνεται συνεχώς, ενώ έχει τοποθετηθεί στρατηγικά και στις IΤ υπηρεσίες, με ένα σημαντικό μέρος των εσόδων να προέρχεται από αυτές.

Ρούλα Ρουβά (Όμιλος Roula Rouva): Περιζήτητες µεταξύ των ξένων αγοραστών οι πολυτελείς κατοικίες της Ελλάδας

Ισχυρός "παίκτης" της διεθνούς αγοράς πολυτελών κατοικιών είναι πλέον η ελληνική αγορά.

Kafea Terra: Υγιής ανάπτυξη και για το 2024 με πρόσθετες επενδύσεις

Κυριαρχία στην ελληνική αγορά και εξαγωγική παρουσία σε 16 χώρες και τρεις ηπείρους, από το Ηνωμένο Βασίλειο έως τη Νέα Ζηλανδία

Η Rolex Συνεισφέρει στην Προστασία της Βάλια Κάλντα και Ενισχύει τη Δασοπροστασία στην Ελλάδα

Με αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η Rolex, ως μία από τις κορυφαίες ελβετικές εταιρείες, αξιοποίησε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για την προστασία της Βάλια Κάλντα από τις πυρκαγιές, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος "Πρωτοβουλία Rolex για έναν Αέναο Πλανήτη".

Μolgas: Το LNG είναι ανταγωνιστικό, ευρέως διαθέσιμο και ένα πιο καθαρό καύσιμο

Θα παραμείνει θεμελιώδης πηγή ενέργειας για πολλές δεκαετίες ακόμα για τον πλανήτη.

Η UBITECH στα μονοπάτια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Eχοντας ήδη διανύσει μια σημαντική πορεία με εργαλεία για τον δημόσιο τομέα, πρωτοστατεί στην υλοποίηση λύσεων και στον τομέα της "βιομηχανίας".

BTM 2024: Ένα Ορόσημο για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη, με σημαντική παρουσία των Έλληνικών Επιχειρήσεων

Η 26η διοργάνωση του Buyers Trade Mission 2024 (BTM), που οργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών της Κόστα Ρίκα (PROCOMER), ξεκίνησε δυναμικά στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα και διήρκησε 3 ημέρες.

Αλλαγή πορείας για τη βιοµηχανία ηλεκτρικών οχηµάτων

Τα προβλήµατα της βιοµηχανίας ηλεκτρικών οχηµάτων δεν επηρεάζουν µόνο τους νέους παίκτες, αλλά και τους γίγαντες της αυτοκινητοβιοµηχανίας, όπως οι Ford, General Motors και Stellantis.

Η Philip Morris International στην 1η θέση στη φετινή λίστα Net Zero Leaders του Forbes

Η λίστα Net Zero Leaders του Forbes αναδεικνύει τις 100 εισηγμένες αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους (GHG).

Μάκης Κοσμάτος: "Στην Kenvue οικοδομούμε εμπιστοσύνη μέσω των brands μας με οχήματα την επιστήμη και την καινοτομία"

Μετά από 135 χρόνια λειτουργίας υπό την επωνυμία Johnson & Johnson Consumer Health, της ισχυρής αμερικανικής πολυεθνικής, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με κύρια πηγή εσόδων από προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγείας των καταναλωτών, μετατράπηκε τον περασμένο Μάιο σε Kenvue.