Maverix: "Από φοιτητές... σε industry leaders"

Maverix: "Από φοιτητές... σε industry leaders"

Όλοι, πλέον, έχουμε ακούσει για το TikTok. Οι περισσότεροι θα έχουμε δει τόσο το Instagram να μας "βομβαρδίζει" με κάθετα βίντεο, που ονομάζει Reels, τα οποία πιάνουν μεγαλύτερο μέρος της οθόνης σε σχέση με τις παραδοσιακές δημοσιεύσεις, όσο και το YouTube να προωθεί έναν αντίστοιχο τύπο περιεχομένου, τα Shorts. Η "επανάσταση" του σύντομου βίντεο έχει κατακλύσει τα κινητά των χρηστών, ενώ τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι διαφημιστές προσπαθούν να κατανοήσουν πώς μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή τη νέα τάση, η οποία φαίνεται να έχει έρθει για να μείνει.

Αυτό το κενό που δημιούργησε η έλλειψη εμπειρίας και ευχέρειας με τον νέο τύπο περιεχομένου ήρθε να καλύψει το πρώτο Short-form Video Marketing Agency στην Ελλάδα, η Maverix. Δημιουργημένη μέσα από την "ψυχή" του TikTok, με συνιδρυτή της τον τότε φοιτητή Επικοινωνίας στο ΑΠΘ Γιάννη Μαλαθουνιάδη, γνωστό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως "johnmalath", η Maverix γρήγορα κατάφερε να τραβήξει την προσοχή μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, αφού έχει μέχρι στιγμής πάνω από 60 πετυχημένα case studies και έχοντας παραγάγει πάνω από 1,5 δισ. οργανικές προβολές στους πελάτες της. Όλο αυτό μεταφράζεται σε πάνω από 5.500.000 ευρώ τζίρου από πωλήσεις για τους πελάτες της Maverix, που προήλθε μόνο από το οργανικό περιεχόμενο.

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο έτερος συνιδρυτής της εταιρείας, τότε φοιτητής και τώρα απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΑΠΘ, Ηλίας Κρούπας: "Όταν ξεκινήσαμε, το κάθετο βίντεο για τα Social Media ήταν κάτι που αφορούσε αποκλειστικά μεμονωμένους δημιουργούς. Ήμασταν οι πρώτοι που προσφέραμε σε επιχειρήσεις τη δυνατότητα να έχουν παρουσία στο TikTok και στις υπόλοιπες πλατφόρμες που υποστήριζαν αυτή τη μορφή περιεχομένου. Οι περισσότεροι στον κλάδο είτε δεν γνώριζαν είτε αγνοούσαν τις δυνατότητες προβολής που έδινε η νέα τάση". 

Οι εξελίξεις γρήγορα επιβεβαίωσαν την πρωτοπόρα τοποθέτηση της Maverix, αφού όσα brands τόλμησαν να αποκτήσουν δυναμική παρουσία στις νέες πλατφόρμες καρπώθηκαν τη μεγάλη αναγνωρισιμότητα και την αύξηση τζίρου που έφερε μαζί της η νέα εποχή στα Social Media. 

Σήμερα, με το κάθετο βίντεο να έχει "αγκαλιαστεί" από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η Maverix συνεχίζει να βρίσκεται μπροστά από τις εξελίξεις. Πριν από έναν χρόνο δημιούργησε τη δική της ηλεκτρονική εκπαιδευτική ακαδημία, η οποία σήμερα αριθμεί πάνω από 600 αποφοίτους, επιχειρηματίες και επαγγελματίες του κλάδου του Marketing, οι οποίοι συνιστούν μια από τις πιο καινοτόμες κοινότητες του χώρου. "Ξεκινήσαμε ως φοιτητές, "χτίζοντας” πάνω σε κάτι που μας άρεσε να κάνουμε μια μοναδική πρόταση αξίας για επιχειρήσεις κάθε είδους...", λέει ο Μάξιμος Χολοκολός, Head of Creative της Maverix, "...και χαιρόμαστε πολύ που αυτό φέρνει αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις".

Περισσότερα από Forbes

Αλλαγή πορείας για τη βιοµηχανία ηλεκτρικών οχηµάτων

Τα προβλήµατα της βιοµηχανίας ηλεκτρικών οχηµάτων δεν επηρεάζουν µόνο τους νέους παίκτες, αλλά και τους γίγαντες της αυτοκινητοβιοµηχανίας, όπως οι Ford, General Motors και Stellantis.

Η Philip Morris International στην 1η θέση στη φετινή λίστα Net Zero Leaders του Forbes

Η λίστα Net Zero Leaders του Forbes αναδεικνύει τις 100 εισηγμένες αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους (GHG).

Μάκης Κοσμάτος: "Στην Kenvue οικοδομούμε εμπιστοσύνη μέσω των brands μας με οχήματα την επιστήμη και την καινοτομία"

Μετά από 135 χρόνια λειτουργίας υπό την επωνυμία Johnson & Johnson Consumer Health, της ισχυρής αμερικανικής πολυεθνικής, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με κύρια πηγή εσόδων από προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγείας των καταναλωτών, μετατράπηκε τον περασμένο Μάιο σε Kenvue.

Marine Tours: Βιώσιμα επαγγελματικά ταξίδια με επίκεντρο τον ταξιδιώτη

Τα ταξίδια είναι ένα απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο. Ωστόσο, στην τρέχουσα εποχή ESG, η επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης απαιτεί την προώθηση μιας υπεύθυνης ταξιδιωτικής αλυσίδας εφοδιασμού και όχι μόνο.

EDIT Automation: "Δημιουργούμε σήμερα όσα θα χρειαστεί η ναυτιλία στο μέλλον"

Με πολύτιμο οδηγό τις συνέργειες με τους κορυφαίους παγκόσμιους παρόχους ναυτιλιακής τεχνολογίας, ο Μάρκος Σιγάλας δημιουργεί τα ναυτιλιακά προϊόντα του μέλλοντος.

Τι μπορούμε να μάθουμε από το παράδειγμα της Artemis Technologies

Η Artemis Technologies είναι μια παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία ναυτιλιακού σχεδιασμού και εφαρμοσμένων τεχνολογιών υψηλής απόδοσης, η οποία έχει δεσμευτεί για την απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα

Coach Solutions: Τα κατάλληλα δεδοµένα µπορούν να απλοποιήσουν την απόδοση των πλοίων

Xρησιµοποιώντας µικρές ποσότητες δεδοµένων που συλλέγονται από το πλήρωµα, η Coach Solutions δηµιουργεί αξιόπιστες προβλέψεις της απόδοσης του πλοίου που µπορούν να ενσωµατωθούν στο CP.

Άνεμος: Το καθαρότερο και φθηνότερο καύσιμο για τα πλοία

Χάρη στα υπερ-εξελιγμένα εργαλεία πρόγνωσης καιρού και βελτιστοποίησης της πορείας του πλοίου που είναι διαθέσιμα σήμερα, ο ωκεάνιος άνεμος μπορεί να ιδωθεί ως ένα εναλλακτικό πράσινο καύσιμο

Finecor Oil Bunkering: Επέκταση του δικτύου στο εξωτερικό

Μεγάλα επενδυτικά βήµατα φέρνει το 2024 για τη Finecor Oil Bunkering. Ενισχυµένη παρουσία στα µεγάλα λιµάνια πώλησης καυσίµων και νέες αποθήκες στην Ελλάδα είναι µερικά από αυτά.

Benefit Software: Υψηλού επιπέδου λύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ναυτιλίας

Η Benefit Software γιορτάζει 32 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, αποτελώντας πλέον έναν από τους πιο σημαντικούς "παίκτες" παγκοσμίως στην ψηφιακή υποστήριξη της ναυτιλίας

Το Γιβραλτάρ παραµένει µπροστά στο δυναµικό θαλάσσιο τοπίο

Το Γιβραλτάρ αποτελεί ζωτικό εταίρο για τη ναυτιλιακή βιοµηχανία στην είσοδο της Μεσογείου, λέει ο πλοίαρχος του λιµανιού, John Ghio.

Villa della Vita: Ένα μοναδικό ακίνητο προς πώληση στην πόλη της Ύδρας

Η βίλα συνδυάζει την πολυτέλεια με το παραδοσιακό χρώμα του νησιού.