App.Figame.com: Το εταιρικό ταξίδι αλλάζει σελίδα

App.Figame.com: Το εταιρικό ταξίδι αλλάζει σελίδα

O Μιχάλης Κουµαρτζάκης, CEO της Figame.com, µιλά για τις απαιτήσεις του εταιρικού ταξιδιού και τα σχέδια για ακόµα καλύτερες υπηρεσίες.

Το Figame.com ιδρύθηκε πριν από ακριβώς 15 χρόνια και αποτέλεσε ένα από τα πρώτα Online Travel Agencies (ΟΤΑ) στην Ελλάδα. Στόχος του να συµβάλει σηµαντικά στον χώρο του online ταξιδιού αναψυχής. Στην εξέλιξη της πορείας του, ξεκινώντας πρώτα συνεργασία µε µικρά εταιρικά accounts, έφτασε να µετατραπεί σε αµιγώς corporate Travel Management Company, που εξυπηρετεί αποκλειστικά επαγγελµατικές ταξιδιωτικές ανάγκες εταιρειών. O Μιχάλης Κουµαρτζάκης, CEO της Figame.com, µιλά για τους στόχους και το όραµα της εταιρείας.

pin

 

- Κ. Κουµαρτζάκη, πείτε µας για το Figame.com του σήµερα.

Αυτήν τη στιγµή το Figame.com είναι το µεγαλύτερο ελληνικό corporate Travel Management Company. Εξυπηρετούµε πάνω από 250 εταιρείες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, σε χώρες όπως Ισπανία, Ηνωµένο Βασίλειο, Λουξεµβούργο, Δανία, Ουγγαρία, Ιταλία, Εσθονία και Κύπρο. Και η πανευρωπαϊκή µας ανάπτυξη συνεχίζεται µε ταχύτατους ρυθµούς. Παρέχουµε στον σύγχρονο επαγγελµατία ταξιδιώτη ολοκληρωµένες ταξιδιωτικές υπηρεσίες, µε εξειδίκευση στην κάλυψη απαιτητικών ταξιδιωτικών αναγκών.

Επενδύουµε συνεχώς στην τεχνολογία, µε πρωτοπόρα εργαλεία για τα παγκόσµια δεδοµένα. Το ευέλικτο µοντέλο εξυπηρέτησής µας συνδυάζει την έµφαση στην τεχνολογία και τον αυτοµατισµό, ενώ παράλληλα επενδύουµε µονίµως στο ανθρώπινο δυναµικό µε εξυπηρέτηση 24/7/365 από την οµάδα των εξειδικευµένων ταξιδιωτικών συµβούλων µας. 

- Τι µεγέθους εταιρείες είναι πελάτες σας και γιατί µια εταιρεία να απευθυνθεί σε µια εταιρεία όπως το Figame.com, αντί να προχωρήσει µόνη της στη διαχείριση των ταξιδιών της;

Το πελατολόγιο του Figame.com αποτελείται από εταιρείες µε πληθώρα όγκου ταξιδιωτικών δαπανών. Περιλαµβάνει µερικά από τα µεγαλύτερα ονόµατα του ελληνικού επιχειρείν. Ξεκινάµε από εταιρείες µε ελάχιστη κίνηση (µερικών δεκάδων χιλιάδων ευρώ τον χρόνο) και φτάνουµε σε εταιρείες αρκετών εκατοµµυρίων ευρώ.

Στην ερώτηση του γιατί να προχωρήσει µια εταιρεία σε συνεργασία µε µια εταιρεία όπως η δική µας, η απάντηση είναι επειδή είναι πολύ πιο οικονοµικό για αυτήν. Αν υπολογιστούν οι ώρες εργασίας που δαπανούν οι επιχειρήσεις για να δροµολογούν τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το outsourcing της συγκεκριµένης υπηρεσίας είναι πολύ πιο οικονοµικό, ενώ και το επίπεδο της εξυπηρέτησης είναι πολύ καλύτερο και πιο αποτελεσµατικό λόγω της εξειδικευµένης γνώσης που απαιτείται.

- Τι ακριβώς είναι το app.figame.com;

To app.figame.com είναι το απόλυτο εργαλείο-βοηθός στη διαχείριση κρατήσεων στο επαγγελµατικό ταξίδι. Πρόκειται για ένα online booking tool αποκλειστικά για εταιρικά ταξίδια, το οποίο δίνει τη δυνατότητα, µε ελάχιστο ή και καθόλου κόστος, στις εταιρείες να διαχειρίζονται αυτόνοµα όλες τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Ανάλογα µε τις ταξιδιωτικές ανάγκες και τις αντίστοιχες ροές της κάθε εταιρείας, µπορεί να προσαρµοστεί στην εκάστοτε ζήτηση ώστε να ταιριάζει στον πελάτη. Πάντα µε αυστηρό έλεγχο των εξόδων και δικλίδες που εξασφαλίζουν τις οικονοµικότερες επιλογές σε προνοµιακούς ναύλους. Μέσω του app.figame.com η εκάστοτε εταιρεία έχει άµεσο έλεγχο των ταξιδιωτικών δαπανών, εξασφαλίζει τις χαµηλότερες υπάρχουσες τιµές τόσο των αεροπορικών εισιτηρίων όσο και των άλλων ταξιδιωτικών υπηρεσιών, καθώς και την αυτόµατη καταχώριση τιµολογίων στο ERP της. 

Είναι το µέσο εκείνο που εξασφάλισε τη συνεργασία µας µε µεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες και µας κάνει τον µόνο ελληνικό ταξιδιωτικό οργανισµό που µπορεί να ανταγωνιστεί αντίστοιχες ευρωπαϊκές εταιρείες διαχείρισης ταξιδιών. Και το κάνουµε µε µεγάλη επιτυχία µέχρι σήµερα.

- Πόσο έχει αλλάξει το εταιρικό ταξίδι µετά την πανδηµία;

Πλέον είναι σαφές ότι η πανδηµία είναι πίσω µας. Αυτήν τη στιγµή δεν βλέπουµε καµία διαφορά σε σχέση µε τις εποχές προ πανδηµίας. Είναι σαν να µην υπήρξε ποτέ για εµάς. Συνεχίζουµε να δίνουµε µεγάλη βαρύτητα στην ασφάλεια του ταξιδιώτη, την πρόληψη και τη σωστή προετοιµασία του ταξιδιού.

- Ποιοι είναι οι επόµενοί σας στόχοι;

Οι στόχοι σε εµάς αναπροσαρµόζονται κάθε µέρα. Είναι σίγουρα αναπτυξιακοί σε περισσότερες χώρες και µεγαλύτερα accounts, θέτοντας πάντα ως προτεραιότητα την άριστη εξυπηρέτηση. Αναζητούµε διαρκώς τρόπους να αναβαθµίζουµε και να εκσυγχρονίζουµε τις παρεχόµενες υπηρεσίες µας. Αυτά είναι µη διαπραγµατεύσιµα για εµάς.

- Ποιο είναι το όραµά σας;

Το όραµα του Figame.com είναι να αποτελεί έναν ελληνικό οργανισµό που εξυπηρετεί τους εταιρικούς πελάτες µε πάθος και επαγγελµατισµό, παρέχοντας ουσιαστικές λύσεις στις ανάγκες του τώρα αλλά και του αύριο, και να αποτελεί πάντα εκπρόσωπο του ελληνικού επιχειρείν παγκοσµίως.

- Ποιο θα λέγατε πως είναι το µυστικό της επιτυχίας σας;

Μυστικό της επιτυχίας µας είναι σίγουρα τα στελέχη µας. Ένα νεανικό σχήµα αποτελούµενο από ανθρώπους µε out of the box σκέψη. Με τη δυνατότητα να παράγουν καινοτόµες ιδέες και µε όραµα µεγέθυνσης σε παγκόσµιο βεληνεκές. Είναι η αρχή, η µέση και το τέλος της εταιρείας µας.

- Πώς βλέπετε την πορεία του εταιρικού ταξιδιού τα επόµενα χρόνια;

Σταθερά αυξανόµενη. Αν δεν υπάρξει κάποιος εξωγενής παράγοντας (όπως η πανδηµία, για παράδειγµα) που να διακόψει την πορεία των εταιρικών ταξιδιών, είναι σαφές ότι η ανάπτυξη του συγκεκριµένου τοµέα της αγοράς θα συνεχιστεί µε την ίδια αυξητική τάση. Μείζονος σηµασίας είναι η αποτελεσµατική ενσωµάτωση του ψηφιακού µετασχηµατισµού στον ταξιδιωτικό κλάδο, ειδικά στο εταιρικό ταξίδι.

- Με τι θα κλείνατε τη συνέντευξή µας;

Με την προτροπή προς τις αναπτυσσόµενες ελληνικές επιχειρήσεις να αντιµετωπίζουν την πολυεθνική ανάπτυξη ως µονόδροµο. Δεν είµαστε εδώ για να δηµιουργήσουµε µια µικρή υπεραξία και να πετύχουµε κάποιο "καλό" exit. Ο ρόλος µας είναι να δηµιουργήσουµε, από το µετερίζι του ο καθένας, µια ελληνική οικονοµία ισχυρή. Μια οικονοµία που αποτελείται από ελληνικές εταιρείες-παγκόσµιους ηγέτες. Να δηµιουργούµε θέσεις εργασίας µέσα στη χώρα µας και να αντιληφθούµε ότι πρέπει να αλλάξουµε µέσα στο DNA µας τη νοοτροπία του "µικρού" που δεν µπορεί να ανταγωνιστεί διεθνώς. Το Figame.com εκπροσωπεί ακριβώς την παραπάνω προτροπή.


 

Περισσότερα από Forbes

Ρούλα Ρουβά (Όμιλος Roula Rouva): Περιζήτητες µεταξύ των ξένων αγοραστών οι πολυτελείς κατοικίες της Ελλάδας

Ισχυρός "παίκτης" της διεθνούς αγοράς πολυτελών κατοικιών είναι πλέον η ελληνική αγορά.

Kafea Terra: Υγιής ανάπτυξη και για το 2024 με πρόσθετες επενδύσεις

Κυριαρχία στην ελληνική αγορά και εξαγωγική παρουσία σε 16 χώρες και τρεις ηπείρους, από το Ηνωμένο Βασίλειο έως τη Νέα Ζηλανδία

Η Rolex Συνεισφέρει στην Προστασία της Βάλια Κάλντα και Ενισχύει τη Δασοπροστασία στην Ελλάδα

Με αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η Rolex, ως μία από τις κορυφαίες ελβετικές εταιρείες, αξιοποίησε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για την προστασία της Βάλια Κάλντα από τις πυρκαγιές, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος "Πρωτοβουλία Rolex για έναν Αέναο Πλανήτη".

Μolgas: Το LNG είναι ανταγωνιστικό, ευρέως διαθέσιμο και ένα πιο καθαρό καύσιμο

Θα παραμείνει θεμελιώδης πηγή ενέργειας για πολλές δεκαετίες ακόμα για τον πλανήτη.

Η UBITECH στα μονοπάτια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Eχοντας ήδη διανύσει μια σημαντική πορεία με εργαλεία για τον δημόσιο τομέα, πρωτοστατεί στην υλοποίηση λύσεων και στον τομέα της "βιομηχανίας".

BTM 2024: Ένα Ορόσημο για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη, με σημαντική παρουσία των Έλληνικών Επιχειρήσεων

Η 26η διοργάνωση του Buyers Trade Mission 2024 (BTM), που οργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών της Κόστα Ρίκα (PROCOMER), ξεκίνησε δυναμικά στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα και διήρκησε 3 ημέρες.

Αλλαγή πορείας για τη βιοµηχανία ηλεκτρικών οχηµάτων

Τα προβλήµατα της βιοµηχανίας ηλεκτρικών οχηµάτων δεν επηρεάζουν µόνο τους νέους παίκτες, αλλά και τους γίγαντες της αυτοκινητοβιοµηχανίας, όπως οι Ford, General Motors και Stellantis.

Η Philip Morris International στην 1η θέση στη φετινή λίστα Net Zero Leaders του Forbes

Η λίστα Net Zero Leaders του Forbes αναδεικνύει τις 100 εισηγμένες αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους (GHG).

Μάκης Κοσμάτος: "Στην Kenvue οικοδομούμε εμπιστοσύνη μέσω των brands μας με οχήματα την επιστήμη και την καινοτομία"

Μετά από 135 χρόνια λειτουργίας υπό την επωνυμία Johnson & Johnson Consumer Health, της ισχυρής αμερικανικής πολυεθνικής, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με κύρια πηγή εσόδων από προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγείας των καταναλωτών, μετατράπηκε τον περασμένο Μάιο σε Kenvue.

Marine Tours: Βιώσιμα επαγγελματικά ταξίδια με επίκεντρο τον ταξιδιώτη

Τα ταξίδια είναι ένα απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο. Ωστόσο, στην τρέχουσα εποχή ESG, η επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης απαιτεί την προώθηση μιας υπεύθυνης ταξιδιωτικής αλυσίδας εφοδιασμού και όχι μόνο.

EDIT Automation: "Δημιουργούμε σήμερα όσα θα χρειαστεί η ναυτιλία στο μέλλον"

Με πολύτιμο οδηγό τις συνέργειες με τους κορυφαίους παγκόσμιους παρόχους ναυτιλιακής τεχνολογίας, ο Μάρκος Σιγάλας δημιουργεί τα ναυτιλιακά προϊόντα του μέλλοντος.