Ο ΟΠΑΠ υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Ο ΟΠΑΠ υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Ο ΟΠΑΠ υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις, επισφραγίζοντας τη δέσμευσή του για την προώθηση ενός υποστηρικτικού και συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος. Εκπροσωπώντας την εταιρεία, η Αχίλλεια Κοντού, Chief People Officer του ΟΠΑΠ, υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, παρουσία του Σταύρου Μηλιώνη, Ιδρυτή του Diversity Charter Greece και Προέδρου του συλλόγου "Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων" (ΚΕΑΝ). 

Η Χάρτα Διαφορετικότητας, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας στις επιχειρήσεις, καθιερώθηκε το 2019 στην Ελλάδα, η οποία έγινε η 23η χώρα που την υιοθέτησε. Στόχος της είναι να λειτουργήσει ως μέσο αυτοδέσμευσης των επιχειρήσεων για την εφαρμογή της ισότητας, των ίσων ευκαιριών και της διαφορετικότητας. Στη χώρα μας, υλοποιείται από το ΚΕΑΝ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο για τη Διαφορετικότητα και την Ενσωμάτωση. 

Η υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας αποτελεί ένα ακόμα βήμα για την υλοποίηση της στρατηγικής του ΟΠΑΠ για τους Ανθρώπους του. Πιο συγκεκριμένα, αντανακλά την προτεραιότητα της εταιρείας στην παροχή ίσων ευκαιριών για όλους, στην ενθάρρυνση της διαφορετικότητας, στη συμπερίληψη και την αναγνώριση των εργαζομένων. Ταυτόχρονα, αναδεικνύει έμπρακτα την εταιρική αξία "Κάνουμε το σωστό", η οποία εστιάζει στην καλλιέργεια μιας κουλτούρας εμπιστοσύνης και ηθικής αριστείας. 

"Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που υπογράψαμε τη Χάρτα Διαφορετικότητας. Στον ΟΠΑΠ, δέσμευσή μας είναι να "Κάνουμε το σωστό" για τους ανθρώπους και τους εταίρους μας, προωθώντας τη διαφάνεια, την ακεραιότητα και το σεβασμό έναντι όλων. Σε αυτή τη βάση, εξασφαλίζουμε ένα υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον, που προσφέρει ίσες ευκαιρίες για όλους", δήλωσε η Αχίλλεια Κοντού, Chief People Officer του ΟΠΑΠ. 

Η Χάρτα Διαφορετικότητας 

Σκοπός της Χάρτας Διαφορετικότητας είναι να αποτελέσει ένα εργαλείο δέσμευσης για τη διασφάλιση της διαφορετικότητας και των ίσων ευκαιριών σε κάθε εργασιακό περιβάλλον. Από το 2004, η Χάρτα Διαφορετικότητας προωθείται σε κάθε κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σήμερα, 27 χώρες έχουν υιοθετήσει και ενισχύουν την πρωτοβουλία, με την υποστήριξη θεσμικών και κρατικών φορέων, επιχειρηματικών συνδέσμων κ.ά.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Σταύρος Μηλιώνης, Ιδρυτής του Diversity Charter Greece, δήλωσε: "Ο ΟΠΑΠ, η κορυφαία εταιρεία τυχερών παιγνίων στην Ελλάδα, υπέγραψε και τη Χάρτα Διαφορετικότητας για ελληνικές επιχειρήσεις, αναδεικνύοντας την εστίαση του στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος συμπερίληψης για τους ανθρώπους του. Είμαστε σίγουροι ότι η συμμετοχή της εταιρείας στην Χάρτα θα δημιουργήσει σημαντικά οφέλη για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της. Υποδεχόμαστε με χαρά τον ΟΠΑΠ στην πρωτοβουλία μας".
 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.