Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Σε επέκταση των υπηρεσιών της προχωρά η Doitforme, μια startup από τον Βόλο που έχει φέρει την επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Ιδρυθείσα το 2019 από τους Δημήτρη-Λουίτζι Γουλιανό και Ιωσήφ Ρέντα, η Doitforme "γεννήθηκε” από την επιθυμία των ιδρυτών της να καταστήσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ εύκολο και προσιτό για κάθε μικρή επιχείρηση και ελεύθερο επαγγελματία. Ξεκινώντας την πορεία τους ως φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, οι δύο ιδρυτές ανέπτυξαν μία web εφαρμογή που αυτοματοποιεί πλήρως τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης διαφημίσεων στα social media. Η λύση τους επιτρέπει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται πολύπλοκες διαφημιστικές καμπάνιες με λίγα μόνο κλικ, ενώ τους παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις επιδόσεις των καμπανιών τους.

Όπως εξηγεί στο Capital.gr ο κ. Γουλιανός, η Doitforme απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, από μεγάλες εταιρείες, όπως η Καυκάς, έως μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες σε κλάδους όπως το λιανικό εμπόριο, η εστίαση και οι υπηρεσίες υγείας. Το επιχειρηματικό της μοντέλο βασίζεται σε μια προμήθεια 9% επί της διαφημιστικής δαπάνης των πελατών, με αλλαγές να έχουν προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα. Η εταιρεία προσφέρει επιπλέον εξατομικευμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ και υποστήριξη σε projects κατασκευής λογισμικού, από τα οποία προέρχεται ένα μέρος των εσόδων της.

Η εταιρεία έχει την έδρα της στον Βόλο και αριθμεί πλέον περισσότερους από 15 εργαζομένους, συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών, ειδικών μάρκετινγκ και web designers, υποστηρίζοντας τόσο την τοπική οικονομία όσο και την ανάπτυξη της τεχνολογικής καινοτομίας στην περιοχή. Παράλληλα, έχει επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην Κύπρο και σε χώρες των Βαλκανίων. Ωστόσο, ο κ. Γουλιανός επισημαίνει ότι στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, βοηθώντας τις μικρές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Doitforme είναι πλήρως bootstrapped και στηρίζεται 100% στα δικά της κεφάλαια, αν και οι ιδρυτές της δηλώνουν ανοιχτοί σε ευκαιρίες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την ανάπτυξη της εταιρείας. 

Νέα εργαλεία και επόμενα σχέδια

Η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα στην ανάπτυξη ενός εργαλείου αυτόματων διαφημίσεων για Facebook και Instagram, το οποίο θεωρείται καινοτόμο στον χώρο του, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο είναι ελάχιστος. Η Doitforme σκοπεύει στο άμεσο μέλλον να επεκτείνει την αυτοματοποίηση διαφημίσεων και σε άλλα διαφημιστικά δίκτυα πέρα από τη Meta, όπως το Google Ads, ενώ θα την ενδιέφερε μια συνεργασία και με το Skroutz. 

Επίσης, εξετάζει τη δημιουργία του δικού της marketplace προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να προσφέρει απευθείας αποτελέσματα στους χρήστες της μέσα από το δίκτυό της. Στους στόχους της περιλαμβάνονται, επίσης, η συνεχής καινοτομία με την προσθήκη νέων λειτουργιών και την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών.

Πώς ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό 

Όπως σημειώνει ο κ. Γουλιανός, σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ανταγωνισμός στον τομέα της πλήρους αυτοματοποίησης διαφημίσεων στα social media είναι ελάχιστος, με μόνο μία εταιρεία στο Βέλγιο και μία στο Delaware να αναπτύσσουν παρόμοια λογισμικά. Τα κύρια χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την Doitforme είναι η ευκολία χρήσης, η προσιτή τιμή και η εστίασή της στις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων. "Η Doitforme ξεχωρίζει προσφέροντας μια πραγματική επανάσταση: ένας επιχειρηματίας ή ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, χωρίς γνώση μάρκετινγκ, μπορεί μέσα από λίγα κλικ να στήσει πολύπλοκες διαφημίσεις και να μετρήσει σωστά τα αποτελέσματά του, όπως το κόστος ανά αγορά και το κόστος απόκτησης στοιχείων υποψήφιου πελάτη”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο co-founder. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ιδρυτές της Doitforme, Δημήτρης Γουλιανός και Ιωσήφ Ρέντα, διακρίθηκαν στη λίστα Forbes 30 Under 30 του 2021, ενώ η Doitforme είναι μέλος στο μητρώο νεοφυών επιχειρήσεων Elevate Greece.

Περισσότερα από Forbes

Metlen: Τι προβλέπει η νέα συμφωνία με την KNDS και οι επόμενες κινήσεις στην άμυνα

Σύμβαση για την προμήθεια 200 τμημάτων για το Leopard 2A8, τα οποία θα κατασκευαστούν στο Αμυντικό Hub της Metlen στον Βόλο έως το 2031.

Η start up που ετοιμάζει "στρατό" 50.000 ρομπότ για αγορά εργασίας και ένοπλες δυνάμεις

Το ανθρωποειδές Phantom έχει ύψος 1,75 μ., βάρος 82 κιλά και θα μπορεί να κινείται οπλισμένο και να πολεμά.

Πώς θα είναι το νέο θεματικό πάρκο της Dreamland Experience στο Village Ρέντη των Premia – Αντετοκούνμπο

Η συνολική αναβάθμιση του συγκροτήματος στο Ρέντη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Γιατί επενδύουν Motor Oil και EOS Capital στην EFA Group - Το πλάνο για επενδύσεις 120 εκατ., χρηματιστήριο & εξαγορές

Το EFA Group θα εισαχθεί σε χρηματιστήριο, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, επιλογή που θα γίνει από κοινού με τους θεσμικούς επενδυτές.

Apple, Tesla και Meta παίζουν "μουσικές καρέκλες" με υπόκρουση τεχνητής νοημοσύνης

Ποια στελέχη των τριών κολοσσών αποχώρησαν το 2025 και ποιοι οι λόγοι.

Prodea Investments: Πώς θα αξιοποιηθούν τα κεφάλαια από την πώληση "μαμούθ" 1,25 δισ. ευρώ;

Επενδύσεις 340 εκατ. ευρώ στον τουρισμό πολυτελείας, αποπληρωμή δανεισμού και νέος "βραχίονας" στα logistics.

Αύξηση εσόδων και στρατηγικές επενδύσεις οδηγούν τη Regency Entertainment στην επόμενη ημέρα της αγοράς καζίνο

Την ανοδική της πορεία στην ελληνική αγορά καζίνο διατηρεί και φέτος η Regency Entertainment.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.