Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Στη διεύρυνση της ομάδας της, την επιτάχυνση της ανάπτυξής της στην Ευρώπη και την περαιτέρω βελτίωση του προϊόντος της, σκοπεύει να προχωρήσει η Simpler μετά τον γύρο χρηματοδότησης pre-Series A, ύψους 9 εκατ. ευρώ, που "σήκωσε” πρόσφατα.
Η Simpler ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι άντλησε 9 εκατ. ευρώ τόσο από υφιστάμενους επενδυτές, όπως οι VentureFriends και η MMC Ventures, όσο και νέους, όπως η Lamda Development, ενώ δεν αποκάλυψε τον lead investor του γύρου. Σημειωτέον πως η εταιρεία είχε "σηκώσει” στο παρελθόν 1 εκατ. ευρώ σε έναν pre-seed γύρο.
"Οι συγκεκριμένοι επενδυτές είναι κορυφαίοι στον κλάδο τους και πιστεύουμε ότι επένδυσαν στη Simpler γιατί βλέπουν την ανάγκη για μια ολοκληρωμένη λύση checkout που λύνει τα προβλήματα κατακερματισμού στο ecommerce. Η Simpler προσφέρει μια καινοτόμο λύση που όχι μόνο διευκολύνει τις επιχειρήσεις ενσωματώνοντας όλες τις απαραίτητες υλοποιήσεις σε ένα ενιαίο σύστημα, αλλά αυξάνει και το ποσοστό μετατροπών τους και κατ' επέκταση τα έσοδά τους”, αναφέρουν στελέχη της εταιρείας στο Capital.gr.
Τι κάνει η Simpler
Η Simpler ιδρύθηκε το 2021 από τη Ράνια Λάμπρου, τον Αλέξανδρο Κυριακόπουλο και τον Σπύρο Μανδέκη, με στόχο να απλοποιήσει τη διαδικασία του checkout για τους εμπόρους και τους καταναλωτές.
Ξεκινώντας από την απλοποίηση της ολοκλήρωσης παραγγελίας, η Simpler έχει εξελιχθεί σε μια ολοκληρωμένη λύση για το ηλεκτρονικό εμπόριο, διευρύνοντας το πεδίο εφαρμογής της, ώστε να καλύψει ολόκληρη την αγοραστική εμπειρία. Κατανοώντας τη σημασία του omnichannel retailing, ανέπτυξε καινοτόμες λύσεις όπως το "Checkout from Anywhere", δίνοντας τη δυνατότητα στους εμπόρους να αξιοποιήσουν κάθε σημείο επαφής με τους πελάτες και να δημιουργήσουν μια ομαλή αγοραστική εμπειρία σε όλα τα κανάλια πώλησης. Από το "click to buy" σε διαφημίσεις ή email μέχρι το "scan to buy" στον φυσικό κόσμο, η Simpler διαμορφώνει μια ομαλή και ολοκληρωμένη εμπειρία αγοράς για τους καταναλωτές.
Επιπλέον, η εταιρεία έχει αναπτύξει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα checkout, που προσφέρει στους εμπόρους πρόσβαση σε σύγχρονες μεθόδους πληρωμής και αποστολής, προγράμματα loyalty και δυνατότητες βελτιστοποίησης των ποσοστών μετατροπής, όλα μέσω μιας μόνο λύσης υλοποίησης. Αυτό μειώνει σημαντικά τους χρόνους και το κόστος ανάπτυξης για τους εμπόρους, επιτρέποντάς τους να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους χωρίς την πολυπλοκότητα της διαχείρισης πολλαπλών τεχνικών υλοποιήσεων.
Αυτό που διαφοροποιεί τη Simpler από τον ανταγωνισμό είναι ότι προσφέρει ένα ενιαίο σύστημα checkout που μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, δίνοντας στους εμπόρους πλήρη ελευθερία, χωρίς να τους περιορίζει σε μια συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Επιπλέον, η λύση Checkout as a Service της Simpler δίνει στους εμπόρους τον πλήρη έλεγχο της διαδικασίας του checkout, μειώνοντας την ανάγκη για πολλαπλές ενσωματώσεις και το υψηλό κόστος ανάπτυξης. Αλλά η καινοτομία της επεκτείνεται και στην πλευρά του καταναλωτή. Μέσω του "διαβατηρίου αγορών” της Simpler, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν με ένα μόνο κλικ σε πολλαπλά κανάλια, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν διαφορετικές εγγραφές ή πληρωμές σε διαφορετικά καταστήματα. "Είμαστε οι μόνοι που συνδυάζουμε τόσο την εμπειρία του εμπόρου όσο και του καταναλωτή σε ένα τόσο ενοποιημένο σύστημα”, τονίζουν τα στελέχη της εταιρείας.
Πού απευθύνεται
Η Simpler απευθύνεται σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, από μικρούς εμπόρους έως μεγάλες εταιρείες που θέλουν να απλοποιήσουν τη διαδικασία αγοράς και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους. Οι λύσεις της είναι κατάλληλες για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλαπλές πλατφόρμες.
Παραδείγματα συνεργαζόμενων πελατών της περιλαμβάνουν διεθνείς εμπόρους σε διάφορους κλάδους, ενώ στην Ελλάδα συνεργάζεται με εμπόρους όπως GAP, Zakcret, Funky Buddha, Envie Shoes, NAK, Heaven of Brands, Attrattivo, StepSport, Brandsgalaxy, Designdrops κ.ά.
Η έδρα της Simpler βρίσκεται στο Λονδίνο, με την εταιρεία να διαθέτει γραφεία και στην Αθήνα, ενώ αυτή τη στιγμή απασχολεί 12 εργαζόμενους. Ωστόσο, όπως αποκάλυψαν στελέχη της εταιρείας, στόχος είναι να μεγαλώσει σημαντικά η ομάδα στο άμεσο μέλλον, ειδικά μετά την πρόσφατη χρηματοδότηση.
Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί επίσης για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της εταιρείας στην Ευρώπη και για την περαιτέρω βελτίωση του προϊόντος της.Η Simpler διαθέτει ήδη παρουσία στο εξωτερικό, ενώ βασικές της αγορές είναι η Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ισπανία. Στόχος της είναι να επεκταθεί περαιτέρω στην Ιταλία, την Ισπανία, και άλλες ευρωπαϊκές αγορές, καθώς και να εξελίξει την πλατφόρμα της Checkout as a Service.
Στόχοι και επόμενα βήματα
Το 2023 ήταν μια χρονιά ανάπτυξης για τη Simpler, με σημαντική αύξηση της πελατειακής της βάσης και της υιοθέτησης της πλατφόρμας της από εμπόρους σε πολλαπλές αγορές. "Είδαμε τα πρώτα σημάδια του θετικού αντίκτυπου της λύσης μας στο checkout των πελατών μας, με αύξηση στα ποσοστά μετατροπών και την εμπειρία αγοράς. Στόχος μας είναι να επιτύχουμε 10x ανάπτυξη στο επόμενο έτος, καθώς επεκτείνουμε τη δραστηριότητά μας και φέρνουμε νέες καινοτομίες στην πλατφόρμα μας, εστιάζοντας τόσο στην ευρωπαϊκή αγορά όσο και σε διεθνείς συνεργασίες”, αναφέρει η εταιρεία.
Τα επόμενα βήματα της Simpler περιλαμβάνουν την ανάπτυξη του Checkout as a Service, προσφέροντας στους εμπόρους τη δυνατότητα να αναθέτουν ολόκληρη την υποδομή του checkout σε ένα ενιαίο σύστημα. Επίσης, η εταιρεία σχεδιάζει να ενσωματώσει περισσότερες λύσεις πληρωμών και αποστολών, καθώς και προγράμματα πιστότητας.