Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι χρήστες του myΔΕΗ

Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι χρήστες του myΔΕΗ

Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι χρήστες του myΔΕΗ, καθώς ήδη 1,15 εκατ. πελάτες διαχειρίζονται 1,7 εκατ. εγγεγραμμένες παροχές μέσω της ψηφιακής εφαρμογής της ΔΕΗ. Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν, από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να παρακολουθούν τις παροχές και τα  προσωπικά τους στοιχεία να ενεργοποιούν υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας και να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης. Με τον πελάτη και την εμπειρία του να βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της, η ΔΕΗ χτίζει μία νέα σχέση μαζί του, αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για μία νέα ψηφιακή εμπειρία.

Η ψηφιακή εφαρμογή myΔΕΗ δίνει την δυνατότητα στους πελάτες να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα ό,τι έχει σχέση με την ενέργειά τους. Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, να παρακολουθούν το ιστορικό όλων των κινήσεών τους, να επιλέγουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών, να ανακαλύπτουν  προσωποποιημένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας και να επωφελούνται με σημαντικά προνόμια.

Η ΔΕΗ ενθαρρύνει τους πελάτες της να επιλέξουν την ηλεκτρονική έκδοση των μηνιαίων λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, κληρώνει 10 ταξίδια στη Νέα Υόρκη για τους εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής που θα επιλέξουν ή ήδη χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική έκδοση των λογαριασμών τους, συμβάλλοντας ενεργά στη μείωση χρήσης χαρτιού. 

MyΔΕΗ: Ο ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ

Μέσα από το myΔΕΗ, οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν μία σειρά προϊόντων και υπηρεσιών καθαρής ενέργειας και ασφάλειας, αλλά και να εξασφαλίσουν έκπτωση λογαριασμού μέσα από την ενεργοποίηση πάγιας εντολής πληρωμής. Οι χρήστες του myΔΕΗ app μπορούν να επιλέγουν το τιμολόγιο (σταθερό ή κυμαινόμενο) που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες τους, να βλέπουν και να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους, να τους εξοφλούν και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους. 
Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας 
Ο ΔΕΗ myEnergy Coach, ο εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του myΔΕΗ. Με τον ΔΕΗ myEnergyCoach, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας και να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης.
Προγράμματα επιβράβευσης
Η ΔΕΗ εξασφαλίζει για τους πελάτες της ειδικά προνόμια και σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων, προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από συνεργασίες με κορυφαία brands της αγοράς. Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ app, οι πελάτες ΔΕΗ επωφελούνται από τα προγράμματα επιβράβευσης καθώς και τις προσφορές, καθώς στο ΔΕΗ myRewards Coupons μπορούν να βρουν δωρεάν κουπόνια προσφορών και εκπτώσεων για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες.
Με το ΔΕΗ myRewards Miles, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να συνδέσουν τον Miles+Bonus λογαριασμό τους με τον νέο ψηφιακό κόσμο myΔΕΗ και να κερδίζουν μίλια από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις συναλλαγές τους με τη ΔΕΗ, καθώς και να εξαργυρώσουν μίλια για την πληρωμή του ΔΕΗ λογαριασμού τους. 
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους, η οποία είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS, Android και Huawei ή να μπουν στο από τον υπολογιστή τους και, αφού ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, αποκτούν πλήρη πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Σαράντης: Αύξηση 7,9% στα EBITDA του Ομίλου στο εννεάμηνο

Οι πωλήσεις το εννεάμηνο 2025 ανήλθαν σε €448,5εκ. έναντι €452,0εκ. το εννεάμηνο 2024

Θεόνη: Δυναμικό comeback στο ράφι, το DRS και το στοίχημα των εξαγωγών

Πρόβλεψη για τζίρο 40 εκατ. εφέτος. Πώς ξανά "κέρδισε" πάνω από 10 εκατ. λίτρα.

Η Metlen υπέγραψε 10ετή Συμφωνία Πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας (PPA) 235 MW με την Engie

Θα προμηθεύει ηλεκτρική ενέργεια σε έξι σημεία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Elbisco: Ο στόχος για 115 εκατ. τζίρο το 2025 και η δικαστική "βόμβα" των 37,7 εκατ.

Η εταιρεία των μπισκότων Αλλατίνη και των φρυγανιών Elite χτίζει το μέλλον με ανάπτυξη 4% και ενισχυμένα κέρδη, ενώ παλεύει με το παρελθόν εν αναμονή της απόφασης για τη διαμάχη Φιλίππου-Ρεμούνδου.

Τι είναι ο δανέζικος συμβιβασμός για τις τράπεζες και ποια οφέλη θα φέρει - Αποφάσεις από το 2026 και μετά

Πώς η ΕΕ τώρα επιτρέπει να έχουν "την πίτα ακέραια και το σκύλο χορτάτο".

Coca-Cola HBC: Πίσω από το mega deal των 2,6 δισ. δολαρίων – Η δυναμική και τα ερωτηματικά

Πώς η ελληνική πολυεθνική μετατρέπεται στον δεύτερο μεγαλύτερο εμφιαλωτή της Coca-Cola παγκοσμίως.

Coinbase: Εξαγόρασε την επενδυτική πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Echo έναντι $375 εκατ.

"Θέλουμε να δημιουργήσουμε πιο προσιτές, αποτελεσματικές και διαφανείς κεφαλαιαγορές", ανέφερε η Coinbase.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.