Εγκαινιάζεται ο σταθμός διακίνησης αυτοκινήτων του ΟΛΠ

Εγκαινιάζεται ο σταθμός διακίνησης αυτοκινήτων του ΟΛΠ

Της Αναστασίας Βαμβακά

Η επέκταση του τερματικού σταθμού αυτοκινήτων στο λιμάνι του Πειραιά κατά περίπου 40.000 τ.μ. προς τη βόρεια πλευρά του λιμανιού, αυξάνει τη συνολική έκταση του σταθμού σε 110.00 τ.μ. και δημιουργεί επιπλέον χώρο εναπόθεσης αυτοκινήτων, συνολικής χωρητικότητας 5.100.  Το έργο συνολικής επένδυσης ύψους 20 εκατ. ευρώ, εγκαινιάζεται την Τρίτη,  και θα βελτιώσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα και την ελκυστικότητα του λιμανιού ως κόμβου μεταφόρτωσης οχημάτων στη Μεσόγειο Θάλασσα, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο εκθετικά στην ανάπτυξή του, σχολιάζουν από την εταιρεία. 

Η επέκταση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων είναι ενταγμένη στις υποχρεωτικές επενδύσεις του ΟΛΠ και έρχεται να ενισχύσει την συνολική του χωρητικότητα καθώς θα μπορεί να φιλοξενεί περίπου 11.000 οχήματα. Οι Σταθμοί Αυτοκινήτων ΟΛΠ αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα διαμετακόμισης αυτοκινήτων για την Ανατολική Μεσόγειο, τη Μαύρη Θάλασσα και τη Βόρειο Αφρική. Εκτός από τη φορτοεκφόρτωση και αποθήκευση καινούριων αυτοκινήτων, στους Σταθμούς Αυτοκινήτων ΟΛΠ διακινούνται όλα τα είδη τροχοφόρων εμπορευμάτων, όπως μηχανήματα, φορτηγά, mafi, trailers κτλ. καθώς και γενικό φορτίο. Στον κατάλογο των πελατών των Σταθμών Αυτοκινήτων περιλαμβάνονται πλέον οι περισσότερες από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Από τις αρχές του 2023 έως τις 30/09/2023 διακινήθηκαν συνολικά από τον ΟΛΠ 252.121 οχήματα έναντι 267.320 το ίδιο διάστημα του 2022. Η πτώση κατά 5,7% στο εννιάμηνο, καταγράφηκε παρά την αύξηση του εγχώριου φορτίου περίπου στο 35,6% (από 88.299 σε 119.735 οχήματα). 

Υπενθυμίζεται ότι ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς έχει ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία μεταφοράς αυτοκινήτων από κοινού με την COSCO SHIPPING, που αξιοποιεί το πλεονέκτημα της θέσης του λιμένα Πειραιά και προσφέρει έναν καινοτόμο τρόπο μεταφοράς οχημάτων με πλοία πολλαπλών χρήσεων, έχοντας στόχο την παροχή υπηρεσιών logistics αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας στην περιοχή EMEA. Η νέα υπηρεσία αφορά τη μεταφορά σε ειδικά κοντέινερ, χωρητικότητας 3 οχημάτων, που ονομάζεται Flat Rack, εξοπλισμένα με ενσωματωμένες ράμπες για ευκολότερη μεταφορά και τοποθέτηση των οχημάτων. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν πιστοποιηθεί και μπορούν να στοιβάζονται σε ύψος 3 κοντέινερ.

Στην εκδήλωση που διοργανώνει ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά θα παρευρεθούν και θα μιλήσουν ο  ρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang,, ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, ενώ έχουν προσκληθεί ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης,  και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Πρέσβης της Κίνας κ. Xiao Junzheng καθώς και άλλοι θεσμικοί και κυβερνητικοί εκπρόσωποι.

Περισσότερα από Forbes

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Νιτσιάκος: Ιστορικά κέρδη και τζίρος άνω των 500 εκατ.

Αυξημένα έσοδα στα 527,4 εκατ. το 2024 με αύξηση κερδών 40%. Τα μερίδια και τι λέει ο ορκωτός. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου και οι εταιρείες holding της οικογένειας.

Τα ψεύδη του Μασκ για τα αυτόνομα οχήματα της Tesla του γυρίζουν μπούμερανγκ

Τα νομικά προβλήματα δεν έχουν ακόμη τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο στην Tesla, αλλά "πληγώνουν" τη φήμη της.

Εμπορευματικά κι επιχειρηματικά κέντρα 500 εκατ. ευρώ προχωρούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Προχωρούν οι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση εκτάσεων άνω των 1.000 στρεμμάτων μέσω της μετατροπής τους σε "κόμβους" διαμετακομιστικού εμπορίου

Vileda: Η ελληνική νοικοκυροσύνη φέρνει μερίσματα στους Γερμανούς

Σταθερή ανάπτυξη και διψήφια αύξηση κερδών για την ελληνική θυγατρική του ομίλου Freudenberg. Μερίσματα 4,1 εκατ. ευρώ στην τετραετία.

Ούζο Πλωμάρι: Το σχέδιο για να ξαναγεμίσει το "ποτήρι" των κερδών

Με ιστορία 130 ετών, που σχεδόν ταυτίζεται με την ίδια την ιστορία του ούζου, η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης ποντάρει στη διαφοροποίηση.

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.