Embneusys: Η Μέση Ανατολή το επόμενο "στοίχημα" για την ελληνική startup

Embneusys: Η Μέση Ανατολή το επόμενο "στοίχημα" για την ελληνική startup

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Η αγορά της Μέσης Ανατολής είναι το επόμενο "στοίχημα” για την embneusys, μια ελληνική startup που κατασκευάζει αισθητήρες για την παρακολούθηση και την καταγραφή της λειτουργίας των μηχανημάτων στον κατασκευαστικό και τον μεταλλευτικό κλάδο.

"Η embneusys έχει πελάτες στην Ελλάδα, την Ισπανία και τη Γερμανία και αυτήν τη στιγμή προσπαθεί να κάνει ένα άνοιγμα στη Μέση Ανατολή”, λέει στο Capital.gr ο Γιώργος Φόρογλου, CEO της ελληνικής startup με έδρα τη Θεσσαλονίκη. "Σε επίπεδο προϊόντος, η αγορά της Μέσης Ανατολής είναι κάτι που μας ενδιαφέρει πολύ. Συμμετέχουμε με την υποστήριξη του Enterprise Greece σε εκθέσεις, με στόχο να ανοίξουμε περισσότερο τον κύκλο πελατών και συνεργατών μας”, προσθέτει αναφορικά με τα επόμενα σχέδια της εταιρείας του. 

Επίσης, όπως προσθέτει, στις σκέψεις της embneusys για το μέλλον είναι να γίνει ένα μεγαλύτερο κατάστημα hardware για οποιαδήποτε άλλη λύση, σε διαφορετικά industries.

Συλλογή και ανάλυση δεδομένων

Η embneusys ιδρύθηκε το 2018. Μέσω της φοιτητικής τους ομάδας και της συμμετοχής σε διεθνείς διαγωνισμούς, ο Λευτέρης Αδαλάκης, o Γιώργος Κυριαζίδης και ο Γιώργος Φόρογλου ξεκίνησαν να εξερευνούν το 2016 τις ραγδαία αναπτυσσόμενες δυνατότητες εφαρμογής του Internet-of-Things στον κατασκευαστικό κλάδο, και συγκεκριμένα στον τομέα των εργαλείων και μηχανημάτων. Κατανοώντας καλύτερα τα προβλήματα της αγοράς μέσα από την εμπειρία τους στη Hilti, μια μεγάλη εταιρεία που κατασκευάζει κατασκευαστικά εργαλεία, ίδρυσαν την embneusys, µε την υποστήριξη του EITDigital, προκειμένου να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη λύση για την παρακολούθηση των εργαλείων και των μηχανημάτων.

Η embneusys κατασκευάζει αισθητήρες οι οποίοι, μόλις τοποθετηθούν πάνω σε ένα μηχάνημα, ξεκινούν τη συλλογή δεδομένων, όπως θερμοκρασία εργαλείου, ώρες λειτουργίας κ.ά. Στη συνέχεια, η εταιρεία αναλύει τα δεδομένα, δημιουργώντας ξεχωριστά προφίλ εργασίας. Μέσω των προφίλ γίνεται εύκολη η διαχείριση του ανενεργού στόλου και η προστασία του και μειώνονται η κατανάλωση και οι χαμένες εργατοώρες, ενώ η εταιρεία αυξάνει την παραγωγικότητά της. Πρόσφατα, η εταιρεία ξεκίνησε και environmental reporting, μετρώντας την κατανάλωση των μηχανημάτων και παρέχοντας περιβαλλοντικά δεδομένα.

Η ομάδα της embneusys αποτελείται από έξι άτομα πλήρους απασχόλησης, ενώ χάρη σε ένα πρόγραμμα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, η ομάδα διπλασιάστηκε με contractors, φτάνοντας τα 13 άτομα.

Όπως σημειώνει ο κ. Φόρογλου, αυτό που διαφοροποιεί την embneusys από άλλες εταιρείες που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες είναι η ευκολία στη χρήση. "Οι αισθητήρες μας είναι plug and play, με το που τοποθετούνται πάνω στο μηχάνημα, ξεκινούν να καταγράφουν, χωρίς να απαιτείται κάποια άλλη εγκατάσταση. Επίσης, σε επίπεδο hardware, μπορούμε να σχεδιάσουμε ό,τι μας ζητήσουν οι πελάτες”, επισημαίνει ο συν-ιδρυτής της embneusys.

Σημειώνεται ότι οι Λευτέρης Αδαλάκης, Γιώργος Κυριαζίδης και Γιώργος Φόρογλου είχαν συμπεριληφθεί με την embneusys στη λίστα "Forbes 30 Under 30 Greece 2022”.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.