Ο ΟΠΑΠ ενδυναμώνει τη συνεργασία του με τους Affiliates για τo Υπεύθυνο Παιχνίδι

Ο ΟΠΑΠ ενδυναμώνει τη συνεργασία του με τους Affiliates για τo Υπεύθυνο Παιχνίδι
1111
Νάνση Βέρρα, Chief Legal, Regulatory & Compliance Officer του ΟΠΑΠ

Σε ακόμη μία πρωτοποριακή δράση προχώρησε ο ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης γύρω από το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Πραγματοποίησε το 1ο Responsible Gaming Workshop, με αποκλειστική συμμετοχή εκπροσώπων από κορυφαία Affiliate Websites, με τα οποία ο ΟΠΑΠ συνεργάζεται για να προωθεί στοχευμένα τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού σε ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό, που ενδιαφέρεται για online παιχνίδια αθλητικού στοιχηματισμού και καζίνο.

Πρόκειται για το πρώτο Workshop αυτού του είδους που διοργανώνεται στην Ελλάδα. Μέσω της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας επιβεβαιώνεται, για ακόμη μια φορά, η ηγετική θέση που κατέχει ο ΟΠΑΠ στον κλάδο των τυχερών παιγνίων ως προς την ενσωμάτωση των παγκόσμιων αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στις δραστηριότητές του.

"Βασική αρχή του ΟΠΑΠ το Υπεύθυνο Παιχνίδι"

Στο Responsible Gaming Workshop του ΟΠΑΠ παρέστησαν περισσότεροι από 50 Affiliates, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις σύγχρονες και καινοτόμες πρακτικές Υπεύθυνου Παιχνιδιού που ακολουθεί η εταιρεία για να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες της, τόσο στο επίγειο δίκτυο καταστημάτων της όσο και στο διαδίκτυο.

"Το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί για τον ΟΠΑΠ βασική στρατηγική προτεραιότητα, πέρα από σημαντική κανονιστική υποχρέωση. Στόχος της εταιρείας αποτελεί η διασφάλιση ασφαλούς περιβάλλοντος για  τους παίκτες, το οποίο επιτυγχάνεται  με τη σωστή ενημέρωση, με τα απαραίτητα εργαλεία ελέγχου της παικτικης συμπεριφοράς και τις δέουσες ενέργειες για την προστασία των παικτών", ανέφερε χαρακτηριστικά η Νάνση Βέρρα, Chief Legal, Regulatory and Compliance Officer του ΟΠΑΠ.

Επιπλέον, στη διάρκεια του Workshop αναδείχθηκε η συνεισφορά των Affiliates στην ενημέρωση του κοινού για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και η ανάγκη τήρησης του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου από πλευράς τους.

Κορυφαία διάκριση για την αξιοποίηση του Αffiliate Marketing

Ο ΟΠΑΠ είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη που αξιοποίησε το Αffiliate Marketing για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και για την προστασία των παικτών από κινδύνους που ενδέχεται να προκύψουν από την υπέρμετρη συμμετοχή σε τυχερά παιχνίδια. Μάλιστα, για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία απέσπασε πρόσφατα το βραβείο "Innovation in Responsible Gambling” στα EGR Marketing & Innovation Awards 2023.

2222
Η ομάδα του ΟΠΑΠ
3333
Η ομάδα του ΟΠΑΠ

 

Περισσότερα από Forbes

Metlen: Τι προβλέπει η νέα συμφωνία με την KNDS και οι επόμενες κινήσεις στην άμυνα

Σύμβαση για την προμήθεια 200 τμημάτων για το Leopard 2A8, τα οποία θα κατασκευαστούν στο Αμυντικό Hub της Metlen στον Βόλο έως το 2031.

Η start up που ετοιμάζει "στρατό" 50.000 ρομπότ για αγορά εργασίας και ένοπλες δυνάμεις

Το ανθρωποειδές Phantom έχει ύψος 1,75 μ., βάρος 82 κιλά και θα μπορεί να κινείται οπλισμένο και να πολεμά.

Πώς θα είναι το νέο θεματικό πάρκο της Dreamland Experience στο Village Ρέντη των Premia – Αντετοκούνμπο

Η συνολική αναβάθμιση του συγκροτήματος στο Ρέντη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Γιατί επενδύουν Motor Oil και EOS Capital στην EFA Group - Το πλάνο για επενδύσεις 120 εκατ., χρηματιστήριο & εξαγορές

Το EFA Group θα εισαχθεί σε χρηματιστήριο, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, επιλογή που θα γίνει από κοινού με τους θεσμικούς επενδυτές.

Apple, Tesla και Meta παίζουν "μουσικές καρέκλες" με υπόκρουση τεχνητής νοημοσύνης

Ποια στελέχη των τριών κολοσσών αποχώρησαν το 2025 και ποιοι οι λόγοι.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Πώς το deal ΟΠΑΠ–Allwyn φέρνει αμοιβαία οφέλη και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Μία νέα εποχή για τον ΟΠΑΠ εγκαινιάζει η συμφωνία συνένωσης με την Allwyn, που φιλοδοξεί να δημιουργήσει έναν παγκόσμιο "ηγέτη" στη λοταρία και το on line gaming.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.