Goldman Sachs: Ισχυρή πτώση κερδοφορίας στο τρίμηνο με "βαρίδι" το real estate

Goldman Sachs: Ισχυρή πτώση κερδοφορίας στο τρίμηνο με "βαρίδι" το real estate

Σημαντική υποχώρηση της κερδοφορίας της παρουσίασε στο τρίτο τρίμηνο η Goldman Sachs, κυρίως λόγω απομειώσεων στο real estate, αν και τα μεγέθη του τραπεζικού κολοσσού ξεπέρασαν τα επίπεδα που περίμενε η αγορά.

Ειδικότερα, η Goldman Sachs ανακοίνωσε για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου καθαρά κέρδη 2,06 δισ. δολαρίων ή 5,47 δολ/μτχ, σημαντικά χαμηλότερα από τα 3,07 δισ. ή 8,25 δολ/μτχ που είχε εμφανίσει στο ίδιο διάστημα ένα χρόνο νωρίτερα.

H κερδοφορία της πάντως στα 5,47 δολ/μτχ ξεπέρασε για λίγο τη μέση εκτίμηση των αναλυτών στο factsect για 5,42 δολ/μτχ.

Παράλληλα, οι πωλήσεις του τραπεζικού κολοσσού στα 11,8 δισ. δολάρια υπερέβησαν άνετα την πρόβλεψη της αγοράς για  11,13 δισ.

Η μετοχή της αμερικανικής τράπεζας παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη μετά την ανακοίνωση των μεγεθών της.

Όπως επισημαίνει το Reuters, το άνοιγμα της Goldman στην λιανική τραπεζική έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα επιζήμιο καθώς έχει οδηγήσει σε απώλειες 3 δισ. δολαρίων εντός τριών ετών.

Σημειώνεται ότι ο CEO Ντέβιντ Σόλομον έχει επιχειρήσει να μετατοπίσει την εστίαση της τράπεζας από παραδοσιακούς κλάδους που αποτελούσαν ισχυρά σημεία της (επενδυτική τραπεζική και trading) στοχεύοντας στην ανάπτυξη τομέων όπως η διαχείριση περιουσίας και assets.

Ωστόσο, οι επενδύσεις της Goldman σε ακίνητα επιβάρυναν την κερδοφορία της καθώς η τράπεζα κατέγραψε απομειώσεις ύψους 358 εκατ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο. Κάτι που οδήγησε τα έσοδα της μονάδας διαχείρισης assets και περιουσίας να σημειώσουν πτώση 20% υποχωρώντας στα 3,23 δισ. δολάρια.

Παράλληλα, η Goldman δέχθηκε νέο πλήγμα 506 δισ. δολαρίων από την απομείωση της συμμετοχής της GreenSky, έπειτα από τις σχετικές απώλειες 1,4 δισ. στο δεύτερο τρίμηνο.

Αντίθετα, η επενδυτική τραπεζική της παρουσίασε ξανά ισχυρές επιδόσεις με προμήθειες στα 1,55 δισ. δολάρια, ουσιαστικά αμετάβλητες από πέρυσι.

Περισσότερα από Forbes

Η νέα Intralot στο Χρηματιστήριο: Ένας διεθνής παίκτης με ελληνική σφραγίδα

Η ολοκλήρωση της ΑΜΚ και η εξαγορά της Bally’s International σηματοδοτούν μια νέα εποχή.

Στα ύψη ο δείκτης του κραγιόν: Τι κερδίζουν Hondos Center, Sephora, Galerie de Beauté, Kiko Milano και Dust+Cream

Οι πέντε κορυφαίες αλυσίδες καλλυντικών ελέγχουν πάνω από το ένα τρίτο της αγοράς των 1,39 δισ. ευρώ.

Η Lufthansa ποντάρει στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να κόψει 4.000 θέσεις εργασίας

ΑΙ και ψηφιοποίηση στο επίκεντρο της στρατηγικής αναστροφής του Ομίλου.

Κατέρρευσε η First Brands στις ΗΠΑ με χρέη άνω των $10 δισ. - Υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

Επιβαρυμένη από το χρέος που προέκυψε από μια σειρά εξαγορών.

TotalEnergies: Deal για πώληση του 50% του χαρτοφυλακίου ηλιακής ενέργειας στη Β. Αμερική - Στα $950 εκατ. το τίμημα

Συνολικά η πώληση περιλαμβάνει 47 περιουσιακά στοιχεία ηλιακής ενέργειας.

Jackaroo: Οι ουρές της Gen Z και η εκτίναξη των κερδών – Τι εισπράττει η Vivartia

Στα 7,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Red Meat Α.Ε. πίσω από τα Jackaroo. Ο μηδενικός δανεισμός, το γεμάτο ταμείο και το ασυναγώνιστο περιθώριο κέρδους.

Κινέζικα αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Έντονος ανταγωνισμός και νέοι "παίκτες" στην αγορά

Ηλεκτρικά οχήματα "made in China" προκαλούν… μποτιλιάρισμα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Τι σημαίνει η βίζα εργασίας των 100.000 δολαρίων στις ΗΠΑ για τον τεχνολογικό κλάδο

"Δεν υπάρχει ούτε μία εταιρεία που έχω επενδύσει τα τελευταία 10 χρόνια που να μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό".

Energean Ελλάδας: Ζημίες και προσωρινό στοπ στην παραγωγή του Πρίνου - Στροφή 1 δισ. σε αποθήκευση CO₂ και πράσινη καινοτομία

Το ενεργειακό αποτελεί θηλιά για την εταιρεία καθώς αυξάνει υπερβολικά το κόστος παραγωγής, εκτινάσσοντας στα ύψη τις ζημιές.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.