Ποιοι διεκδικούν την επέκταση του Μετρό προς το Ίλιον

Ποιοι διεκδικούν την επέκταση του Μετρό προς το Ίλιον

Tης Ελένης Μπότα

Με τέσσερις συμμετοχές ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η κατάθεση φακέλων της συμμετοχής στον διαγωνισμό για την επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό στο Ίλιον.

Πρόκειται για τις εταιρείες ΤΕΡΝΑ, Intrakat, Άβαξ και Άκτωρ, με την αποσφράγιση των προσφορών να προγραμματίζεται για τις 9 Μαΐου.

Πρόκειται για έργο που έχει προϋπολογισμό 550 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί σε 57 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης, δηλαδή σε λιγότερο από 5 χρόνια. Με τη λειτουργία του αναμένεται να μειωθούν σημαντικά οι χρόνοι πρόσβασης στο κέντρο της Αθήνας από τις δυτικές συνοικίες (από το Ίλιον στην Ομόνοια, σε περίπου 20 λεπτά).

Ειδικότερα, αφορά στη δημιουργία υπόγειου δικτύου 4 χλμ. από την Ανθούπολη στον Άγιο Νικόλαο, με  τρεις νέους σταθμούς. Οι δύο από τους τρεις σταθμούς θα κατασκευαστούν επί της οδού Θηβών, ο πρώτος (σταθμός Παλατιανή) σε απόσταση 1300 μ. περίπου βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο δεύτερος (σταθμός Ίλιον) 1000 μ. βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) βρίσκεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον. Καθημερινά αναμένεται να μετακινούνται τουλάχιστον 51.000 επιβάτες.

Στη σύμβαση περιλαμβάνεται, επίσης, η μελέτη και η κατασκευή ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκίνητων, ο οποίος θα διαθέτει τρία υπόγεια επίπεδα και συνολική χωρητικότητα περίπου 150 ΙΧ οχημάτων, καθώς  και η κατασκευή και ο εκσυγχρονισμός του Αμαξοστασίου στον Ελαιώνα.

Περισσότερα από Forbes

Ο χρυσός στον δρόμο για τα 4.250 δολάρια με περαιτέρω ράλι 20%

Ο χρυσός έχει γίνει ένα από τα πιο "καυτά θέματα" στις αγορές.

Θα φέρουν πληθωρισμό οι δασμοί; Τι δείχνει η "εμπειρία" 225 χρόνων

Ιστορικά ο πληθωρισμός "πυροδοτείται" από ανισορροπία στη σχέση προσφοράς και ζήτησης.

Η αβεβαιότητα ως νέος δασμός: Το παγκόσμιο εμπόριο πληρώνει το τίμημα

Αυτό το περιβάλλον αστάθειας αυξάνει το κόστος συναλλαγών.

Χρυσή Βίζα: Πτωτική τροχιά των νέων αιτήσεων τους τελευταίους τέσσερις μήνες

Η αύξηση του ελάχιστου ύψους επένδυσης στις 800.000 ευρώ περιορίζει την ζήτηση κατοικιών από το εξωτερικό.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Η Ευρώπη κινδυνεύει με τουριστικό "σοκ" χάνοντας $245 δισ. και 3 εκατ. θέσεις εργασίας

Οι περιορισμοί στην τουριστική δραστηριότητα σε 11 πόλεις μπορούν να φέρουν απώλειες τα επόμενα τρία χρόνια.

"Σκοτεινό" χρήμα

Η Infinite Reality, ισχυρίζεται ότι συγκέντρωσε περισσότερα από $3 δισ. από έναν και μόνο ανώνυμο επενδυτή.

Τα πρώτα σημάδια από τις επιπτώσεις των δασμών Τραμπ

Πολλοί αγνοούν τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μεγάλες εταιρίες. Όμως, οι επιπτώσεις εξαπλώνονται.

Έχει νόημα η εμπορική συμφωνία ΗΠΑ - ΕΕ;

Δύο από τις βασικές δεσμεύσεις της συμφωνίας –ότι οι ευρωπαϊκές εταιρείες θα επενδύσουν $600 δισ. στις ΗΠΑ, πέραν της δέσμευσης για αγορά μικροτσίπ, καθώς και της δέσμευσης της ΕΕ να αγοράσει ενέργεια αξίας $750 δισ. κατά την περίοδο της προεδρίας Τραμπ– δεν είναι καθόλου ξεκάθαρες και αφήνουν μεγάλα περιθώρια δυσπιστίας, ιδίως αν αντιμετωπιστούν λογιστικά. Ειδικότερα, η δέσμευση για την αγορά ενέργειας είναι μη ρεαλιστική.

Συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ για την ενέργεια: Μια στρατηγική νίκη για την Ευρώπη;

Δεν μπορεί να εξεταστεί μόνο από οικονομική άποψη, καθώς ενεργειακή διπλωματία και ασφάλεια είναι αλληλένδετες.