Ρεύμα: Με έκπτωση 60% η ΔΕΗ "παγώνει" τις αυξήσεις - Οι τιμοκατάλογοι για τον Μάρτιο

Ρεύμα: Με έκπτωση 60% η ΔΕΗ "παγώνει" τις αυξήσεις - Οι τιμοκατάλογοι για τον Μάρτιο

Στην ανακοίνωση των αναλυτικών τιμοκαταλόγων της για τον μήνα Μάρτιο, προχώρησε το Σάββατο η ΔΕΗ.

Όπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, με 60% έκπτωση, η ΔΕΗ κρατάει σταθερή την τιμή του πράσινου τιμολογίου και στηρίζει τους πελάτες της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

"Παρά την κατά 14% αύξηση του κόστους ενέργειας τον Φεβρουάριο, η ΔΕΗ συγκρατεί για ακόμα μια φορά τις τιμές προς τους πελάτες της εφαρμόζοντας έκπτωση 60% στο βασικό πράσινο τιμολόγιό της που αφορά στην πλειονότητα των καταναλωτών. Μετά την εφαρμογή της έκπτωσης, η τελική τιμή για το βασικό πράσινο οικιακό τιμολόγιο για τον Μάρτιο παραμένει σταθερή στα 0,1548 €/kWh.

Επιπλέον, εφαρμόζοντας έκπτωση 68,7%, η ΔΕΗ διατηρεί σταθερή την τιμή και στις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης που θεσπίστηκαν από 1 Φεβρουαρίου. Έτσι, η τιμή του Γ1Ν πράσινου τιμολογίου για τις ζώνες αυτές παραμένει αμετάβλητη στα 0,1309 €/kWh και οι πελάτες της ΔΕΗ που έχουν διζωνικούς μετρητές, μπορούν να επωφελούνται από επιπλέον χαμηλότερες τιμές κατά 15,5% τις ώρες χαμηλότερης χρέωσης.

Στα μπλε τιμολόγιά της, τα οποία έχουν αποκτήσει μαζική αποδοχή, η ΔΕΗ διατηρεί αμετάβλητη την εγγυημένη σταθερή τιμή 0,145 €/kWh για 12 μήνες για το οικιακό μπλε myHomeEnter (0,142 €/kWh για το myHomeOnline). Η ΔΕΗ είναι η μόνη που έχει υιοθετήσει τις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης. Για το myHomeOnline μπλε τιμολόγιο, η τιμή για τις ώρες χαμηλής χρέωσης κατεβαίνει στα 0,132 €/kWh.

Επιπλέον, οι νέοι πελάτες των μπλε τιμολογίων της ΔΕΗ κερδίζουν 100€ με επιστροφή στον λογαριασμό. Με τα ΔΕΗ myHome Enter και ΔΕΗ myHome Online οι νέοι πελάτες επωφελούνται με έκπτωση 50€ στον πρώτο λογαριασμό τους και επιπλέον 50€ στον 6ο μήνα εφόσον διατηρούν ενεργό λογαριασμό στο myΔΕΗ.

Τα μπλε προγράμματα της ΔΕΗ ξεχωρίζουν γιατί έχουν χαμηλό πάγιο και γιατί δεν έχουν προϋποθέσεις για την ανακοινωμένη τιμή τους.

Η ΔΕΗ τοποθετεί τον πελάτη και τις ανάγκες του στο επίκεντρο προσφέροντας ξεκάθαρη, απλή και διαφανή τιμολόγηση, ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις, ταχύτερη multichannel εξυπηρέτηση και πολυεπίπεδη digital εμπειρία".

 

 

Περισσότερα από Forbes

Brainomix: Η startup με ελληνικές ρίζες που αλλάζει τα δεδομένα στη φροντίδα των εγκεφαλικών

Η εταιρεία με Έλληνα συν-ιδρυτή άντλησε πρόσφατα $18 εκατ. σε έναν γύρο χρηματοδότησης Series C.

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.