"Απογειώνεται" το digital της Εθνικής - Στόχος 3 εκατ. ενεργοί χρήστες το 2023

"Απογειώνεται" το digital της Εθνικής - Στόχος 3 εκατ. ενεργοί χρήστες το 2023

Της Βάσως Αγγελέτου

Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζεται η διείσδυση των ψηφιακών καναλιών της Εθνικής Τράπεζας, με την αξία των συναλλαγών που εκτελούνται μέσω e-banking να καταγράφει άλμα 16% το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία για το 2022, ο αντίστοιχος ρυθμός αύξησης το δ΄ τρίμηνο ήταν 11%, γεγονός που αποδεικνύει ότι η τράπεζα έχει πατήσει "γκάζι" με στόχο τη στροφή ολοένα περισσότερων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην ηλεκτρονική τραπεζική.

Ασφαλείς πηγές αποκαλύπτουν στο Capital.gr ότι ο στόχος έως το τέλος του έτους είναι οι ενεργοί χρήστες των ψηφιακών καναλιών να αγγίξουν τα 3 εκατομμύρια, από 2,8 εκατ. που είναι ήδη. Σημειώνεται ότι, σε όρους ενεργών χρηστών συνολικά στην αγορά, το μερίδιο της ΕΤΕ ανέρχεται σε 30%, ενώ το σύνολο των εγγεγραμμένων χρηστών ανέρχεται σήμερα στην τράπεζα σε 3,8 εκατομμύρια.

Αντίρροπη είναι η τάση -όπως είναι αναμενόμενο- στα παραδοσιακά κανάλια εξυπηρέτησης όπως τα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία που παρουσίασε η τράπεζα πριν λίγες ημέρες, ο όγκος των συναλλαγών μέσω e-banking ανήλθε σε 26,3 εκατ. ευρώ, ενώ στα καταστήματα υποχώρησε κατά 9% σε ετήσια βάση σε 1,4 εκατ. ευρώ. 

Σταθερά -και ελαφρώς ανοδικά- κινείται η χρήση των ΑΤΜ και των αυτόματων μηχανημάτων πληρωμών (APS) που παρουσιάζουν ετήσια αύξηση όγκου συναλλαγών 3% στα 22,3 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στις υπηρεσίες που παρέχει ψηφιακά η Εθνική στους πελάτες της, αυτές αφορούν στην εγγραφή νέων πελατών (digital onboarding), όπου καταγράφει μερίδιο αγοράς 30%, άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών (μερίδιο 34%), έκδοση χρεωστικών καρτών (38%), έκδοση πιστωτικών καρτών (52%) και χορήγηση καταναλωτικών δανείων (34%).

"Στόχος μας για φέτος είναι να ξεπεράσουμε τις 350.000 πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών μέσω των ψηφιακών καναλιών μας", αναφέρει στο Capital.gr αρμόδιο στέλεχος της τράπεζας. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, ο στόχος είναι διττός: αφενός να ενισχυθεί περαιτέρω η διείσδυση της ψηφιακής τραπεζικής σε υφιστάμενους και νέους πελάτες και, αφετέρου, να ανοίξει η βεντάλια των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχονται ψηφιακά.

Προς την κατεύθυνση αυτή, η τράπεζα λάνσαρε πριν δύο εβδομάδες τη νέα εφαρμογή digital banking για ατομικές επιχειρήσεις, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται το ταμείο της επιχείρησής τους σε real time και, παράλληλα, να πραγματοποιούν πληρωμές, εγκρίσεις, μεταφορές και άλλες καθημερινές  συναλλαγές, απευθείας από το κινητό τους.


 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Coca-Cola HBC: Πίσω από το mega deal των 2,6 δισ. δολαρίων – Η δυναμική και τα ερωτηματικά

Πώς η ελληνική πολυεθνική μετατρέπεται στον δεύτερο μεγαλύτερο εμφιαλωτή της Coca-Cola παγκοσμίως.

Coinbase: Εξαγόρασε την επενδυτική πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Echo έναντι $375 εκατ.

"Θέλουμε να δημιουργήσουμε πιο προσιτές, αποτελεσματικές και διαφανείς κεφαλαιαγορές", ανέφερε η Coinbase.

Το ελληνικό case study της Estée Lauder

Πάνω από 70 εκατ. ευρώ τζίρος εφέτος.

Oscar και Astir: Με κέρδη στον "σοκολατοπόλεμο" των Χριστουγέννων – Το ερωτηματικό του κακάο

Οι δύο ιστορικές ελληνικές σοκολατοποιΐες κατέγραψαν διψήφια αύξηση κερδών το 2024, αψηφώντας το ράλι στις τιμές του κακάο.

Nestlé: Θα καταργήσει 16.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως τα επόμενα δύο χρόνια

Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"

MAPEI Hellas: Φτιάχνει νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη - Επένδυση 20 εκατ. κυρίως για εξαγωγές στα Βαλκάνια

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.

Eurocatering (Φρεσκούλης): Το νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία και το deadline του 2027

Οι επενδύσεις, η αναπτυξιακή πορεία και η συμφωνία για το exit των Latsco και EOS. Στα 65,73 εκατ. ο τζίρος το 2024.

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Ideal Holdings: "Ψήνει" νέα εξαγορά για εφέτος – Το νέο εργοστάσιο της Μπάρμπα Στάθης και τα μίνι attica

Έχουν δρομολογηθεί επενδύσεις της τάξης των 70 εκατ. ευρώ. Τα σχέδια για Μπάρμπα Στάθης, Attica Πολυκαταστήματα και τον κλάδο πληροφορικής