Mercedes-Benz Vans: Το νέο Sprinter είναι εδώ!

Mercedes-Benz Vans: Το νέο Sprinter είναι εδώ!

Mercedes
Με τις δύο πρώτες γενιές του Sprinter, παραδόθηκαν πάνω από 3,4 εκατομμύρια οχήματα σε 130 χώρες. Αυτό επιβεβαιώνει αδιαμφισβήτητα ότι το Sprinter είναι παγκόσμιος παίκτης και πρέπει να καλύπτει ένα απίστευτο εύρος απαιτήσεων αγορών και κλάδων. Γι' αυτό ακριβώς, το ήδη εκτενές χαρτοφυλάκιο του Sprinter επεκτάθηκε ακόμα περισσότερο. Στον κόσμο του εφοδιασμού και των μεταφορών του μέλλοντος, οι βασικοί παράγοντες επιτυχίας είναι η ποικιλία και οι ειδικές λύσεις για κάθε πελάτη. Δεν αρκεί πια να προσφέρεις στους πελάτες ένα καλό όχημα. Το νέο Sprinter, ως πολυτάλαντο όχημα, δεν είναι απλώς το σύνολο των εξαρτημάτων του. Με πρωτοφανή αριθμό εκδόσεων και νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας αποτελεί μια απόλυτα προσαρμοσμένη και ολοκληρωμένη λύση που καλύπτει τεράστια γκάμα απαιτήσεων επαγγελματικών μεταφορών και κινητικότητας. Αυτό σημαίνει ότι το νέο Sprinter επιτυγχάνει απόλυτα αυτό που έκαναν οι προηγούμενες γενιές: επαναπροσδιορίζει, για άλλη μία φορά, την κατηγορία των van. Το γεγονός αυτό το καθιστά το κορυφαίο εργαλείο δουλειάς που αναβαθμίζει τόσο την κατηγορία του όσο και την επιχείρηση των πελατών.

Mercedes
Πάνω από 1700 διαφορετικές εκδόσεις Sprinter. Συνδυάζοντας διαφορετικούς τύπους αμαξώματος - κλειστό van, Tourer, καρότσα, σασί, λεωφορειάκι ή τράκτορα-, τρία συστήματα μετάδοσης κίνησης - με προαιρετικό σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς για πρώτη φορά – επιλογές καμπίνας, μήκους αμαξώματος, ωφέλιμου φορτίου και ύψους χώρου φόρτωσης, μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερες από 1700 διαφορετικές εκδόσεις Sprinter. Αυτή η ποικιλία κάνει το νέο Sprinter να αποτελεί το ιδανικό όχημα για μια μεγάλη γκάμα μεταφορικών αναγκών και κλάδων. Το εύρος κυμαίνεται από όχημα εργοταξίου με ελκυστική αρχική τιμή μέχρι λεωφορειάκι με πολυτελή εξοπλισμό.

Mercedes
Σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς και νέα κιβώτια ταχυτήτων. Τα δοκιμασμένα συστήματα κίνησης στους πίσω τροχούς αλλά και στους τέσσερις τροχούς συμπληρώνονται σήμερα με ένα νέο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς στη βασική έκδοση. Λόγω ακριβώς του σχεδιασμού, το ωφέλιμο φορτίο αυτής της έκδοσης είναι αυξημένο κατά 50 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το κατά 80 χιλιοστά χαμηλότερο κατώφλι χώρου φόρτωσης διευκολύνει σημαντικά τη φόρτωση/εκφόρτωση και την είσοδο/έξοδο. Στα κυριότερα τεχνικά στοιχεία του νέου Sprinter περιλαμβάνονται δύο νέα κιβώτια ταχυτήτων για το σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς – ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων με μετατροπέα ροπής που αποτελεί σημαντική πρωτιά για αυτή την κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων και ένα επίσης νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Mercedes
Κόκπιτ οδηγού που θέτει πρότυπα: Εργονομικά βελτιστοποιημένο και άνετο - αυτά τα χαρακτηριστικά μετατρέπουν την καμπίνα στον ιδανικό χώρο εργασίας. Στις βελτιώσεις περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα, η εκκίνηση χωρίς κλειδί (keyless start) και το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού. Ο πολυμορφικός σχεδιασμός των αποθηκευτικών χώρων εξασφαλίζει ότι τα πάντα είναι τακτοποιημένα στη θέση τους. Το σύστημα Infotainment αποτελεί μόνο ένα παράδειγμα της ολοκαίνουργιας λογικής των χειριστηρίων και των ενδείξεων στο κόκπιτ. Ήδη γνωστός από τις σειρές επιβατικών μοντέλων, ο πίνακας οργάνων με τη μεγάλη οθόνη συγκεντρώνει όλες τις ενδεικτικές λυχνίες ανάμεσα στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Η οθόνη ελέγχεται π.χ. μέσω των κουμπιών ελέγχου αφής στην αριστερή πλευρά του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών ή μέσω του touchpad. Από εδώ επίσης ενεργοποιείται και απενεργοποιείται το cruise control και η υποβοήθηση απόστασης DISTRONIC. Το touchpad που ελέγχει πλήρως το σύστημα πολυμέσων MBUX βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών. Τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού βρίσκονται σε μια ξεχωριστή μονάδα χειρισμού κάτω από την οθόνη του συστήματος τηλεματικής και τη γραμμή ελέγχου της οθόνης. Το THERMOTRONIC ελέγχει αυτόματα τον ανεμιστήρα, την κατανομή του αέρα και τη θερμοκρασία.

Mercedes
Πρακτικό και με μεγάλη χωρητικότητα φορτίου: οι θόλοι τροχών με δυνατότητα φόρτωσης και το πλήρως αξιοποιήσιμο ύψος χώρων φόρτωσης σε συνδυασμό με το σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς αυξάνουν την πρακτικότητα ευελιξία του χώρου φορτίου. Η μέγιστη χωρητικότητα φορτίου φτάνει τα 17 m3 με μικτό φορτίο έως 5,5 τόνους. Λωρίδες φωτισμού LED εξασφαλίζουν βέλτιστη ορατότητα στο χώρο φορτίου, ενώ οι πίσω πόρτες ανοίγουν προς τα πλαϊνά τοιχώματα για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία.

Εκτός από το γνωστό εσωτερικό φωτισμό, δύο προαιρετικές λωρίδες φωτισμού LED στο χώρο φόρτωσης του νέου Sprinter εξασφαλίζουν βέλτιστες συνθήκες φωτισμού και ελαχιστοποιούν τις σκιές. Οι λυχνίες LED ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται αυτόματα όταν ανοίγουν και κλείνουν οι πόρτες, αλλά μπορούν να ελεγχθούν και από τη μονάδα χειρισμού στο κόκπιτ.

Άλλες καινοτομίες περιλαμβάνουν τον εσωτερικό φορέα οροφής και την πίσω αυτόματα σταθεροποιούμενη πόρτα. Ο εσωτερικός εξοπλισμός αποθήκευσης προστατεύει καλύτερα από μηχανικές φθορές και από το λέρωμα του φορτίου σε σύγκριση με τους εξωτερικά στερεωμένους φορείς οροφής. Η πίσω πόρτα του κλειστού van ανοίγει και κλείνει πολύ πιο εύκολα χάρη στους μεντεσέδες αυτόματης σταθεροποίησης. Τώρα, μπορείτε να ανοίγετε και να κλείνετε με ασφάλεια τις πόρτες με το ένα χέρι. Έτσι έχουν καταργηθεί τα ελαστικά στοπ στις πίσω πόρτες και τα πλαϊνά τοιχώματα, καθώς το νέο σύστημα μεντεσέδων σταματά τις πίσω πόρτες πριν ακουμπήσουν στα πλαϊνά τοιχώματα.

Περισσότερα από Forbes