Μια γιγαντιαία μεταφορά πλούτου κατά τη διάρκεια περίπου της επόμενης δεκαετίας πιθανότατα θα καταστήσει τους millennials "την πλουσιότερη γενιά στην ιστορία", σύμφωνα με έκθεση της παγκόσμιας εταιρείας συμβούλων ακινήτων Knight Frank.
Η ετήσια Έκθεση Πλούτου, η οποία θα δημοσιοποιηθεί με τη λεπτομερή της μορφή την επόμενη εβδομάδα, εξετάζει τις τελευταίες τάσεις στην ιδιοκτησία και τα οικονομικά σε όλο τον κόσμο.
Διαπίστωσε ότι, μέσα στα επόμενα 20 χρόνια, η λεγόμενη σιωπηλή γενιά - οι άνθρωποι που γεννήθηκαν κατά βάση από το 1928 έως το 1945 - και οι baby boomers - που γεννήθηκαν μεταξύ 1946 και 1964 - θα "παραδώσουν τα ηνία" σε όσους γεννήθηκαν από το 1981 έως το 1996, μεταβιβάζοντας τα πλούσια σε ακίνητα και μετοχές περιουσιακά τους στοιχεία.
Μόνο στις ΗΠΑ, η Knight Frank σημειώνει ότι η μετατόπιση θα έβλεπε περιουσιακά στοιχεία 90 τρισεκατομμυρίων δολαρίων να μετακινούνται μεταξύ των γενεών, "κάνοντας τους εύπορους millennials την πλουσιότερη γενιά στην ιστορία".
Η εξέλιξη έρχεται σε μια εποχή που η έρευνα έχει δείξει ότι πολλοί millennials και ενήλικες της Gen Z δυσκολεύονται να πετύχουν τα ίδια ορόσημα με εκείνους από προηγούμενες γενιές - πόσο μάλλον να βρουν χώρο στους προϋπολογισμούς τους για να επενδύσουν. Η Gen Z ορίζεται γενικά ως τα άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1996 και 2012.
Τα αυξανόμενα ενοίκια, ο αυξανόμενος πληθωρισμός και το φοιτητικό χρέος έχουν συμβάλει στις δυσκολίες των millennials να αγοράσουν δικά τους σπίτια ή να δημιουργήσουν αποταμιεύσεις. Για αρκετά χρόνια, ωστόσο, αυτές οι συνθήκες τροφοδότησαν ένα αφήγημα ότι οι millennials είναι τεμπέληδες, καταναλωτές τοστ αβοκάντο που σπαταλούν χρήματα για ακριβό καφέ.
Ο Liam Bailey, παγκόσμιος επικεφαλής έρευνας στη Knight Frank, δήλωσε ότι η μεταφορά πλούτου πραγματοποιείται εν μέσω "σεισμικών αλλαγών" στον τρόπο χρήσης των περιουσιακών στοιχείων.
Η κλιματική αλλαγή, για παράδειγμα, είναι ένας τομέας όπου υπάρχουν σαφείς διαφορές μεταξύ των γενεών στις επενδυτικές προτεραιότητες.
"Οι Millennials φαίνεται να έχουν λάβει το μήνυμα όσον αφορά τη μείωση της κατανάλωσης – το 80% των ανδρών και το 79% των γυναικών που ερωτήθηκαν δηλώνουν ότι προσπαθούν να συρρικνώσουν τα αποτυπώματα άνθρακά τους", τόνισε ο Bailey.
Αντίθετα, μόλις το 59% των baby boomer ανδρών βρέθηκαν να προσπαθούν να μειώσουν τον περιβαλλοντικό αντίκτυπό τους, σημαντικά χαμηλότερα από τις γυναίκες συνομήλικές τους, στο 67%.