LVMH: Μειώθηκαν κατά 3% οι πωλήσεις στο γ' τρίμηνο λόγω ασθενούς ζήτησης για είδη πολυτελείας στην Κίνα

LVMH: Μειώθηκαν κατά 3% οι πωλήσεις στο γ' τρίμηνο λόγω ασθενούς ζήτησης για είδη πολυτελείας στην Κίνα

Ο γαλλικός κολοσσός πολυτελών ειδών LVMH ανακοίνωσε μείωση 3% στις πωλήσεις του γ' τριμήνου την Τρίτη, χάνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, αν και αυτή ήταν η πρώτη πτώση των τριμηνιαίων πωλήσεών του μετά την πανδημία, καθώς η ζήτηση στην Κίνα και την Ιαπωνία εξασθένησε, γεγονός που επέτεινε τις ανησυχίες των επενδυτών.

Ο μεγαλύτερος όμιλος ειδών πολυτελείας στον κόσμο είχε έσοδα 19,08 δισ. ευρώ για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο, πτώση 3% σε οργανική βάση. Ο όμιλος δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, "μένοντας πίσω σε όλους τους τομείς", είπε ο Luca Solca, αναλυτής της Bernstein.

Τις τελευταίες εβδομάδες οι μετοχές των εταιρειών με είδη πολυτελείας εμφάνισαν μεγάλη αστάθεια, καθώς τα μέτρα τόνωσης της οικονομίας στην Κίνα τροφοδότησαν για λίγο τις ελπίδες για ανάκαμψη.

Η κινεζική καταναλωτική εμπιστοσύνη έχει κατρακυλήσει στα ιστορικά χαμηλά επί πανδημίας, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, αν και πρόσθεσε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να πιστεύει στο μέλλον της αγοράς.

Οι πωλήσεις της LVMH, καθώς και μια μεγαλύτερη πτώση στη μικρότερη ιταλική εταιρεία Ferragamo δεν θα καταφέρουν να σταθεροποιήσουν την αγορά.

Ο τομέας της μόδας και των δερμάτινων ειδών, που περιλαμβάνει τις Louis Vuitton και Dior, ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεων κατά 5%, πολύ κάτω από τις προσδοκίες για άνοδο 4%, και την πρώτη πτώση για την επιχείρηση από το 2020.

"Η μονάδα της μόδας είδε μικρή βελτίωση με τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς, αλλά χειρότερες επιδόσεις με τους Κινέζους και τους Ιάπωνες", σχολίασε ο Guiony.

Οι τομείς αυτοί αποφέρουν περίπου το 50% των εσόδων της LVMH και σχεδόν τα τρία τέταρτα των επαναλαμβανόμενων κερδών της.

Στην Ασία -εξαιρουμένης της Ιαπωνίας- στην οποία η κινεζική αγορά κατέχει κυρίαρχο μερίδιο, οι πωλήσεις κατρακύλησαν κατά 16%, ενώ το προηγούμενο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 14%.

Στην Ιαπωνία, η LVMH δήλωσε ότι η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε απότομα στο 20% από το άλμα 57% του προηγούμενου τριμήνου λόγω του ισχυρότερου γεν.

Η μετοχή της LVMH σημειώνει "βουτιά" 7% στις συναλλαγές της Τετάρτης.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Γιατί η πτώση των πωλήσεων στα είδη πολυτελείας είναι δυσοίωνο σημάδι για την οικονομία

Τα απογοητευτικά αποτελέσματα του κολοσσού LVMH πυροδοτούν ερωτήματα σε σχέση με την καταναλωτική εμπιστοσύνη.