Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Του Γιώργου Λαμπίρη

Αρκετές αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Χαρακτηριστική και ίσως πιο πρόσφατη είναι η αποχώρηση του μέχρι πρότινος διευθυντή marketing της Μασούτης, Γιάννη Καλαϊτζάκη. Η συγκεκριμένη αποχώρηση που αποτελεί όπως πληροφορούμαστε προσωπική επιλογή του γενικού διευθυντή της επιχείρησης, Θεόδωρου Γεροστεργιούδη, αποτελεί μία ακόμα στο παζλ που έχει σχηματιστεί τα τελευταία χρόνια με διαδοχικές απομακρύνσεις ή αποχωρήσεις στελεχών από τη θέση του διευθυντή marketing.

Η αρχή έγινε με τον Σταμάτη Δαυίδ, ο οποίος μετά από τεσσερισήμισι χρόνια βρέθηκε εκτός εταιρείας, έχοντας προηγουμένως θητεύσει στη θέση του διευθυντή διαφήμισης Ελλάδας και Κύπρο για λογαριασμό της Lidl. Ακολούθησε η Μαριάννα Σαμαρά, η οποία παρέμεινε στην εταιρεία για χρονικό διάστημα που δεν υπερέβη τους δέκα μήνες, ενώ είχε προηγηθεί η θητεία της στην Ιωνική Σφολιάτα ως διευθύντρια μάρκετινγκ. Η ίδια αντικαταστάθηκε από τον Σάββα Τορτοπίδη, ένα στέλεχος με μακρά θητεία στον Μασούτη από το 1999. Ο Σ. Τορτοπίδης αναλαμβάνοντας στην πορεία καθήκοντα διευθυντή πληροφορικής αλλά και ψηφιακού μετασχηματισμού, μετά την αποχώρηση της Μαριάννας Σαμαρά επιφορτίστηκε και με τα καθήκοντα της διεύθυνσης μάρκετινγκ, για να αποχωρήσει εν τέλει από τη Μασούτης τον Φεβρουάριο του 2023 μετά από 24 χρόνια επαγγελματικής πορείας στη Μασούτης. Τέταρτος κατά σειρά διευθυντής μάρκετινγκ ήταν ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, που ανέλαβε τον Ιούλιο του 2023 και παρέμεινε έως και τον Μάρτιο του 2024, με την αποχώρησή του να γίνεται επίσημα γνωστή στο εσωτερικό της εταιρείας την Παρασκευή 22 Μαρτίου. O Γ. Καλαϊτζάκης είχε συνεργαστεί προηγουμένως τόσο με την Public ως επικεφαλής του τομέα trade marketing, ακολούθως συνεργάστηκε με τον κυπριακό όμιλο Photos Photiades ως marketing manager και ακολούθως ως επικεφαλής μάρκετινγκ και e-commerce της εταιρείας Dust+Cream. 

Η αποχώρηση Σταυρινού από τη Lidl

Ωστόσο, η Μασούτης δεν αποτελεί τη μοναδική περίπτωση όπου έχουν καταγραφεί αποχωρήσεις καθότι σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ένα ακόμη στέλεχος της αγοράς, ο Σταύρος Σταυρινός, αποχώρησε την περασμένη Παρασκευή από τη Lidl Ελλάς. Διατηρούσε καθήκοντα υπεύθυνου εξωτερικής επικοινωνίας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Lidl Ελλάς. Ο Σταύρος Σταυρινός συνεργαζόταν με τη Lidl Ελλάς από τον Μάρτιο του 2019. Πριν από τη Lidl Ελλάς είχε θητεύσει ως senior client planning and operations manager της διαφημιστικής εταιρείας, Admine. 

Η κινητικότητα στην ΑΒ Βασιλόπουλος

Κινητικότητα ωστόσο σημειώνεται και στην ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς από τις αρχές Μαρτίου ανέλαβε καθήκοντα ο νέος CFO της αλυσίδας, Βασίλης Χατζηχριστόφας, προερχόμενος από τη θέση του οικονομικού διευθυντή Νοτιοανατολικής Ευρώπης της ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas. Ο Βασ. Χατζηχριστόφας θα διαδεχθεί την Ελένη Αγγέλου, η οποία ήταν εκείνη που κλήθηκε προσωρινά να αντικαταστήσει τον πρώην πρόεδρο και οικονομικό διευθυντή της εταιρείας, ο οποίος είχε δηλώσει παραίτηση για προσωπικούς λόγους τον Σεπτέμβριο του 2023. Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι αποχωρούν από την αλυσίδα στελέχη με πολυετή παρουσία σε αυτήν, όπως ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της AB Βασιλόπουλος, λόγω συνταξιοδότησης, αλλά και ο Βαγγέλης Βασιλείου, Οperations Services Director της εταιρείας. 

Περισσότερα από Forbes

Όμιλος Σαράντη: Το αμερικάνικο όνειρο ζει το Carroten – Πού επενδύει 40 εκατ. ευρώ ο όμιλος

Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο – Σε εξέλιξη επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή με 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιμη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί οι τράπεζες βλέπουν την αγορά της Κύπρου ως προέκταση και πύλη εισόδου προς ανατολάς

Τρεις μεγάλες ελληνικές τράπεζες επενδύουν ήδη στην Κύπρο συνολικά ποσά που ξεπερνούν τα 1,9 δισ. ευρώ.

Ο Μασκ ξεμένει από ιδέες για να σώσει την Tesla

Τα προβλήματα της Tesla δεν θα λυθούν σύντομα, ακόμη και αν ο Μασκ γίνει ο πιο δραστήριος CEO.

Τερκενλής: Από τη Θεσσαλονίκη στις διεθνείς αγορές με όχημα το ελληνικό τσουρέκι

Η ιστορία επιτυχίας της ελληνικής εταιρείας, η μετάβαση στη δεύτερη γενιά, η επέκταση του δικτύου, η οικονομική πορεία και τα επενδυτικά πλάνα.

Intel: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα έσοδα - Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το β' τρίμηνο

Η μετοχή υποχώρησε άνω του 7% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Brainomix: Η startup με ελληνικές ρίζες που αλλάζει τα δεδομένα στη φροντίδα των εγκεφαλικών

Η εταιρεία με Έλληνα συν-ιδρυτή άντλησε πρόσφατα $18 εκατ. σε έναν γύρο χρηματοδότησης Series C.

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.