Connectly: Τα σχέδια για την Ελλάδα μετά τη νέα χρηματοδότηση των 8 εκατ. δολ.

Connectly: Τα σχέδια για την Ελλάδα μετά τη νέα χρηματοδότηση των 8 εκατ. δολ.

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Σε ενδυνάμωση της ομάδας της στην Ελλάδα σχεδιάζει να προχωρήσει η Connectly -μια startup που ιδρύθηκε στην Καλιφόρνια, αλλά έχει Έλληνα συν-ιδρυτή- μετά την ολοκλήρωση ενός νέου γύρου χρηματοδότησης. 

Από την ίδρυσή της, η Connectly έχει αντλήσει συνολικά 17 εκατ. δολ. Αρχικά, "σήκωσε" 4 εκατομμύρια δολάρια σε έναν seed γύρο, στον οποίο συμμετείχε και το ελληνικό fund Marathon Venture Capital. Στη συνέχεια, άντλησε άλλα 5,9 εκατ. δολ., ενώ στον γύρο χρηματοδότησης Series A που έκλεισε τον Σεπτέμβριο, με τη συμμετοχή ενός μεγάλου fund από τη Βραζιλία, "σήκωσε" ακόμα 8 εκατ. δολ. Σημειώνεται ότι βασικός επενδυτής της Connectly είναι η Unusual Ventures. 

Όπως δήλωσε στο Capital.gr ο ένας εκ των δύο ιδρυτών της Connectly, Στέφανος Λουκάκος, η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει τα νέα κεφάλαια στο ανθρώπινο δυναμικό, σκοπεύοντας να προσλάβει engineers, καθώς και στην αναβάθμιση της τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) που έχει αναπτύξει. 

Η Connectly έχει ανοίξει εδώ και έναν χρόνο περίπου θυγατρική στην Ελλάδα, όπου απασχολούνται αυτή την στιγμή τρεις εργαζόμενοι, ενώ στα σχέδια της εταιρείας για τη χώρα μας είναι να προχωρήσει σε περισσότερες προσλήψεις. 

Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης και μεγάλοι πελάτες 

Η Connectly ιδρύθηκε πριν από περίπου 2,5 χρόνια στην Καλιφόρνια, ωστόσο πρόκειται για μια "remote only” εταιρεία, διαθέτοντας υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο. Αυτή τη στιγμή η ομάδα της αποτελείται από 40 άτομα, από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Μεξικό, τη Βραζιλία, την Κολομβία, την Κίνα, το Βιετνάμ, την Ισπανία, την Ελλάδα και αλλού.

Με την χρήση της ΑΙ, η Connectly βοηθά τις εταιρείες να επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω messaging, χρησιμοποιώντας κανάλια όπως τα WhatsApp, SMS, Messenger και Instagram, ενώ η εστίασή της είναι στο ecommerce και στο λιανεμπόριο.

Το προϊόν της Connectly έχει βγει εδώ και δύο χρόνια περίπου στην αγορά, όμως η εταιρεία καταγράφει ήδη πολύ υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Μάλιστα, αναμένει να κλείσει το 2023 με τζίρο κοντά στα 6 εκατ. δολ., ενώ για την επόμενη χρονιά βρίσκεται σε run rate για 10 – 15 εκατ. δολ. 

Το πελατολόγιό της προέρχεται κυρίως από τη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική, την Ινδονησία και την Αμερική. Σημειωτέον ότι στους πελάτες της εταιρείας περιλαμβάνονται οι δύο μεγαλύτεροι retailers της Λατινικής Αμερικής -η Falabella και η Renner. Από την Ελλάδα, η εταιρεία έχει μέχρι στιγμής έναν πελάτη, τη ΔΕΗ. 

Πηγή εσόδων της εταιρείας αποτελεί μια μηνιαία συνδρομή για τη χρήση της πλατφόρμας, ενώ, ανάλογα με τον όγκο των μηνυμάτων υπάρχουν και επιπλέον χρεώσεις. 

"Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι ότι συνδεόμαστε με τα συστήματα της κάθε μιας εταιρείας. Χρησιμοποιούμε ΑΙ που πληροφορεί τους πελάτες για τα προϊόντα της εταιρείας και προτείνει ‘το σωστό προϊόν, στον σωστό άνθρωπο, τη σωστή στιγμή (the right product to the right person at the right time)’”, αναφέρει ο κ. Λουκάκος, τονίζοντας πως οι επιχειρήσεις αποκτούν με αυτόν τον τρόπο ένα καλύτερο κανάλι πωλήσεων. Όπως διευκρινίζει ο ίδιος, η Connectly ασχολείται πιο πολύ με το κομμάτι των πωλήσεων και του μάρκετινγκ και όχι με την εξυπηρέτηση πελατών. "Έχουμε φτιάξει έναν τύπο sales assistant που λειτουργεί σαν ένας άνθρωπος που πουλά το προϊόν σου σε πραγματικό χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο”, εξηγεί ο κ. Λουκάκος. 

Η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δικά της μοντέλα ΑΙ, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε engineers και developers. "Έχουμε στόχο να αναπτυχθούμε σε όλο τον κόσμο, καθώς βλέπουμε ότι υπάρχει τεράστια δυναμική”, τονίζει ο κ. Λουκάκος. 

Παράλληλα, η εταιρεία κοιτάζει συνεχώς για νέες υπηρεσίες, ενώ, αυτή τη στιγμή, ο μεγαλύτερος στόχος της είναι τα μοντέλα ΑΙ της να δουλεύουν όσο το δυνατόν καλύτερα. "Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει μια τεχνολογία που θα λύνει όλα τα προβλήματα. Το μέλλον στο ΑΙ θα είναι σε στοχευμένες τεχνολογίες για συγκεκριμένα προβλήματα. Έτσι τα μοντέλα θα μαθαίνουν από πιο στοχευμένα datapoints ώστε να μπορούν να δουλεύουν καλύτερα. Κι εμάς στόχος μας είναι να φτιάξουμε την πιο προηγμένη ΑΙ τεχνολογία στον χώρο του ecommerce και του retail, με εστίαση στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις”, καταλήγει ο κ. Λουκάκος.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Επένδυση 200 εκατ. ευρώ στην είσοδο της πόλης του Πειραιά από την DKG Development

Η "πράσινη" γειτονιά θα περιλαμβάνει πάνω από 750 serviced apartments, καταστήματα και χώρους γραφείων.