Daniel: Προσωπικές ιστορίες που συγκλονίζουν ένα χρόνο μετά τις καταστροφικές πλημμύρες

Daniel: Προσωπικές ιστορίες που συγκλονίζουν ένα χρόνο μετά τις καταστροφικές πλημμύρες

Ήταν μια από τις πιο έντονες πλημμύρες που έπληξαν τη χώρα μας. Η κακοκαιρία Daniel επηρέασε κυρίως τη Θεσσαλία, με τη Λάρισα να είναι από τις περιοχές που υπέστησαν μεγάλες καταστροφές λόγω πλημμυρών. Οι εικόνες ήταν συγκλονιστικές. Οι κάτοικοι έβλεπαν τα σπίτια τους να πλημμυρίζουν και περιουσίες να εξαφανίζονται κάτω από τόνους λάσπης.

Ένα χρόνο μετά και οι πληγές, τόσο οι υλικές, όσο και οι ψυχικές, δεν έχουν ακόμη επουλωθεί. Όμως πάντα, ακόμη και στη μεγαλύτερη καταστροφή, υπάρχει ελπίδα, όταν οι δυνάμεις ενώνονται, υπάρχει υποστήριξη και αλληλεγγύη.

Στη σειρά ντοκιμαντέρ μικρού μήκους με κεντρικό μήνυμα "Χτίζοντας ξανά την ελπίδα", με την υπογραφή της Interamerican και της Anytime, η Danezis Stories φωτίζει με τη ματιά της ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αποφασιστικότητας που επιβεβαιώνουν ότι ακόμα και μπροστά στις πιο δύσκολες συνθήκες, η ελπίδα μπορεί να κρατηθεί ζωντανή, αρκεί να ενδυναμώσουμε το "μαζί".

"Η πρώτη σκέψη ήταν να πάμε γρήγορα για να προσφέρουμε βοήθεια"

Ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Interamerican περιγράφει τη συνολική ανταπόκριση του Οργανισμού που στάθηκε με ενσυναίσθηση και αφοσίωση όχι μόνο κοντά στους ασφαλισμένους του, αλλά και σε κάθε συνάνθρωπό μας. "Φυσικά ξέραμε ότι έχει πέσει πολύ νερό στη Θεσσαλία αλλά δεν μπορούσαμε να φανταστούμε την έκταση του φαινομένου", επισημαίνει μεταξύ άλλων. "Η πρώτη σκέψη ήταν να πάμε γρήγορα για να προσφέρουμε βοήθεια" σημειώνει χαρακτηριστικά, αναφερόμενος στον εκτεταμένο στόλο οχημάτων της Οδικής Βοήθειας του Ομίλου που έσπευσαν στις πληγείσες περιοχές και μάλιστα από τους πρώτους, καθώς και στα πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα που συνέδραμαν το έργο των αρχών με τις πολύτιμες υπηρεσίες τους. Τις κρίσιμες πρώτες ημέρες ήταν κομβική η μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία. "Μετά όταν άρχισε να ομαλοποιείται λίγο η κατάσταση έπρεπε να πάμε γρήγορα στις πληγείσες επιχειρήσεις και στους ιδιώτες για να γίνει άμεσα μια καταγραφή ζημιών και να προχωρήσουμε στην αποζημίωση", τονίζει ο ίδιος. Είναι διαφορετικό να μιλάς για την καταστροφή από το γραφείο σου, βλέποντας φωτογραφίες ή αναφορές για το ύψος των ζημιών και εντελώς διαφορετικό να βρίσκεσαι στο "σημείο μηδέν".

PIN

"Εκεί καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά και γρήγορα".

"Ο καθένας έθεσε ως κύριο στόχο της δουλειάς του να βοηθήσει τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη"

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican κάνει ξεχωριστή μνεία στην ανεκτίμητη συμβολή των εργαζομένων του Ομίλου που έκαναν το παν για να ανταποκριθούν στις επείγουσες ανάγκες των συνανθρώπων μας. "Εκατοντάδες άνθρωποι στην εταιρία αναγκάστηκαν να υπερβάλουν εαυτούς, να δουλέψουν πάρα πολλές ώρες, να ξεχάσουν Σαββατοκύριακα και γιορτές. Φέραμε συναδέλφους από την Κύπρο –για παράδειγμα– για να μας βοηθήσουν στο κομμάτι της καταγραφής και της διαχείρισης των ζημιών, μεταφέραμε ανθρώπους από άλλα τμήματα". Ο καθένας έθεσε ως κύριο στόχο της δουλειάς του να βοηθήσει τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

"Η υπερβολική γραφειοκρατία και οι βαριές δομές δεν βοηθούν σε ένα καταστροφικό φαινόμενο"

"Εμείς είχαμε αποζημιώσεις γύρω στα 70 εκατομμύρια ευρώ. Δεν τους είχαμε ξαναδεί τους αριθμούς αυτούς από πλευράς συχνότητας, γιατί μιλάμε για χιλιάδες περιπτώσεις σε μια σχετικά μικρή γεωγραφική περιοχή, όσο και σε ποσά αποζημιώσεων δεδομένου ότι υπήρχαν πολύ μεγάλες βιομηχανικές επιχειρήσεις οι οποίες καταστράφηκαν περίπου ολοσχερώς", όπως αναφέρει.

Η υπερβολική γραφειοκρατία και οι βαριές δομές δεν βοηθούν σε ένα καταστροφικό φαινόμενο, όπως παρατηρεί. "Πρέπει λοιπόν οι άνθρωποι να έχουν τη δυνατότητα να πάρουν αποφάσεις μόνοι τους και κυρίως εκείνοι που είναι στην πρώτη γραμμή. Οι άνθρωποι που αντιλαμβάνονται ότι εδώ κάτι πρέπει να γίνει – δεν μπορεί να περιμένουν οδηγίες από το κέντρο".

Ο Γ. Καντώρος δηλώνει υπερήφανος για τους 1.200 εργαζόμενους της εταιρίας "γιατί πραγματικά έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, δούλεψαν με αυταπάρνηση και δεν περίμεναν από εμένα ή τους συνεργάτες μου να τους πούμε τι πρέπει να κάνουν". "Ένα μεγάλο "ευχαριστώ" από μένα και πήραν και πάρα πολλά "ευχαριστώ" από τους ασφαλισμένους μας", υπογραμμίζει συγκεκριμένα.

Δείτε τις ιστορίες στο interamerican.gr/rebuildinghope

 

Περισσότερα από Forbes

Η Rolex Συνεισφέρει στην Προστασία της Βάλια Κάλντα και Ενισχύει τη Δασοπροστασία στην Ελλάδα

Με αυξημένο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η Rolex, ως μία από τις κορυφαίες ελβετικές εταιρείες, αξιοποίησε προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για την προστασία της Βάλια Κάλντα από τις πυρκαγιές, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος "Πρωτοβουλία Rolex για έναν Αέναο Πλανήτη".

Μolgas: Το LNG είναι ανταγωνιστικό, ευρέως διαθέσιμο και ένα πιο καθαρό καύσιμο

Θα παραμείνει θεμελιώδης πηγή ενέργειας για πολλές δεκαετίες ακόμα για τον πλανήτη.

Η UBITECH στα μονοπάτια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Eχοντας ήδη διανύσει μια σημαντική πορεία με εργαλεία για τον δημόσιο τομέα, πρωτοστατεί στην υλοποίηση λύσεων και στον τομέα της "βιομηχανίας".

BTM 2024: Ένα Ορόσημο για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη, με σημαντική παρουσία των Έλληνικών Επιχειρήσεων

Η 26η διοργάνωση του Buyers Trade Mission 2024 (BTM), που οργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών της Κόστα Ρίκα (PROCOMER), ξεκίνησε δυναμικά στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα και διήρκησε 3 ημέρες.

Αλλαγή πορείας για τη βιοµηχανία ηλεκτρικών οχηµάτων

Τα προβλήµατα της βιοµηχανίας ηλεκτρικών οχηµάτων δεν επηρεάζουν µόνο τους νέους παίκτες, αλλά και τους γίγαντες της αυτοκινητοβιοµηχανίας, όπως οι Ford, General Motors και Stellantis.

Η Philip Morris International στην 1η θέση στη φετινή λίστα Net Zero Leaders του Forbes

Η λίστα Net Zero Leaders του Forbes αναδεικνύει τις 100 εισηγμένες αμερικανικές εταιρείες που μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου τους (GHG).

Μάκης Κοσμάτος: "Στην Kenvue οικοδομούμε εμπιστοσύνη μέσω των brands μας με οχήματα την επιστήμη και την καινοτομία"

Μετά από 135 χρόνια λειτουργίας υπό την επωνυμία Johnson & Johnson Consumer Health, της ισχυρής αμερικανικής πολυεθνικής, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με κύρια πηγή εσόδων από προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγείας των καταναλωτών, μετατράπηκε τον περασμένο Μάιο σε Kenvue.

Marine Tours: Βιώσιμα επαγγελματικά ταξίδια με επίκεντρο τον ταξιδιώτη

Τα ταξίδια είναι ένα απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο. Ωστόσο, στην τρέχουσα εποχή ESG, η επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης απαιτεί την προώθηση μιας υπεύθυνης ταξιδιωτικής αλυσίδας εφοδιασμού και όχι μόνο.

EDIT Automation: "Δημιουργούμε σήμερα όσα θα χρειαστεί η ναυτιλία στο μέλλον"

Με πολύτιμο οδηγό τις συνέργειες με τους κορυφαίους παγκόσμιους παρόχους ναυτιλιακής τεχνολογίας, ο Μάρκος Σιγάλας δημιουργεί τα ναυτιλιακά προϊόντα του μέλλοντος.

Τι μπορούμε να μάθουμε από το παράδειγμα της Artemis Technologies

Η Artemis Technologies είναι μια παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία ναυτιλιακού σχεδιασμού και εφαρμοσμένων τεχνολογιών υψηλής απόδοσης, η οποία έχει δεσμευτεί για την απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα

Coach Solutions: Τα κατάλληλα δεδοµένα µπορούν να απλοποιήσουν την απόδοση των πλοίων

Xρησιµοποιώντας µικρές ποσότητες δεδοµένων που συλλέγονται από το πλήρωµα, η Coach Solutions δηµιουργεί αξιόπιστες προβλέψεις της απόδοσης του πλοίου που µπορούν να ενσωµατωθούν στο CP.

Άνεμος: Το καθαρότερο και φθηνότερο καύσιμο για τα πλοία

Χάρη στα υπερ-εξελιγμένα εργαλεία πρόγνωσης καιρού και βελτιστοποίησης της πορείας του πλοίου που είναι διαθέσιμα σήμερα, ο ωκεάνιος άνεμος μπορεί να ιδωθεί ως ένα εναλλακτικό πράσινο καύσιμο