RoomPriceGenie: Η startup με Έλληνα συνιδρυτή που αυξάνει τα έσοδα ξενοδοχείων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης

RoomPriceGenie: Η startup με Έλληνα συνιδρυτή που αυξάνει τα έσοδα ξενοδοχείων μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Στην περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος της και την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της στοχεύει η RoomPriceGenie, μια ελβετική startup με Έλληνα συνιδρυτή, που προσφέρει αυτοματοποιημένα συστήματα διαχείρισης εσόδων (RMS) για ανεξάρτητα ξενοδοχεία και μικρούς ομίλους.

Η RoomPriceGenie ολοκλήρωσε πρόσφατα νέο γύρο χρηματοδότησης, ύψους 75 εκατ. δολαρίων, αυξάνοντας τη συνολική χρηματοδότηση που έχει αντλήσει μέχρι σήμερα σε περίπου 80 εκατ. δολάρια. 

Είναι μια εταιρεία λογισμικού (SaaS) που αναπτύσσει αυτοματοποιημένα εργαλεία τιμολόγησης για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχεία, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να χρεώνουν την κατάλληλη τιμή για τα δωμάτιά τους και να αυξάνουν τα έσοδά τους έως και 20%. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2017 και εδρεύει στο Steinhausen της Ελβετίας, απασχολώντας σήμερα περίπου 130 εργαζομένους.

Αναφερόμενος στη βασική δραστηριότητα της εταιρείας, ο Άρης Ανδρικόπουλος, συνιδρυτής της RoomPriceGenie, εξηγεί στο Capital.gr ότι η τεχνολογία της startup έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι εξαιρετικά φιλική προς τον χρήστη, ακόμη και για μη ειδικούς. "Είμαστε το πιο διαισθητικό και απλό στη χρήση λογισμικό δυναμικής τιμολόγησης, με κορυφαίες δυνατότητες τιμολόγησης”, σημειώνει.

Το επιχειρηματικό μοντέλο της RoomPriceGenie βασίζεται αποκλειστικά σε συνδρομές. Η startup διαθέτει παγκόσμια παρουσία, με βασικές αγορές την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Όπως επισημαίνει ο κ. Ανδρικόπουλος, η εταιρεία υιοθετεί πλήρως το μοντέλο της απομακρυσμένης εργασίας και προσλαμβάνει προσωπικό ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας.

Στο "ραντάρ” η ελληνική αγορά 

Η παρουσία της RoomPriceGenie στην Ελλάδα είναι ακόμη περιορισμένη, με έναν υπάλληλο και ορισμένους πελάτες στη χώρα. Ωστόσο, ο Έλληνας co-founder δεν αποκλείει το ενδεχόμενο δημιουργίας φυσικού γραφείου στο μέλλον, εφόσον η ελληνική αγορά αποκτήσει στρατηγικό χαρακτήρα για την εταιρεία. "Θα ανοίγαμε γραφείο αν η Ελλάδα εξελισσόταν σε κόμβο για εμάς στο μέλλον”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Όσο για τα επόμενα βήματα, ο κ. Ανδρικόπουλος ξεκαθαρίζει ότι η εταιρεία παραμένει αφοσιωμένη στη στρατηγική που μέχρι σήμερα αποδίδει: "Προς το παρόν εστιάζουμε σε αυτό που κάνουμε. Πηγαίνουμε καλά, οπότε γιατί να το αλλάξουμε;”, τονίζει χαρακτηριστικά.

Περισσότερα από Forbes

Τεχνητή Νοημοσύνη: Επενδυτικό κρεσέντο και αυξημένος ανταγωνισμός για τις εταιρείες Πληροφορικής

Η AI νέο πεδίο επενδύσεων για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Πληροφορικής.

Οι εταιρείες Πληροφορικής ποντάρουν στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Έχουν αρχίσει να "ανεβάζουν στροφές", ακολουθώντας την τάση.

Μασκ vs Άλτμαν: Το τελευταίο "πλήγμα" στον πόλεμο της AI

Πώς επηρεάζει τα σχέδια του Άλτμαν η προσφορά του Μασκ.

Uni.Fund: Πρώτη επένδυση στην Ιρλανδία, στην Output Sports

Μια εταιρεία αθλητικής τεχνολογίας.

Γιατί το Bluesky δε θα μετατραπεί ποτέ σε X του Μασκ

Δεν προοριζόταν ποτέ να γίνει μια εφαρμογή - ή ακόμη και εταιρεία.

Startups: Οι "hot" κλάδοι του 2025 και οι νέες τάσεις στις χρηματοδοτήσεις

Τα VCs εκφράζουν συγκρατημένη αισιοδοξία για το 2025, βασιζόμενα στις καλύτερες συνθήκες που αναμένονται για τις αγορές M&A και IPOs.

Corsmed: Τα σχέδια της startup μετά τη νέα χρηματοδότηση 3,5 εκατ. δολ.

Στον seed γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν το σουηδικό VC Luminar Ventures και το ελληνικό Big Pi Ventures.

future brAIn: Στόχος η Β. Ευρώπη για τη startup που βελτιώνει την εταιρική κουλτούρα

Έχει ήδη σηκώσει έναν pre-seed γύρο χρηματοδότησης 200.000 ευρώ.

Resolve AI: Τα πλάνα της startup μετά τη χρηματοδότηση 35 εκατ. δολαρίων και οι σκέψεις για την Ελλάδα

Αν και έχει έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η Resolve AI διαθέτει ελληνικές ρίζες.

Volograms: Η "ελληνική" startup που δημιουργεί 3D ολογράμματα και φέρνει επανάσταση στο AR και VR

Η εταιρεία έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες μόδας.