Αντιμετωπίζεις προβλήματα με παλαιότερα συστήματα ERP που δεν συνδέονται ομαλά με τα τερματικά POS σου; Το QuickBiz ERP είναι εδώ για να λύσει τα προβλήματά σου.
Γιατί να επιλέξεις το QuickBiz;
Το QuickBiz είναι μια ολοκληρωμένη λύση Cloud ERP που σε βοηθάει να εκσυγχρονίσεις την επιχείρησή σου. Με την ενσωμάτωση ηλεκτρονικής τιμολόγησης και την εύκολη διασύνδεση με όλους τους κύριους παρόχους POS όπως ePay, Euronet, EDPS, Mellon, Cardlink - Wordline, Viva και Nexi, το QuickBiz εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των POS με ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο.
-
Ολοκληρωμένη λύση ERP (All-in-One): Διαχειρίσου την επιχείρησή σου με το QuickBiz ERP που καλύπτει τα πάντα, από τα οικονομικά έως την αποθήκη και τις πωλήσεις, όλα ενσωματωμένα με τα POS σου. Με real-time ενημερώσεις και ασφαλή αποθήκευση δεδομένων.
-
Πλήρης συμμόρφωση με τη νομοθεσία – Α.1155: Το QuickBiz πληροί όλες τις ρυθμιστικές απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων υποχρεώσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης και για το δημόσιο (B2G).
Απόκτησε το QuickBiz ERP σήμερα με μια μοναδική προσφορά:
Άλλαξε το ERP σου σήμερα σε QuickBiz και απόκτησε δωρεάν το 2ο έτος συνδρομής με την αγορά του 1ου.
Τι κερδίζεις:
✓ Άψογη διασύνδεση POS, χωρίς τεχνικά προβλήματα
✓ Πλήρη συμμόρφωση με την τελευταία νομοθεσία Α.1155
✓ Ενσωματωμένη ηλεκτρονική τιμολόγηση και για το δημόσιο (B2G)
Πώς να ξεκινήσεις:
Μπες εδώ και μάθε περισσότερα για την προσφορά. Κάνε την αλλαγή σήμερα και διασύνδεσε τα POS σου με το νέο σου QuickBiz ERP.