THE FUTURE OF DRIVING

Ευγένιος Βασιλικός

"Αργά, αλλά σταθερά, φορτιστές αυτοκινήτων έχουν αρχίσει να τοποθετούνται στα ξενοδοχεία, ενώ υπάρχουν και εταιρείες που έχουν αναπτύξει εφαρμογές μέσω των οποίων οι χρήστες ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου μπορούν να αναζητήσουν διαθέσιμους φορτιστές τοποθετημένους σε ξενοδοχειακές μονάδες"

Ηλίας Καρυαμπάς

"Παρόλο που η εμβέλεια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει αυξηθεί πολύ, τα συνεχή μεγάλα ταξίδια σχεδόν αποκλείουν την επιλογή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η χρήση μέσα στην πόλη και ιδιαίτερα αν υπάρχει πρόσβαση σε ταχυφορτιστή, κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιο δελεαστική λύση"

Γιάννης Καντώνιας

"Ο τύπος του αυτοκινήτου που οδηγεί κάποιος συχνά αντανακλά την κοινωνική του θέση και την προσωπικότητά του. Είτε πρόκειται για ένα πολυτελές σεντάν, ένα στιβαρό SUV ή ένα κομψό σπορ αυτοκίνητο, το όχημα που οδηγούμε λέει πολλά για το ποιοι είμαστε και τι εκτιμούμε"

Bastien Agnes

"Στην Up Hellas, έχουμε εφοδιάσει την Ομάδα Πωλήσεών μας στην Αθήνα (80% του στόλου των οχημάτων μας) με υβριδικά αυτοκίνητα τα τελευταία πέντε χρόνια. Μου αρέσει η ιδέα να τα αντικαταστήσουμε στο σύνολό τους με πλήρως ηλεκτροκίνητα οχήματα, αλλά η διαφορά τιμής αυτή τη χρονική στιγμή, είναι ασύμφορη"

Μάρκος Σιγάλας

"Aυτοκίνηση σημαίνει ελευθερία. Να μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να το λειτουργείς και να πηγαίνεις όπου θες χωρίς να προγραμματίζεις για το που θα ανεφοδιάσεις και πόσο χρόνο θα σου πάρει για να φορτίσεις"

Γεώργιος Αντύπας

"H πραγματικότητα ESG (Environmental, Social, Governance) αλλάζει τα πάντα στα εταιρικά αυτοκίνητα. Tα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν τα στελέχη αποτελούν ένα σημαντικό στοιχείο που μπορεί να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και στη προώθηση της κοινωνικής υπευθυνότητας"

Η βιωσιμότητα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων

Το μέλλον της αυτοκίνησης είναι σίγουρα εξηλεκτρισμένο. Μοτέρ με πηνία, μπαταρίες και φορτιστές μόνα τους ή σε συνδυασμό με θερμικούς κινητήρες βρίσκονται το τελευταίο διάστημα στο προσκήνιο και δίνουν μια πρώτη γεύση για το μεταβαλλόμενο τοπίο στις μεταφορές.

Οι μεγάλες προκλήσεις

H Geraldine Ingham, Managing Director της Range Rover, μιλάει στο Forbes για την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης, αλλά και την θέση της Range Rover σε ένα συναρπαστικό αυτοκινητικό μέλλον.

Βρισκόμαστε αναμφίβολα στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης. Παρά την πληθώρα των αυτοματισμών, πιστεύετε ότι υπάρχει χώρος για μοντέλα με χαρακτήρα, “ψυχή”, για μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία;

Φυσικά! Φαίνεται να υπάρχει μια μικρή παρανόηση ότι τα ηλεκτρικά οχήματα του μέλλοντος θα είναι όλα ομοιογενή και χωρίς χαρακτήρα. Αυτό που έχουν κάνει τόσο καλά ο Gerry McGovern (Chief Creative Officer της JLR) και η ομάδα του είναι να προωθήσουν πραγματικά την έννοια του πολυτελούς σχεδιασμού όπως κρυφές και φωτιζόμενες οθόνες, ούτως ώστε τα πάντα να δημιουργούν μια πραγματική αίσθηση ηρεμίας μέσα στην καμπίνα. Από την άλλη, πάρτε ένα Range Rover Sport: ακόμη και το κάθισμα ή η θέση οδήγησης είναι πιο δυναμικά σχεδιασμένη αποπνέοντας έναν χαρακτήρα πιο ελκυστικό. Οι μηχανικοί μας αναλαμβάνουν ένα απίστευτα δύσκολο έργο: Να διατηρήσουν αυτόν τον χαρακτήρα, τον ίδιο σχεδιασμό και την αίσθηση οδήγησης ενός Range Rover προσαρμοσμένο στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Είναι κάτι που δεν έχει γίνει στο παρελθόν.

Επεκτείνοντας αυτό το θέμα, προβλέπετε ότι στο πιθανό ηλεκτρικό μέλλον, τα αυτοκίνητα θα διατηρήσουν την ιδιότητά τους ως συναισθηματικά προϊόντα;

Είναι θεμελιώδες να το κάνουν. Πριν από 50 χρόνια, αν θέλατε ένα πολυτελές 4x4 που θα σας μετέφερε από το εξοχικό σας κτήμα στην καρδιά της πόλης, υπήρχε μόνο ένα όχημα που μπορούσε να το κάνει. Στον σημερινό κόσμο, όπου περιβαλλόμαστε συνεχώς από περιεχόμενο, επιλογές και επιρροή, είναι πολύ σημαντικό για τις μάρκες πολυτελείας να δημιουργούν αυτή την πραγματικά συναισθηματική σύνδεση με το κοινό τους. Είναι αυτό που οδηγεί την επιθυμία. Είμαστε απίστευτα τυχεροί που έχουμε τόση ιστορία και παράδοση με την Range Rover, αλλά ταυτόχρονα είμαστε σύγχρονοι και σχετικοί με το παρόν. Αυτός είναι και ο λόγος που εξακολουθούμε να παραμένουμε η επιλογή από βασιλείς μέχρι ροκ σταρ.

Πόσο προετοιμασμένη είναι η Ευρώπη για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων; Είναι το έτος-στόχος 2035 πολύ φιλόδοξο για τα δεδομένα της Range Rover;

Νομίζω ότι η ευέλικτη προσέγγιση που ακολουθούμε είναι σύμφωνη με τις αναμενόμενες ανάγκες των πελατών μας. Tα σχέδια και οι φιλοδοξίες μας καθορίζονται με βάση τον μελλοντικό τρόπο ζωής των πελατών μας. Πού θα ζουν, πώς θα εργάζονται, πώς θα είναι ο ελεύθερος χρόνος τους και πώς θα διαχειρίζονται τις σχέσεις τους; Κανείς δεν έχει μια κρυστάλλινη σφαίρα για να κάνει προβλέψεις, αλλά εμείς πιστεύουμε ακράδαντα σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον. Κάθε Range Rover διατίθεται σήμερα και ως plug-in υβριδικό με τη ζήτηση να συνεχίζει να αυξάνεται για τα εξηλεκτρισμένα οχήματα, καθώς οι υποδομές και η “ζωή με ένα πολυτελές ηλεκτρικό όχημα” αποτελούν ολοένα και περισσότερο μια καθημερινή συνθήκη σε όλη την Ευρώπη. Για εκείνους τους πελάτες που επιθυμούν να επιλέξουν ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, έχουμε ήδη επιβεβαιώσει ότι το Range Rover Electric βρίσκεται στα σκαριά, ακολουθούμενο από ένα αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover Sport. Και τα δύο οχήματα μοιράζονται την ίδια ευέλικτη αρχιτεκτονική με τα αντίστοιχα μοντέλα που έχουν υβριδική τεχνολογία ενώ θα κατασκευάζονται και στην ίδια γραμμή οχημάτων, γεγονός που θα μας επιτρέψει να προσαρμόσουμε τη ζήτηση ανάλογα.

Με την προσέγγιση «House of Brands» που παρουσιάστηκε στα μέσα του 2023, κάθε ένα από τα Range Rover, Defender, Discovery και Jaguar θα λειτουργεί αυτόνομα ή τουλάχιστον θα διαθέτει έναν βαθμό αυτονομίας. Ποιος είναι ο διακριτός ρόλος που θα διαδραματίσει η Range Rover σε αυτό το πλαίσιο;

Από τότε που ανέλαβα το τιμόνι ως Managing Director της Range Rover, έχω αφιερώσει μαζί με την ομάδα μου πολύ χρόνο στην μελέτη των εμπορικών μας σημάτων και το τι αντιπροσωπεύουν για τις αξίες της κάθε μάρκας. Η Range Rover, λοιπόν, αντιπροσώπευε ανέκαθεν την πολυτέλεια και την απαράμιλλη φινέτσα, που συνδυάζεται με την ικανότητα να μπορούμε να πηγαίνουμε παντού. Η προσέγγιση του House of Brands δίνει απλώς τη δυνατότητα να διαφοροποιηθούμε περαιτέρω όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο εμφανιζόμαστε. Μερικά σπουδαία παραδείγματα που θα έχουν ήδη δει οι πελάτες μας είναι τα Range Rover Houses: Μια σειρά από σύγχρονες πολυτελείς, παγκόσμιες εκδηλώσεις για πελάτες, οι οποίες πραγματοποιούνται σε μερικά από τα πιο exclusive μέρη του κόσμου. Επίσης φέτος, ανακοινώσαμε τη συνεργασία μας με το Wimbledon ως επίσημος συνεργάτης οχημάτων του τουρνουά. Πρόκειται για μια εκδήλωση, συνώνυμη της βρετανικής πολυτέλειας με πλούσια παράδοση, όπου μας φάνηκε μια εξαιρετική ευκαιρία για συνεργασία.

Ποιος είναι για εσάς, ο ακριβής, «απόλυτος» ορισμός του όρου «πολυτέλεια»;

Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση και ο καθένας έχει τον δικό του ορισμό. Για μένα, η αληθινή πολυτέλεια περιλαμβάνει μια σειρά από πράγματα όπως η σπανιότητα, η ποιότητα, η αριστοτεχνία και η παράδοση. Επίσης, πρόκειται και για κάτι περισσότερο από την αισθητική. Ένα αντικείμενο πολυτελείας μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στο πώς αισθάνεσαι και στο πώς φέρεσαι. Όταν πρόκειται για την πολυτέλεια των αυτοκινήτων, κάθε σημείο του μοντέλου πρέπει να γίνεται αντιληπτό ως κάτι το εκλεπτυσμένο και αβίαστο, αλλά και να εξασφαλίζει στον πελάτη όσο το δυνατόν περισσότερο από τον πιο πολύτιμο πόρο: τον ποιοτικό χρόνο του. Πιστεύω επίσης ότι η καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες αποτελεί μέρος της πραγματικής, σύγχρονης πολυτέλειας.

Δεδομένης της προοπτικής και της θέσης σας στην αυτοκινητοβιομηχανία, προβλέπετε αύξηση των κοινοπραξιών ή και συνεργασιών μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων στο μέλλον;

Δυνητικά είμαστε απίστευτα τυχεροί που έχουμε την Tata, με την οποία μπορούμε να καινοτομούμε και να μοιραζόμαστε αμφίδρομα. Αλλά δεν είμαι σε θέση να κάνω σήμερα εικασίες για το μέλλον των συνεργασιών ή των κοινοπραξιών, ευρύτερα.

Νέα συνδρομητική υπηρεσία “Subscription”

H Range Rover προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης μοντέλων της χωρίς μακροχρόνια δέσμευση, μέσω του νέου προγράμματος χρονομίσθωσης “Subscription”.

Η νέα υπηρεσία “Subscription” της Range Rover, της οποίας επίσημος εισαγωγέας στην ελληνική αγορά είναι ο Όμιλος Πέτρος Πετρόπουλος, προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία από ένα παραδοσιακό πρόγραμμα leasing καθώς ορίζεται μια σταθερή μηνιαία δόση για μια περίοδο από 6 έως 24 μήνες που καλύπτει για το επιλεγόμενο διάστημα, όλα τα έξοδα όπως ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας, συντήρηση, αλλαγή ελαστικών ή φθορές. Ουσιαστικά το μόνο που θα κληθεί να πληρώσει ο χρήστης της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι τα καύσιμα ή το κόστος φόρτισης - αν πρόκειται για κάποιο επαναφορτιζόμενο υβριδικό. Επίσης η εταιρεία δεσμεύεται προς τους χρήστες για προειδοποίηση 3 μήνες πριν την λήξη της υπηρεσίας.

Η υπηρεσία Subscription είναι ιδανική για περιπτώσεις στελεχών εταιρειών που καλούνται να εργαστούν στην Ελλάδα για περιορισμένο χρονικό διάστημα μικρότερο από αυτό που συναντάμε στο παραδοσιακό leasing. Επίσης είναι μια εξαιρετική λύση για όποιον δεν είναι απολύτως σίγουρος αν το αυτοκίνητο που σκέφτεται να αποκτήσει, καλύπτει τις απαιτήσεις του και θέλει να δοκιμάσει διαφορετικά μοντέλα, πριν προβεί στην αγορά εκείνου που θα ικανοποιεί τις ανάγκες του. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα ενδιαφέροντος που θα βρείτε εδώ.

Βραχυχρόνια ενοικίαση αυτοκινήτων

Το δίκτυο Επίσημων Συνεργατών της Range Rover στην ελληνική αγορά προσφέρει ένα νέο πρόγραμμα βραχυχρόνιας ενοικίασης πολυτελών αυτοκινήτων.

Όλα τα μοντέλα Range Rover είναι «διαθέσιμα» προς βραχυχρόνια μίσθωση για μια συγκεκριμένη περίοδο καλύπτοντας διάφορες ανάγκες μετακίνησης. Ιδανικό για οικογενειακές εκδρομές, περιπέτειες στην ύπαιθρο, επαγγελματικές συναντήσεις, ταξίδια ή ειδικές περιστάσεις όπως γάμοι και άλλες κοινωνικές συναθροίσεις, το πρόγραμμα “Rent” προσφέρει την πολυτέλεια και το κύρος της Range Rover σε όσους χρειάζονται όχημα για ειδικές περιστάσεις.

Το πρόγραμμα ενοικίασης εξασφαλίζει ότι ο πελάτης έχει όποτε χρειαστεί ένα αυτοκίνητο για να διαφοροποιηθεί και ενδείκνυται σε περιπτώσεις χρήσης για επαγγελματικούς λόγους.

Υπηρεσία PICKUP & REDELIVERY

Επειδή ο χρόνος είναι ένα πολύτιμο αγαθό, η νέα υπηρεσία PICKUP & REDELIVERY θέτει νέα δεδομένα στη συντήρηση οχήματος. Μέσω της νέας υπηρεσίας, ο κάτοχος Range Rover μπορεί να κλείσει ραντεβού για service και όλα τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της εταιρείας. Αυτό μεταφράζεται σε παραλαβή για τεχνική συντήρηση και παράδοση του αυτοκινήτου από την εταιρεία στην διεύθυνση που έχει ορίσει ο χρήστης. Οι διαθέσιμοι συνεργάτες του δικτύου είναι: Tzortzis SA και Spanos Luxury Cars στην Αθήνα και Koumantzias SA στην Θεσσαλονίκη.

Πέντε χρόνια Εγγύηση

Η Range Rover, εδώ κι ένα χρόνο, έχει επεκτείνει την εγγύηση όλων των μοντέλων της από τα τρία στα πέντε χρόνια προσφέροντας πρόσθετες παροχές διασφάλισης για τους κατόχους τους.

Όλα τα μοντέλα της Range Rover υποστηρίζονται πλέον από εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας 5 ετών ή 150.000 χλμ., ενώ η υβριδική μπαταρία των Plug-In μοντέλων καλύπτεται από εγγύηση 6 ετών ή 100.000 χλμ. Οι νέοι όροι υποστήριξης μετά την πώληση για όλα τα μοντέλα ισχύουν σε όλη την Ευρώπη και φυσικά στην ελληνική αγορά. Η εγγύηση 5 ετών ισχύει επίσης και για τα μοντέλα που φέρουν ήπια υβριδικές και plug-in υβριδικές τεχνολογίες. Η διεύρυνση από τα 3 στα 5 χρόνια συμβάλλει στην αύξηση της υπολειμματικής αξίας των μοντέλων της εταιρείας στην αγορά των μεταχειρισμένων ενώ σε βάθος χρόνου επωφελούνται και όσοι έχουν συνάψει συμβόλαια μακροχρόνιας μίσθωσης (leasing).

Πρόγραμμα συντήρησης 4 ΧΡΟΝΙΑ SERVICE

Ο χρήστης οποιουδήποτε καινούργιου μοντέλου της Range Rover επωφελείται του προγράμματος περιοδικής τεχνικής συντήρησης “Save And Care Premium” διάρκειας 48 μηνών ή 80.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτα) χωρίς επιπλέον κόστος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατίθεται αποκλειστικά μέσω των Επίσημων Συνεργατών της Range Rover και καλύπτει τις εξής εργασίες: Tο κόστος της εργασίας και των ανταλλακτικών (βάσει του προγράμματος συντήρησης του κατασκευαστή) όλων των προγραμματισμένων service για το χρονικό διάστημα και τα χιλιόμετρα που θα επιλέξει ο χρήστης. Επίσης, το κόστος των λιπαντικών JLR Castrol EDGE® Professional που απαιτούνται στα προγραμματισμένα service αλλά και το κόστος των αναλώσιμων εξαρτημάτων όπως τακάκια, δισκόπλακες αλλά και υαλοκαθαριστήρες, όσες φορές κι αν απαιτηθεί αλλαγή τους στη διάρκεια του προγράμματος.

Όσοι είναι κάτοχοι ενός Range Rover πριν από τις 11/12/2023, υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του προγράμματος και με την προϋπόθεση να μην έχει πραγματοποιηθεί το δεύτερο προγραμματισμένο service. Σε αυτή την περίπτωση, ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την χρονική περίοδο κάλυψης του προγράμματος που κυμαίνεται από 24 έως 60 μήνες και με όριο από 24.000 χλμ. έως 100.000 χλμ.

Βιωσιμότητα

Εν αναμονή του πρώτου EV

Η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού Range Rover βρίσκεται στην τελική ευθεία

Για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας υπάρχει ήδη ενεργή wishlist για προ-παραγγελία

Η Range Rover αποτελεί έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων, με εμπορική δραστηριότητα σε 121 χώρες. Ανήκει στο House of Brands της JLR μαζί με τις μάρκες Defender, Discovery και Jaguar. Βασική προτεραιότητα της εταιρείας είναι η βιωσιμότητα και ως εκ τούτου όλα τα μοντέλα της -από το μικρότερο Evoque έως το κορυφαίο Range Rover- εφοδιάζονται με εξηλεκτρισμένη υβριδική τεχνολογία. Η δραστήρια εταιρεία δοκιμάζει αυτή την περίοδο το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover όπου σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα συγκεντρώνει τις περισσότερες ευρεσιτεχνίες απ’ οποιοδήποτε άλλο μοντέλο στην 53χρονη ιστορία της. Η διάθεση του πρώτου Range Rover Electric αναμένεται εντός του 2025 με το μοντέλο να έχει ήδη περάσει τα τεστ προσομοίωσης σχετικά με την ανθεκτικότητα του πλαισίου και των επιμέρους συστημάτων σε απαιτητικά σενάρια κίνησης. Αυτή την περίοδο, τα μοντέλα προπαραγωγής πραγματοποιούν δοκιμές από την Σουηδία μέχρι το Ντουμπάι σε θερμοκρασίες από -40oC έως +50oC. Η μεγαλύτερη πρόκληση για τους σχεδιαστές και τεχνικούς της Range Rover είναι η προστασία του συστήματος ηλεκτροκίνησης (μοτέρ-μπαταρίες). Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να διασφαλιστεί η ανθεκτικότητα της μπαταρίας και η δομική ακεραιότητα του πλαισίου σε δύσκολες συνθήκες σε ένα project που απαιτεί αυστηρά προγράμματα μηχανολογικών πιστοποιήσεων. Η εταιρεία επιδιώκει το μέγιστο σε δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου και το ελάχιστο σε ανθρακικό αποτύπωμα. Και το ηλεκτρικό Range Rover φαίνεται πως θα μπορεί να διασχίζει απρόσκοπτα υδάτινα τερέν σε νερό βάθους έως 85 εκατοστών διαφυλάσσοντας την λειτουργία ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών και όλα αυτά με μηδενικούς ρύπους CO2.

Η βάση

Το ηλεκτρικό μοντέλο θα βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα Modular Longitudinal Architecture (MLA) και θα παράγεται στο Solihull του Ηνωμένου Βασιλείου, μαζί με τα ήπια και plug-in ηλεκτρικά - υβριδικά οχήματα Range Rover εκτεταμένης αυτονομίας. Μια επένδυση της τάξεως των 81,3 εκατ. ευρώ έχει προσθέσει στο εργοστάσιο του Solihull μια νέα μονάδα στην οποία θα κατασκευάζονται ενισχυμένα τμήματα για το κάτω μέρος του αμαξώματος. Από την άλλη, οι μπαταρίες και οι ηλεκτρικές μονάδες κίνησης (EDU) θα συναρμολογούνται στο νέο εργοστάσιο Electric Propulsion Manufacturing Centre της JLR στο Wolverhampton του Ηνωμένου Βασιλείου. Η Range Rover εξηλεκτρίζεται φιλοδοξώντας να πετύχει μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα μέχρι το 2039.

Το Range Rover Electric θα είναι επίσης το πιο αθόρυβο μοντέλο στη γκάμα. Οι δοκιμές των πρωτοτύπων βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς οι μηχανικοί έχουν στόχο να δημιουργήσουν το πιο αθόρυβο και εκλεπτυσμένο Range Rover που έχει κυκλοφορήσει ποτέ, με μια μοναδική active road noise cancellation λειτουργία, ηχητική σχεδίαση και άνεση στην καμπίνα. Ενδεικτικές και οι δηλώσεις του Thomas Müller, εκτελεστικού διευθυντή, Product Engineering του ομίλου JLR: “Έχουμε στόχο να δημιουργήσουμε το πιο αθόρυβο και πιο εκλεπτυσμένο Range Rover στην ιστορία της μάρκας. Τα μαγικά συστατικά που υποστηρίζουν την επιτυχία της Range Rover παραμένουν αναλλοίωτα: διαχρονική, λιτή σχεδίαση, αθόρυβη καμπίνα και ικανότητα παντός εδάφους - στοιχεία που τώρα προσφέρονται με μηδενικές εκπομπές ρύπων”.

Δομή 800V για τάχιστη φόρτιση

Υψηλοί είναι και οι στόχοι που θέτει το εργοστάσιο σχετικά με τις επιδόσεις. Το ηλεκτρικό Range Rover θα πρέπει να έχει ισχυρή απόδοση αντίστοιχη ή και καλύτερη της κορυφαίας συμβατικής έκδοσης SV του υπάρχοντος μοντέλου με τον θερμικό κινητήρα V8.Ο πήχης λοιπόν βρίσκεται στους 600+ ίππους με επιδόσεις επιπέδου 4.5’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα και τελικής 260 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση το μοντέλο θα βασίζεται σε μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800V που θα παρέχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε ενέργεια σε μικρά χρονικά διαστήματα ανεφοδιασμού.Τέλος, η εταιρεία υπόσχεται στους πελάτες του ηλεκτρικού Range Rover μια απρόσκοπτη εμπειρία ιδιοκτησίας EV με άνετη φόρτιση, συνεργασίες στον τομέα της ενέργειας, ενημερώσεις λογισμικού over-the-air και έξυπνη τεχνολογία για τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Η wishlist για την ελληνική αγορά έχει ήδη ανοίξει. Εγγραφείτε για να έχετε την ευκαιρία να είστε ανάμεσα στους πρώτους που θα μπορούν να υποβάλουν προ-παραγγελία το 2024 και να λαμβάνετε αποκλειστικές ενημερώσεις για το εμβληματικό Νέο Range Rover.

Η Range Rover έχει ανακοινώσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της γκάμας μοντέλων του με την κωδική ονομασία “Reimagine”. Σύμφωνα με αυτό οι δραστηριότητες του ομίλου και τα νέα μοντέλα του θα έχουν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2039. Νωρίτερα από αυτό το χρονοδιάγραμμα και με βάθος χρόνου μέχρι το 2030, ο όμιλος έχει ως στόχο να ταξινομεί ποσοστό 60% επί του συνόλου των πωλήσεων του διεθνώς, μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά. Ως εκ τούτου έχει ήδη δημιουργήσει ένα τμήμα από 250 στελέχη εξειδικευμένα στην ηλεκτροκίνηση που θα εξυπηρετήσει τους στόχους του προγράμματος Reimagine και θα καλύψει τις απαιτήσεις για ένα πιο βιώσιμο μέλλον στην αυτοκίνηση.

Εγγραφείτε στην wishlist του Range Rover Electric και αξιοποιήστε την ευκαιρία να γίνετε ένας από τους πρώτους που θα υποβάλουν προ-παραγγελία το 2024

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΗΝ WISHLIST

Το όφελος της plug-in υβριδικής τεχνολογίας

H Range Rover έχει παράδοση στην υιοθέτηση plug-in υβριδικών συστημάτων σε μοντέλα της. Ουσιαστικά όλη η γκάμα διαθέτει και μια έκδοση PHEV. Πρόκειται για επαναφορτιζόμενα υβριδικά συστήματα που προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις κατανάλωσης ενώ συνάμα επιτρέπουν στο χρήστη να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 113 χλμ ανά φόρτιση. Αξίζει να σημειωθεί πως τα θηριώδη Range Rover με το plug-in υβριδικό σύστημα μπορούν να πετύχουν συνδυαστική κατανάλωση μόλις 1,8 λίτρων ανά 100 χλμ. Τα μοντέλα PHEV της εταιρείας διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 105 kW – μαζί με τον θερμικό κινητήρα – και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 19,2 kWh. Η φόρτιση μπορεί να γίνει από οικιακή παροχή ρεύματος ή από wallbox 7kW AC σε χρόνο 2 ωρών και 12 λεπτών. Προσφέρεται επίσης η δυνατότητα ταχυφόρτισης DC από το 0-80% της χωρητικότητας της μπαταρίας σε χρόνο μόλις 30 λεπτών.

Τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα της Range Rover μπορούν να κινηθούν ήσυχα μέσα στο πολύβουο αστικό περιβάλλον αλλά και να ξεδιπλώσουν τις επιδόσεις τους στον αυτοκινητόδρομο. Είναι εύχρηστα και ιδιαίτερα οικονομικά σε καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη αλλά συνάμα άνετα και ισχυρά στο ταξίδι. Αξίζει να έχετε την εμπειρία οδήγησης ενός Range Rover PHEV κλείνοντας ένα test drive στους επίσημους συνεργάτες του Ομίλου Πέτρος Πετρόπουλος.

Τι είναι το PIVI Pro

Είναι γνωστό πως τα μοντέλα της Range Rover διαθέτουν προωθημένη τεχνολογία. Τι όμως εξυπηρετεί το σύστημα Pivi Pro στα μοντέλα της εταιρείας από το 2022 και εντεύθεν;

Το σύστημα Pivi Pro είναι η πιο πρόσφατη τεχνολογία ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που χρησιμοποιείται στα οχήματα της Range Rover. Πρόκειται για ένα σύγχρονο σύστημα infontainment που χρησιμοποιεί δύο υψηλής απόδοσης επεξεργαστές Qualcomm Snapdragon που με τη σειρά τους, προσφέρουν άμεση επεξεργασία δεδομένων.

Ουσιαστικά είναι ο αντικαταστάτης του προηγούμενου συστήματος InControl που υπήρχε σε μοντέλα της Range Rover και διακρίνεται για την αμεσότητα και την χρηστικότητα που προσφέρει καθώς ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει το 80% των λειτουργιών του με μόλις δύο ενέργειες. Όλα τα μοντέλα της Range Rover από το 2022 και εντεύθεν εφοδιάζονται με αυτό το σύστημα με τις νεότερες εκδόσεις του Pivi Pro να έχουν ενισχυθεί από νέες δυνατότητες. Οι τρεις βασικοί πυλώνες λειτουργίας του αφορούν χαρακτηριστικά ψυχαγωγίας, πλοήγησης και ασφάλειας. Σε ότι αφορά τις ενημερώσεις του συστήματος, αυτές γίνονται αυτόματα over-the-air (OTA) για να διατηρούνται updated ανά πάσα στιγμή το λογισμικό και οι χάρτες του συστήματος πλοήγησης. Στον τομέα της συνδεσιμότητας παρέχει ζεύξη μέσω Bluetooth στα οικοσυστήματα Android Auto και Apple CarPlay. Προσφέρει δε μεγάλη ποικιλία εφαρμογών μουσικής, χαρτών, τηλεφωνικών κλήσεων μηνυμάτων αλλά και σε ενημέρωση καιρού.

Υποστηρίζει παράλληλα την ασύρματη φόρτιση smartphone και το λογισμικό Secure Tracker Pro για παρακολούθηση του αυτοκινήτου εξ’ αποστάσεως μέσω και της εφαρμογής Land Rover Remote App. Το Pivi Pro επιδέχεται παραμετροποίησης στις απεικονίσεις και εξυπηρετείται πλήρως από τις υψηλής ευκρίνειας κεντρικές οθόνες αφής που έχουν όλα τα μοντέλα της Range Rover.

Αυξημένη αυτονομία

Τι νεωτερισμούς κομίζει ΤΟ ΝΕΟ RANGE ROVER VELAR

Το αναβαθμισμένο Velar έχει μικρές εξωτερικές αλλαγές, περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού και εξηλεκτρισμένη τεχνολογία, με την έκδοση PHEV να έχει αυξημένη αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική χρήση λόγω μεγαλύτερης μπαταρίας

Το Velar με την έλευσή του 2017 ολοκλήρωσε τη γκάμα της Range Rover, καθώς ήρθε να προστεθεί ανάμεσα στο Range Rover Sport και το Range Rover Evoque. Σήμερα κυκλοφορεί η ανανεωμένη εκδοχή του με εξηλεκτρισμένη τεχνολογία και τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού S, Dynamic SE, Dynamic HSE και Autobiography. Η σειρά ενσωματώνει όλα τα στοιχεία ενός σύγχρονου Range Rover με την χαρακτηριστική μάσκα, την αιωρούμενη οροφή και τις χωνευτά αναπτυσσόμενες χειρολαβές. Το πιο κομψό από όλα τα Range Rover έχει ως σήμα κατατεθέν την ιδιαίτερη ουρά με το ανασηκωμένο κάτω τμήμα που πλέον ενισχύεται περισσότερο με τον χαμηλότερο πίσω προφυλακτήρα. Στην πρόσφατη ανανέωση, η μάσκα έχει ανασχεδιαστεί ενώ προστέθηκαν νέοι προβολείς τεχνολογίας Pixel LED με τα Signature Daytime Running Lights που προβάλλουν ένα φωτιστικό εφέ κοσμήματος. Κάθε προβολέας διαθέτει τέσσερις μονάδες pixel με 67 ελεγχόμενες λυχνίες LED που προσαρμόζεται με ακρίβεια στις συνθήκες και τον περιβάλλοντα φωτισμό. Αποτελεί τον βασικό φωτισμό των εκδόσεων Dynamic HSE και Autobiography και διαθέτει τριπλάσιο αριθμό LED από τους κλασικούς προβολείς Matrix LED. Νέας σχεδίασης είναι και τα πίσω φώτα LED που έχουν εμφάνιση 3D.

Η ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ

Το ανανεωμένο Velar προσφέρει μια καμπίνα χωρίς δέρμα. Συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι νέες – από μάλλινα μείγματα με ένθετα από πολυουρεθάνη – που συνάμα είναι ελαφρύτερες κατά 58% από εκείνες του δέρματος. Επίσης τα καθίσματα έχουν νέα σχέδια επενδύσεων με μοτίβο διάτρησης Diamond Herringbone. Οι συγκεκριμένες επενδύσεις έχουν υποβληθεί σε απαιτητικά τεστ αντοχής και ανθεκτικότητας με δοκιμές που προσομοιάζουν δέκα χρόνια χρήσης αλλά και αντίστοιχες δοκιμές σε υπεριώδη ακτινοβολία που προσομοιώνουν την έκθεση 3 ετών σε σκληρό ηλιακό φως. Διατίθενται δε σε τέσσερις νέες αποχρώσεις: Cloud, Caraway, Raven Blue και Deep Garnet που μαζί με τα φινιρίσματα από αλουμίνιο και τις ξύλινες επενδύσεις Shadow Grey Ash αναδεικνύουν περαιτέρω το κομψό περιβάλλον της καμπίνας. Στο Velar έχει προστεθεί το σύστημα Active Road Noise Cancellation που διαθέτουν τα Range Rover & Range Rover Sport το οποίο επεξεργάζεται τις εξωτερικές συχνότητες θορύβων από την κύλιση και τις εξισορροπεί μερικώς με αντίρροπες συχνότητες από το ηχοσύστημα. Σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας τα συνολικά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα κατά τουλάχιστον 4dB. Από την άλλη, στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται το κορυφαίο ηχοσύστημα Meridian 3D Surround Sound System, το οποίο προσφέρει αναπαραγωγή μουσικής υψηλής πιστότητας από 17 ηχεία συνολικής ισχύος 750W.

Mild Hybrid και PHEV

Στο τεχνολογικό υπόβαθρο του ανανεωμένου Velar θα βρείτε κινητήρες βενζίνης και diesel της σειράς Ingenium που ενισχύονται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα MHEV αλλά και μια plug-in υβριδική έκδοση με την ονομασία P400e που μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 64 χλμ. - με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα - και να δεχθεί ταχυφορτίσεις από παροχές DC. H έκδοση Velar P400e μπορεί στην συνδυαστική λειτουργία θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα να καλύψει αποστάσεις έως 684 χλμ. με μέση κατανάλωση 1,6 λίτρων/100 χλμ. Η συνδυαστική απόδοση του δίλιτρου 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα 105 kW προσδιορίζεται στους 404 ίππους με την μέγιστη ροπή να φθάνει στα 640 Nm. Το μοντέλο PHEV μπορεί να επιταχύνει σε χρόνο 5,4’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα και να φορτίσει την μεγαλύτερη μπαταρία των 19,2 kW που διαθέτει σε μόλις μισή ώρα από το 0-80% σε φορτιστή DC (50 kW) και σε περίπου δυόμισι ώρες από φορτιστή AC (7 KW).

Από την άλλη υπάρχει η βασική έκδοση βενζίνης P250 στα 2.0 λίτρα με ισχύ 250 ίππων που εφοδιάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων αλλά και οι εξακύλινδρες εκδόσεις P340 και P400. Σε diesel υπάρχουν δύο εκδόσεις: Μια με τετρακύλινδρο μοτέρ στα 2.0 λίτρα (D200) με 204 ίππους και μια με εξακύλινδρο μοτέρ στα 3.0 λίτρα και απόδοση 300 ίππων (D300). Όλοι οι κινητήρες πριν του βασικού δίλιτρου της βενζίνης εφοδιάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα ενώ όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες. Κατά περίπτωση προσφέρεται και το σύστημα αερο-αναρτήσεων, ενώ στάνταρ είναι το σύστημα Terrain Response 2 που προσφέρει επτά προγράμματα καλύπτοντας κάθε χρήση.

Αναβάθμιση ουσίας

ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΟ NEO RANGE ROVER EVOQUE

Διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά η ανανεωμένη εκδοχή της δεύτερης γενιάς Range Rover Evoque με μικρές αλλαγές στη σχεδίαση, νέα υλικά και κεντρική οθόνη στο εσωτερικό, ενισχύσεις σε στοιχεία εξοπλισμού και μεγαλύτερη αυτονομία για τις plug-in υβριδικές εκδόσεις

Στην ανανεωμένη έκδοσή του, έχουν ανασχεδιαστεί εξωτερικά τα φωτιστικά σώματα με τους λεπτούς προβολείς Pixel LED – διαθέτει τριπλάσιο αριθμό LED από τους προηγούμενους προβολείς Matrix LED - και η μάσκα. Οι χρωματισμοί του αμαξώματος είναι τρεις: Arroios Grey, Tribeca Blue και Corinthian Bronze που συνδυάζονται με δύο χρώματα οροφής: Narvik Black και Corinthian Bronze. Τα κύρια γνωρίσματα της σειράς έχουν παραμείνει με τις αναπτυσσόμενες χειρολαβές των θυρών και την χαρακτηριστική αιωρούμενη οροφή.

Στο εσωτερικό η μεγάλη αλλαγή αφορά στην κεντρική κυρτή γυάλινη οθόνη αφής 11,4 ιντσών της οποίας η θέση έχει απελευθερώσει χώρο για εναπόθεση μικροαντικειμένων και για την βάση της ασύρματης φόρτισης smartphones. Το λειτουργικό του infontainment παραμένει το Pivi Pro που έχει αποδειχθεί φιλικό στη χρήση και με καλά γραφικά. Το σύστημα μπορεί να αναβαθμιστεί με Over The Air ανανεώσεις λογισμικού και υποστηρίζει φωνητικές λειτουργίες μέσω Amazon Alexa. Η αναβαθμισμένη σειρά εφοδιάζεται για πρώτη φορά με την τεχνολογία Cabin Air Purification Plus (διαθέσιμη σε Range Rover και Range Rover Sport), ένα σύστημα που φροντίζει την ποιότητα του αέρα στην καμπίνα. Από την άλλη, τα υλικά επενδύσεων περιλαμβάνουν και εναλλακτικά υλικά του δέρματος όπως το συνθετικό UltrafabricsTM και το μείγμα μαλλιού KvadratTM. Η καμπίνα προκύπτει ακόμα πιο φιλόξενη και ευχάριστη με την πανοραμική οροφή.

Παλέτα εκδόσεων

Οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι τέσσερις: Evoque S, Dynamic SE, Dynamic HSE και Autobiography. Τεχνολογικά η γκάμα περιλαμβάνει επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις και ήπια υβριδικές βενζίνης ή Diesel. H plug-in υβριδική έκδοση Evoque P300e προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 62 χλμ. χάρη στην μπαταρία ενεργειακής δυναμικότητας 4,9 kWh. Το σύστημα αποτελείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium κι έναν ηλεκτροκινητήρα 80kW, με την συνδυαστική απόδοση να φθάνει τους 309 ίππους. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει στο Evoque επιτάχυνση 0-100km/h σε 6,4 δευτερόλεπτα.

Κατά τα λοιπά το ανανεωμένο Evoque διαθέτει το σύστημα Adaptive Dynamics που εξασφαλίζει την απόδοση της ανάρτησης ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος (δεν διατίθεται μόνο στα μοντέλα D165, D200, P250 και PHEV) και το σύστημα Terrain Response 2 με τα προεγκατεστημένα προγράμματα οδήγησης Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic και Automatic που ρυθμίζουν αυτόματα τη λειτουργία της απόδοσης του κινητήρα, του κιβωτίου και των συστημάτων ευστάθειας και πρόσφυσης.

SPECIAL EDITIONS

Με έμπνευση από την αρχαία μυθολογία

Η SV Celestial Collection του Range Rover Sport - η πρώτη στο είδος της συλλογή από την Range Rover - αποτελείται από πέντε μοναδικές εκδόσεις, καθεμία εμπνευσμένη από την αρχαία μυθολογία και το σύμπαν

Από τους φυσικούς τόνους της έκδοσης «Gaea», μέχρι το φωτεινό κίτρινο εξωτερικό της «Sol», κάθε έκδοση προσφέρει στους πελάτες ένα μοναδικό και εξατομικευμένο όραμα του πολυτελούς SUV υψηλών επιδόσεων.

Πρόκειται για την πρώτη συλλογή που φέρει την υπογραφή της ομάδας SV Bespoke Design όπου υιοθετεί σχολαστικά επιμελημένες λεπτομέρειες, όπως αποκλειστικά χρώματα και φινιρίσματα κατά παραγγελία, τροχούς 23 ιντσών, κεραμικά carbon φρένα, καπό από ανθρακονήματα και μοναδικά στοιχεία εξοπλισμού με ιδιαίτερο συμβολισμό στο πολυτελές εσωτερικό των αυτοκινήτων.Η αποκλειστική συλλογή θα διατεθεί σε επιλεγμένους πελάτες σε πέντε εκλεπτυσμένες εκδόσεις: Gaea, Theia, Io, Vega και Sol.

Gaea

Εμπνευσμένη από την ελληνική μυθολογία, η Gaea (Γαία) αντιπροσωπεύει το σημείο απ' όπου ξεκίνησε η ζωή - τη Γη.

Αντλώντας έμπνευση τόσο από τη στεριά όσο και από τη θάλασσα, η Gaea – αναπαρίσταται με ένα κεκλιμένο σύμβολο που απεικονίζει ένα κύμα το οποίο προσκρούει στη στεριά – διαθέτει το εξωτερικό φινίρισμα Green Terre Matte. Το εσωτερικό διατίθεται σε δύο διαμορφώσεις: η πρώτη με δέρμα Caraway Windsor και επένδυση που υπογράφει η εταιρεία Kvadrat, ξύλινα φινιρίσματα από σημύδα σε Natural Brown Silver και ασορτί ραφές και η δεύτερη με leather-free επένδυση Ebony σε Cinder Grey με ασορτί τιμόνι και ξύλινα φινιρίσματα από σημύδα σε Natural Black-Silver Birch – που επίσης παραπέμπουν στο θέμα της Γης.

Theia

Με θέμα επίσης εμπνευσμένο από τη μυθολογία, η Theia (Θεία) – μία Τιτανίδα και κόρη του Ουρανού και της Γης – συνδέεται με την όραση και το λαμπερό φως. Το εξωτερικό είναι εμπνευσμένο από το φεγγάρι, διαθέτοντας ένα φινίρισμα στον ζεστό χρωματικό τόνο Ilmenite Grey Satin διανθισμένο με νότες μεταλλικών νιφάδων. Οι σφυρήλατες ζάντες των 23 ιντσών σε χρωματισμό champagne gold συμπληρώνονται από μαύρες κεραμικές carbon δαγκάνες φρένων. Στο εσωτερικό, ένα σύμβολο σε γυαλιστερό φινίρισμα Grand Black που απαντάται στα προσκέφαλα και την κονσόλα, αντιπροσωπεύει την όραση και το φως και συνδέεται με το όλο concept με πολλούς τρόπους, όπως το άγρυπνο μάτι της Theia, οι κρατήρες των φεγγαριών ή οι αστερισμοί.

Ένα επιμελημένο εσωτερικό από δέρμα σε Ebony και Windsor Ecru διαθέτει επένδυση που υπογράφει η εταιρεία Kvadrat - διατίθεται επίσης σε ένα πιο εντυπωσιακό δέρμα Windsor σε χρώματα Ebony και Pimento με πρόσθετο ρέλι σε απόχρωση Pimento στα πατάκια που δημιουργεί αντίθεση.

Io

Η Io (Ιώ), το ηφαιστειακά πιο ενεργό σώμα στο ηλιακό μας σύστημα, ενέπνευσε την ομάδα σχεδίασης της Range Rover SV Bespoke να αναπτύξει ένα ξεχωριστό, φωτεινό και εκλεπτυσμένο πορτοκαλί χρώμα. Το Cyllene Gloss θυμίζει την επιφάνεια της Ιούς, η οποία υφίσταται διαρκώς ηφαιστειακές αλλαγές, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το γυαλιστερό φινίρισμα του αυτοκινήτου κάτω από διαφορετικό φωτισμό. Η εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνεται από gloss twill απολήξεις από ανθρακονήματα και επιγραφές από carbon, καθώς και από ένα καπό από γυμνό carbon σε gloss twill για τη δημιουργία αντίθεσης.

Στο εσωτερικό, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δέρμα Ebony και Lunar Windsor, με 3D πλέξη στα καθίσματα και Satin Twill επενδύσεις από ανθρακονήματα στη πλάτη και τα πλευρικά καλύμματα.

Vega

Ένα εξαιρετικά φωτεινό αστέρι από τον αστερισμό της Λύρας (Lyra), με πολύ μπλε χρώμα στο φάσμα του, αποτελεί πηγή έμπνευσης για το εξωτερικό μπλε γυαλιστερό χρώμα του αυτοκινήτου. Το όνομά του είναι Vega (Βέγας), σύντμηση του αραβικού al-nasr al-wāqi, που σημαίνει “ο κατερχόμενος αετός”. Το εξωτερικό χρώμα φέρει την ονομασία Verrier Blue και αποτελεί φόρο τιμής στον Γάλλο αστρονόμο Urban La Verrier, ο οποίος προέβλεψε μαθηματικά τη θέση του Ποσειδώνα.

Το εξωτερικό διαθέτει καπό από γυμνό Twill Gloss ανθρακόνημα για τη δημιουργία αντίθεσης. Το ίδιο φινίρισμα απαντάται στις επιγραφές, τις απολήξεις του συστήματος εξαγωγής και τους τροχούς των 23 ιντσών. Διατίθενται δύο επιλογές εσωτερικού – δερμάτινα καθίσματα σε ανοιχτό Ebony και Perlino, με το σύμβολο στα προσκέφαλα, που συμπληρώνεται από ένα φινίρισμα Natural Cream Ash Burr στις ποτηροθήκες. Μια πιο σκούρα, leather-free επιλογή Raven Blue και Ebony διαθέτει μια ασορτί ραφή, με ρέλι Raven Blue στα πατάκια και ένα πιο σκούρο φινίρισμα Natural Black Birch. Και οι δύο διαθέτουν επενδύσεις Ebony Kvadrat Steelcut στην πλάτη των καθισμάτων.

Sol

Η έκδοση Sol είναι μια αναπαράσταση του Ήλιου, ο οποίος ανέκαθεν αποτελούσε ένα ισχυρό σύμβολο ζωής και θεότητας. Η Sol είναι οπτικά εντυπωσιακή και δραματική, επιδεικνύοντας τη δύναμη του ήλιου με το χαρακτηριστικό γυαλιστερό εξωτερικό χρώμα Aurora Yellow - φόρος τιμής στο φαινόμενο Aurora Borealis (Βόρειο Σέλας) στο οποίο παραπέμπει το πρασινοκίτρινο χρώμα του αυτοκινήτου.

Αυτή η έκδοση διαθέτει οροφή και καθρέφτες σε Narvik Gloss black για τη δημιουργία αντίθεσης, με εξωτερικά τελειώματα και απολήξεις για το σύστημα εξαγωγής από σατινέ σφυρήλατο ανθρακόνημα, ζάντες 23 ιντσών σε Forged Black και κεραμικές carbon δαγκάνες φρένων σε απόχρωση Blue Nebula. Και πάλι, στο εσωτερικό, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο διαμορφώσεις: Δέρμα Navy Windsor με ραφές αντίθεσης Light Cloud, με ασορτί πατάκια ή εσωτερικό Ebony χωρίς δέρμα με ραφές αντίθεσης Nano-Yellow και σατινέ σφυρήλατες επενδύσεις στις πλάτες των καθισμάτων και διακοσμητικά.

Όταν η ασφάλεια συναντά την πολυτέλεια

Όλα τα μοντέλα της Range Rover είναι κατασκευασμένα με ανώτερα υλικά και με μεθόδους που εξυπηρετούν την βιωσιμότητα. Η αίσθηση πολυτέλειας έρχεται να συναντήσει τις εξελιγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης σε μοναδικούς συνδυασμούς που λογίζονται και ως ολοκληρωμένες προτάσεις σε επίπεδο χαρακτηριστικών εξοπλισμού.