Πώς ο άνθρωπος πίσω από τα HeyDude έγινε δισεκατομμυριούχος πουλώντας "άσχημα" παπούτσια

Πώς ο άνθρωπος πίσω από τα HeyDude έγινε δισεκατομμυριούχος πουλώντας "άσχημα" παπούτσια

Της Amy Feldman

Πριν από δύο χρόνια, η απελπισία της Brown's Shoe Fit να προμηθευτεί αρκετά παπούτσια HeyDude για να καλύψει τη ζήτηση έφτασε σε φρενήρη επίπεδα. Οι αγοραστές για την αλυσίδα 73 καταστημάτων στις μεσοδυτικές πολιτείες έπαιρναν μια αναφορά κατάστασης το πρωί και προσπαθούσαν να δώσουν μια μεγάλη παραγγελία.

"Παίρναμε το ένα τέταρτο ή το μισό από αυτό που ζητούσαμε", λέει ο Άνταμ Σμιθ, ανώτερος διευθυντής της Brown's και πρώην διευθυντής καταστήματος στο Τζάκσονβιλ του Ιλινόις. "Όλη η Αμερική προσπαθούσε να τα πάρει".

Ο ιδρυτής της HeyDude Alessandro Rosano, ένας Ιταλός επιχειρηματίας που ζει στο Χονγκ Κονγκ, είχε δοκιμάσει τις δυνάμεις του σε άλλες επιχειρήσεις στο παρελθόν. Αλλά με την HeyDude, η οποία κατασκευάζει άνετα slip-on loafers (μοκασίνια) με μια τόσο "άσχημη που φτάνει να είναι χαριτωμένη" εμφάνιση, πέτυχε το τζακ ποτ.

Με ελάχιστες επενδύσεις και σχεδόν καθόλου μάρκετινγκ, τα έσοδα απογειώθηκαν, φτάνοντας τα 581 εκατ. δολάρια το 2021 και καθαρό κέρδος 175 εκατ. δολάρια. Εκείνο τον Δεκέμβριο, ο Rosano συμφώνησε να πουλήσει τη μάρκα στην Crocs, την εταιρεία αξίας 6,2 δισ. δολαρίων (κεφαλαιοποίηση), της οποίας τα άσχημα-χαριτωμένα Crocs έχουν γίνει παγκόσμιο φαινόμενο, έναντι 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά και μετοχές.

Με αυτή τη συμφωνία, ο Rosano έγινε δισεκατομμυριούχος, με περιουσία 1,4 δισ. δολαρίων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Forbes. Ο συνέταιρός του και διανομέας των παπουτσιών στις ΗΠΑ, Daniele Guidi, έκανε επίσης μια περιουσία αξίας περίπου 650 εκατ. δολαρίων (μετά από φόρους) σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Forbes, αφού εισέπραξε 787 εκατ. δολάρια σε μετρητά από τη συμφωνία, σύμφωνα με τις γνωστοποιήσεις στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Ο Rosano αρνήθηκε να μιλήσει με το Forbes και ο Guidi δεν απάντησε σε αιτήματα για σχόλια. Εκείνο ωστόσο που κατάφεραν να χτίσουν οι δύο άνδρες, σε μεγάλο βαθμό κάτω από τα ραντάρ, είναι μια απίθανη επιτυχία. Βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με πολλά από τα εμπορικά σήματα άμεσης κατανάλωσης που έλαβαν μεγάλη χρηματοδότηση και προσοχή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ απέτυχαν να γίνουν βιώσιμες επιχειρήσεις. Η εταιρεία κατασκευής comfort shoes Allbirds, κάποτε αγαπημένη της Silicon Valley, για παράδειγμα, είδε την κεφαλαιοποίησή της να καταρρέει από την κορυφή των 4 δισ. δολαρίων μετά την αρχική δημόσια προσφορά της το 2021 σε μόλις 199 εκατ. δολάρια σήμερα, καθώς οι ετήσιες πωλήσεις δεν ξεπέρασαν τα 300 εκατ. δολάρια και οι ζημίες συσσωρεύτηκαν.

Ο Rosano, ο οποίος τώρα είναι στρατηγικός σύμβουλος της Crocs μετά την εξαγορά, έχει δημιουργήσει ένα οικογενειακό γραφείο για να επενδύσει τα χρήματά του και να ασχοληθεί με τη φιλανθρωπία. Η Crocs χρησιμοποιεί τη μάρκα, η οποία έφτασε τα 1,1 δισ. δολάρια σε πωλήσεις κατά την τελευταία 12μηνη περίοδο, για να ενισχύσει τις πωλήσεις της ευρύτερης δραστηριότητάς της.

Τα comfort shoes βρίσκονται σε μεγάλη ζήτηση. Η Crocs, με συνολικές πωλήσεις 3,6 δισ. δολαρίων το 2022, έχει δηλώσει ότι ελπίζει να φτάσει τα 5 δισ. δολάρια σε πωλήσεις για τη ναυαρχίδα της μάρκας της μέχρι το 2026. Η HeyDude φαίνεται έτοιμη να βοηθήσει την εταιρεία να ξεπεράσει αυτό το ορόσημο. Το 2022, η HeyDude ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στο λιανεμπόριο, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας καταναλωτών Circana (πρώην NPD).

"Όταν την αγοράσαμε για πρώτη φορά, θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε στον κόσμο ότι πρόκειται για μια επιχείρηση κλίμακας", λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Crocs Andrew Rees στο Forbes. "Δεν την είχαν ακούσει και δεν ήξεραν τι ήταν. Βάλαμε τον στόχο του 1 δισ. δολαρίων, τον οποίο ξέραμε ότι θα μπορούσαμε να ξεπεράσουμε, και τον πετύχαμε εύκολα".

Ο Rosano, ο οποίος είναι διανύει την έκτη δεκαετία της ζωής του, ασχολούταν με τα παπούτσια πολύ πριν δημιουργήσει το HeyDude. Μεγάλωσε στην Τοσκάνη και σπούδασε στο Commercio Estero της Πιστόια από το 1982 έως το 1987, αν και δεν έλαβε ποτέ πανεπιστημιακό πτυχίο, σύμφωνα με το προφίλ του στο LinkedIn. Η Πιστόια, μια μεσαιωνική ιταλική πόλη που είναι δημοφιλής στους τουρίστες, απέχει λιγότερο από 30 μίλια από τη Φλωρεντία, έδρα των Ferragamo και Gucci, σε μια περιοχή γνωστή για τα πολυτελή προϊόντα και υποδήματα.

Ο Rosano, ο οποίος ξεκίνησε να σχεδιάζει παπούτσια σε ηλικία 18 ετών, είχε δοκιμάσει άλλες επιχειρήσεις πριν από την HeyDude και είχε μια εταιρεία διανομής παπουτσιών, την Fratelli Diversi. Στο προφίλ του στο LinkedIn, όπου έχει μόλις 164 επαφές, περιγράφει την προσέγγισή του σε εκείνη την εταιρεία: "Ενεργώντας με δίκαιο και λογικό τρόπο, απέναντι στους ανθρώπους και το περιβάλλον. Οι πράξεις φιλανθρωπίας αποτελούν επίσης καθήκον".

Ο Rosano ίδρυσε μαζί με τον Guidi και ένα τρίτο άτομο μια εταιρεία για την κατασκευή ξύλινων ρολογιών με την ονομασία WeWood. Τα ξύλινα ρολόγια είναι ένας δύσκολος χώρος και η εταιρεία δέχθηκε αγωγή για αθέμιτο ανταγωνισμό το 2011 από μια ωρολογοποιία με την επωνυμία Vestal International, η οποία δεν υπάρχει πλέον. Ο Rosano είχε επίσης μια ιδέα για ξύλινα clogs με ελατήρια στα τακούνια τους που πωλούνταν με την ονομασία Baldo. Καμία από τις πρώτες επιχειρήσεις του δεν σημείωσε αξιοσημείωτη επιτυχία.

Είχε εργαστεί σε αυτές τις διάφορες επιχειρήσεις για περισσότερα από 20 χρόνια όταν ίδρυσε την HeyDude το 2008. Σε μια συνέντευξη που έδωσε το 2020 στο βιομηχανικό περιοδικό Fotoshoe, η αδελφή του Rosano, Elena De Martini, η οποία ήταν τότε διευθύνουσα σύμβουλος της Fratelli Diversi, περιέγραψε πώς ο Rosano επέστρεψε από ένα ταξίδι στην Κίνα και συνειδητοποίησε ότι δεν υπήρχε ένα σύγχρονο παπούτσι που να είναι τόσο άνετο όσο μια παντόφλα και αποφάσισε να το δημιουργήσει.

Τα παπούτσια που ανέπτυξε ο Rosano, ξεκινώντας με το Wally για τους άνδρες, ήταν ελαφριά, με ελαστικά κορδόνια που δεν απαιτούσαν στερέωση, και προσιτά, με περίπου 60 δολάρια το ζευγάρι. "Το αποτέλεσμα είναι τέλεια κατασκευασμένα υποδήματα, τα οποία είναι καινοτόμα, εξαιρετικά ελαφριά και casual, αλλά με στυλ", δήλωνε η De Martini στο Fotoshoe. Τα παπούτσια σχεδιάστηκαν στην Ιταλία, αλλά η έδρα της επιχείρησης ήταν στο Χονγκ Κονγκ, όπου ζει ο Rosano, ενώ η παραγωγή γινόταν σε εργοστάσια στην Κίνα.

Ο Rosano "είναι μαθητής", λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Crocs. "Είναι ένας κατά συρροή επιχειρηματίας. Είχε μια σειρά από επιχειρηματικές επιχειρήσεις πριν από αυτή, οι οποίες δεν ήταν επιτυχημένες. Έψαχνε να βελτιώσει τις πιθανότητες επιτυχίας του και θαύμαζε την εστίαση [της Crocs] στην απλότητα και την άνεση".

Αν και πολλοί Ιταλοί υποδηματοποιοί δημιουργούν όμορφα παπούτσια για τους Ευρωπαίους, ο Rosano ήθελε κάτι πιο mainstream. Μη θέλοντας να δώσει το όνομά του στη μάρκα, όπως θα έκαναν πολλοί Ιταλοί επιχειρηματίες παπουτσιών, σκέφτηκε το HeyDude για την χαλαρή ατμόσφαιρα της Καλιφόρνιας, λέει ο Rick Blackshaw, ο οποίος έγινε πρόεδρος της μάρκας υπό την Crocs. "Αλλά όλοι οι φίλοι του στην Ιταλία το αποκαλούσαν 'ey du-day'", λέει ο Blackshaw.

Το 2010, ο Guidi, ο οποίος έχει πτυχίο αεροδιαστημικής μηχανικής από το Πανεπιστήμιο της Πίζας και διευθύνει μια εταιρεία συμβούλων και μάρκετινγκ με την ονομασία Lever Your Business, εντάχθηκε στη Rosano για να ξεκινήσει τις δραστηριότητες στις ΗΠΑ. Τα παπούτσια απογειώθηκαν και η HeyDude πρόσθεσε ένα γυναικείο μοντέλο γνωστό ως Wendy, ένα water shoe και μια ποικιλία οικολογικών σχεδίων. Τα παπούτσια είχαν αμερικανική εμφάνιση, ήταν εύκολα στη χρήση και δεν έμοιαζαν με τίποτε άλλο στην αγορά. Σχεδόν όλες οι πωλήσεις προέρχονταν από την αγορά των ΗΠΑ και όχι από την Ευρώπη.

Οι πωλήσεις της HeyDude εκτοξεύτηκαν από 20 εκατ. δολάρια το 2018 σε 191 εκατ. δολάρια το 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που μοιράστηκε η Crocs με τους επενδυτές στο συνέδριο ICR 2022. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι καταναλωτές έμειναν στο σπίτι φορώντας παντελόνια γιόγκα και comfort shoes, η HeyDude ταίριαξε απόλυτα με τη συγκυρία. Η επιτυχία της ήρθε παρά το γεγονός ότι δεν έκανε καθόλου χρήση του μάρκετινγκ, πέρα από τις πληρωμένες αναζητήσεις και μια ομάδα πωλήσεων η οποία έπαιρνε προμήθεια. "Χτίστηκε με ελάχιστα χρήματα", λέει ο Rees της Crocs.

Η μάρκα απογειώθηκε από στόμα σε στόμα. "Από πολλές απόψεις, είναι μια αρκετά αξιοσημείωτη ιστορία", λέει ο Rees. "Αν θέλατε να παρουσιάσετε το εγχειρίδιο που ακολούθησαν και να το παρουσιάσετε σε ένα σύνολο στελεχών επιχειρήσεων, θα έλεγαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχει αυτό".

Οι αναλυτές υποδημάτων και οι παρατηρητές του κλάδου έμειναν έκπληκτοι. "Αιφνιδίασε πολλούς από τους παράγοντες του κλάδου", λέει η Beth Goldstein, αναλύτρια υποδημάτων στην Circana. "Αυτή η μάρκα εμφανίστηκε και ξαφνικά είχε αυτούς τους τεράστιους ρυθμούς ανάπτυξης και τον θόρυβο. Προκάλεσε το ενδιαφέρον όλων".

Η Brown's έγινε ένας από τους πρώτους μεγαλύτερους λιανοπωλητές που το απέκτησε, αφού ο διευθυντής του καταστήματος στο Muskogee της Οκλαχόμα έμαθε για τη μάρκα σε μια εμπορική έκθεση του 2012 στο Λας Βέγκας. Η The Buckle, μια αλυσίδα λιανικής πώλησης με έδρα το Κέρνεϊ της Νεμπράσκα και 440 καταστήματα, άρχισε επίσης να διαθέτει την HeyDude πριν από τη μεγάλη επέκταση της εταιρείας παπουτσιών το 2019.

"Ήμασταν γνωστοί ως ο κορυφαίος έμπορος λιανικής των HeyDude", λέει ο Smith της Brown. "Στην πανδημία, δεν ξέραμε αν θα μπορούσαμε να προμηθευτούμε προϊόντα, οπότε τα παραγγέλναμε με την παλέτα". Με τους πελάτες να αγοράζουν μερικές φορές πέντε ζευγάρια τη φορά, όσα και αν προμηθευόταν η Brown's, εξαντλήθηκαν γρήγορα. Δημιουργήθηκαν ομάδες στο Facebook όπου οι πελάτες μπορούσαν να συγκρίνουν, να αγοράζουν, να πωλούν και να ανταλλάσσουν τα παπούτσια τους.

"Ήταν περιορισμένη ποσότητα και πολλά διασκεδαστικά στυλ και χρώματα, και η τιμή ήταν σωστή", λέει ο Smith. "Ο πελάτης τα ήθελε τόσο πολύ που σχεδόν δεν είχε σημασία ποιο ήταν το χρώμα. Ήταν τρελό, αυτός είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να το θέσω".

Δύο ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα του 2021, η Crocs συμφώνησε να αγοράσει την HeyDude για 2,5 δισ. δολάρια, το μεγαλύτερο μέρος του ποσού σε μετρητά και ένα μικρότερο ποσό σε μετοχές. Η Wall Street δεν εντυπωσιάστηκε. Τα παπούτσια που εξαντλούνταν στις μεσοδυτικές πολιτείες ήταν ελάχιστα στις ακτές, όπου ζουν πολλοί από τους αναλυτές και τους επενδυτές, και τα παπούτσια δεν είχαν το κάποιο εμπορικό σήμα αντίστοιχο των σημάτων αθλητικών παπουτσιών όπως η Hoka και η On.

"Για να είμαι ειλικρινής, όταν ανακοίνωσαν την εξαγορά, δεν είχα ακούσει ποτέ για τη μάρκα", λέει ο Tom Nikic, αναλυτής της Wedbush, ο οποίος παρακολουθεί την Crocs και καλύπτει τη βιομηχανία υποδημάτων για περισσότερο από μια δεκαετία. "Ήταν ένα μεγάλο σοκ για το σύστημα. Νομίζω ότι όσοι από εμάς βρισκόμασταν στη φούσκα της Νέας Υόρκης και της Wall Street, δεν είχαμε συνειδητοποιήσει τι συνέβαινε με τη μάρκα".

Ο Rosano είχε σαφώς διαβάσει καλά την αγορά, βάζοντας τη μάρκα προς πώληση καθώς αναπτυσσόταν γρήγορα και η ζήτηση για comfort shoes ήταν σε υψηλά επίπεδα. Η Allbirds μπήκε στο χρηματιστήριο τον Νοέμβριο του 2021 κερδίζοντας μια αποτίμηση 4,1 δισ. δολαρίων, γεγονός που την έκανε να αξίζει 15 φορές τις πωλήσεις της για εκείνο το έτος, παρά το γεγονός ότι βρισκόταν στο "κόκκινο". Αντίθετα, η HeyDude, η οποία ήταν ήδη κερδοφόρα λόγω των υψηλότερων πωλήσεων, φαινόταν σαν ευκαιρία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Crocs λέει ότι παρακολουθούσε την HeyDude για μερικά χρόνια αφότου έμαθε ότι βρισκόταν προς πώληση και σκέφτηκε ότι δεν θα ήταν πολύ δύσκολο να τη μετατρέψει σε μάρκα αξίας 1 δισ. δολαρίων κάτω από την ομπρέλα της Crocs.

"Ήταν μια αυστηρή διαδικασία πώλησης", λέει ο Rees. "Προσπαθούσαν να πουλήσουν την επιχείρηση σε ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια σε εκείνο το σημείο. Μας σύστησαν στον ιδρυτή και καταφέραμε να μπούμε στη διαδικασία πώλησης. Σε εκείνο το σημείο, αρχίσαμε επίσης να μαθαίνουμε για τα συναρπαστικά οικονομικά στοιχεία. Δεν ήταν απολύτως προφανές επειδή ήταν ιδιωτική εταιρεία και επειδή δεν πραγματοποιούσαν πωλήσεις μέσω των πραγματικών διαδρόμων, δεν εμφανιζόταν στα τυπικά σύνολα δεδομένων".

Με τους περιορισμούς του Covid σε ισχύ, ο Rees και ο Rosano δεν μπορούσαν να συναντηθούν αυτοπροσώπως. Αλλά ο Rees σκέφτηκε ότι δεν χρειαζόταν να συναντήσει τη διοικητική ομάδα της HeyDude, αφού σχεδίαζε να την αντικαταστήσει. Είδε ομοιότητες με την Crocs: και οι δύο ήταν πολωτικές μάρκες που αγαπούσαν πολλοί καταναλωτές. "Νομίζω ότι κάναμε μια πολύ καλή συμφωνία", λέει. "Δεν πτοηθήκαμε από την τιμή".

Η στρατηγική της HeyDude να επικεντρωθεί σε ένα στυλ παπουτσιών σε τιμή μαζικής αγοράς ήταν ένα εγχειρίδιο που ήταν γνωστό στην Crocs. "Ο Alessandro ήταν πραγματικά ξεκάθαρος ότι είχε διαμορφώσει πολλά από τα πρότυπα της εταιρείας του με βάση την Crocs", λέει ο Rees. "Είχε μελετήσει την Crocs και είχε πάρει τις στρατηγικές μας και τις είχε ενσωματώσει".

Η Crocs ήξερε επίσης αυτό που η Wall Street δεν ήξερε στην αρχή: Ο Rosano, βοηθούμενος από τη διανομή του Guidi στις ΗΠΑ, είχε δημιουργήσει μια σημαντική και κερδοφόρα μάρκα με ελάχιστες επενδύσεις. Αν και όσοι τον γνωρίζουν λένε ότι ο Rosano είχε στρατηγική στον τρόπο με τον οποίο έχτισε τη μάρκα, απ' έξω φαινόταν ότι είχε σκάσει στη σκηνή σχεδόν τυχαία.

"Έχουμε συνηθίσει κάπως σε αυτές τις νεότερες νεοσύστατες μάρκες να είναι ζημιογόνες και να καίνε μετρητά", λέει ο αναλυτής Nikic. "Αυτό δεν είναι η Allbirds. Δεν πρόκειται για μια επιχείρηση που χάνει χρήματα και καίει μετρητά. Είναι στην πραγματικότητα μια πολύ κερδοφόρα εταιρεία". Ο Nikic συγκρίνει την ταχεία ανάπτυξη της μάρκας με την ίδια την Crocs, καθώς και με την Ugg, η οποία έχτισε την επιχείρησή της πάνω σε ένα στυλ μπότας.

Μετά την εξαγορά της HeyDude, η Crocs προσέλαβε τον Blackshaw, ο οποίος προηγουμένως διηύθυνε τις Sperry και Keds, ως νέο πρόεδρο της μάρκας. Εισήγαγε νέα στυλ, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών παπουτσιών, και οργανώνει συνεργασίες για να αποκτήσει μεγαλύτερη απήχηση. Επίσης, αναδιαμορφώνει τη διανομή της, επεκτείνοντάς την σε μεγάλους λιανοπωλητές όπως την Shoe Carnival, την Famous Footwear και την Academy Sports, και χτίζοντας ένα νέο κέντρο διανομής στο Λας Βέγκας για να διαχειριστεί την επέκτασή της.

Η εξαγορά αντιμετώπισε και εμπόδια. Στο δεύτερο τρίμηνο, η HeyDude δέχτηκε ένα χτύπημα με μέτρια ανάπτυξη 3%, καθώς τα έσοδα χονδρικής μειώθηκαν κατά 8% σε ετήσια βάση και η Crocs μείωσε την πρόβλεψή της για το εμπορικό σήμα για το έτος από τα μέσα της τάξης του 20% σε ανάπτυξη μεταξύ 14% και 18%. Ένα πρόβλημα: καθώς η Crocs έκοψε τους μικρότερους διανομείς που είχαν δημιουργήσει οι Rosano και Guidi πριν από την εξαγορά, κάποιοι πέταξαν τα αποθέματά τους σε χαμηλές τιμές στην Amazon. Ο αναλυτής της Wedbush, Nikic, υπολογίζει ότι τα προβλήματα με τα προϊόντα της γκρίζας αγοράς θα εκλείψουν τους επόμενους μήνες, μόλις φύγει το απόθεμα των παλαιών διανομέων. Η μετοχή της Crocs έχει υποχωρήσει κατά 19%, στα 100 δολάρια πρόσφατα, από τότε που ανακοινώθηκε η συμφωνία.

Η δυναμική του μάρκετινγκ και οι συνεργασίες βοήθησαν την Crocs να προωθήσει τη ναυαρχίδα της, και σκοπεύει να κάνει το ίδιο με την HeyDude. Ο Blackshaw λέει ότι η εταιρεία θα "υπερεπενδύσει", σημειώνοντας ότι θα μπορούσε να δαπανήσει έως και το 8% των συνολικών πωλήσεων για μάρκετινγκ. Μέρος του σχεδίου: σύνδεση με τους καταναλωτές στο TikTok και το Meta, με τη βοήθεια συνεργασιών με influencers και αθλητές. Μια συνεργασία με την κυνηγετική μάρκα Mossy Oak ξεκίνησε τον Ιούνιο και μια άλλη με την αθλητική και ομάδα κωμικών του YouTube Dude Perfect (το κανάλι της οποίας έχει 60 εκατομμύρια συνδρομητές) ακολούθησε τον Αύγουστο, ενώ σχεδιάζει συνεργασίες με κολέγια για αυτό το φθινόπωρο. Η εταιρεία έχει σχέδια για περισσότερες συνεργασίες, μεταξύ άλλων με το Yellowstone, το The Big Lebowski, μια μεγάλη μάρκα μπύρας και ορισμένες μάρκες παιχνιδιών. "Είναι πολλά από τα ίδια σχέδια που έφερε η Crocs", λέει ο Blackshaw.

Το αν η μάρκα θα απογειωθεί στις ακτές των ΗΠΑ, όπως έχει γίνει στα κεντρικά της χώρας, μένει να το δούμε. Ένας άλλος κίνδυνος για την HeyDude καθώς επεκτείνεται είναι ο υπερκορεσμός. Όπως σημειώνει ο αναλυτής Goldstein, η Crocs θα πρέπει να βρει τη σωστή ισορροπία μεταξύ της ανάπτυξης και της εισαγωγής νέων στυλ που κινδυνεύουν να κανιβαλίσουν τη βασική της δραστηριότητα.

"Σχεδόν εφηύραν μια κατηγορία", λέει. Καθώς η μάρκα επεκτείνεται και σε άλλους τύπους παπουτσιών, "πρέπει να κάνουν ξεκάθαρη την πρότασή τους", λέει. "Γιατί ένα αθλητικό παπούτσι HeyDude είναι καλύτερο από τα casual αθλητικά παπούτσια οποιουδήποτε άλλου;".

Εν τω μεταξύ, ο Rosano έχει μια περιουσία να επενδύσει και να μοιράσει. Ενώ οι νεοφυείς επιχειρήσεις που χρηματοδοτούνται από επιχειρηματικά κεφάλαια σκοντάφτουν, η HeyDude επιστρέφει σε έναν παλαιότερο τρόπο δημιουργίας μιας εταιρείας με μια έξυπνη ιδέα και λίγα χρήματα. Ίσως, όπως και τα άνετα παπούτσια, αυτός ο τρόπος στησίματος μια εταιρείας ήρθε η ώρα να επανέλθει στη μόδα.

Περισσότερα από Forbes

Forbes: Λανσάρει το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης Adelaide

Παρουσίασε την beta έκδοση του Adelaide, του εργαλείου αναζήτησης ειδήσεων που χρησιμοποιεί το Google Cloud.

Οι 10 πιο κερδοφόρες μουσικές περιοδείες του 2023

Η Taylor Swift πήρε το στέμμα από την "Queen B", καθώς το Eras Tour τής απέφερε 305 εκατ. δολάρια.

Το κύριο άρμα μάχης της Ουκρανίας θα μπορούσε να εκκλείψει σε τρία ή τέσσερα χρόνια

Η Ουκρανία διέθετε 800 T-64BV πριν τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.