Βασιλείου Αλέξιος • 22, Κετσελίδης Κωνσταντίνος • 22, Λαµπρόπουλος Κωνσταντίνος • 22
Τρεις 22χρονοι από την Αθήνα "ξεκλειδώνουν" το influencer marketing ως ένα scalable growth κανάλι για παγκόσµια brands.
Μέχρι τώρα το influencer marketing ήταν µια χειροκίνητη διαδικασία, µε τις υπάρχουσες λύσεις να µην επιτρέπουν την κλιµάκωσή του. Brands µε δεκάδες ή εκατοντάδες creators ξόδευαν εβδοµάδες στη διαχείριση, αδυνατώντας να αναπτυχθούν χωρίς να διπλασιάσουν την οµάδα τους.
Το Uplodio ανέπτυξε την "Amy", έναν AI agent influencer manager που επιτρέπει στα brands να τρέχουν καµπάνιες µε εκατοντάδες creators χωρίς να απαιτείται επιπλέον δουλειά από την οµάδα. Η "Amy" αναλαµβάνει εξ ολοκλήρου τη διαδικασία: εντοπίζει τους κατάλληλους creators για το brand, επικοινωνεί και διαπραγµατεύεται µαζί τους σαν άνθρωπος, µε στόχο την υλοποίηση παγκόσµιων καµπανιών σε πολλαπλές γλώσσες.
Οι Αλέξιος Βασιλείου, Κωνσταντίνος Κετσελίδης και Κωνσταντίνος Λαµπρόπουλος ξεκίνησαν το Uplodio το 2024 ως πλατφόρµα εύρεσης creators. Βλέποντας τον χρόνο που απαιτεί η διαδικασία από τους πελάτες τους, η οµάδα έκανε pivot σε AI agent, µια στρατηγική κίνηση που απέδωσε. Τον Νοέµβριο του 2024 "σήκωσαν" pre-seed χρηµατοδότηση µε επικεφαλής το VC Genesis Ventures και σήµερα συνεργάζονται µε brands σε ΗΠΑ και Ευρώπη.
Το Uplodio χτίστηκε από τρεις 22χρονους που γνωρίζονται από παιδιά. O Κωνσταντίνος Λαµπρόπουλος (CTO), ο Αλέξιος Βασιλείου (CPO) και ο Κωνσταντίνος Κετσελίδης (CEO) δεν έχουν corporate background ή πολυετή εµπειρία, όµως στη ραγδαία αναπτυσσόµενη εποχή του AI κατάφεραν να συνεργάζονται µε YC και Fortune 50 companies.
Στόχος για το 2026 είναι η καθιέρωση της "Amy" ως go-to infrastructure για brands που επιδιώκουν scalable creator campaigns και η εξασφάλιση Seed Round χρηµατοδότησης για την επόµενη φάση ανάπτυξης.

Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 130 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 90.
Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διοικητή της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας & Ερευνητή και Διευθυντή Υπολογιστικών Συστηµάτων στο MIT Media Lab), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.
Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά. Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 Under 30 Greece 2026" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1996 και µετά.