Κleesto: Η πλατφόρμα που προσφέρει ψηφιακές λύσεις στον κλάδο του τουρισµού

Κleesto: Η πλατφόρμα που προσφέρει ψηφιακές λύσεις στον κλάδο του τουρισµού

Καθώς παλεύουμε να ξεφύγουμε από τη δίνη του κορονοϊού, υπάρχουν περιπτώσεις που μας γεμίζουν αισιοδοξία και δημιουργούν προσδοκίες για ένα ευοίωνο μέλλον. Νέες, φρέσκες ιδέες, διάθεση για δημιουργία, για καινοτομία, για έναν καλύτερο κόσμο περιλαμβάνει η τρίτη κατά σειρά λίστα "Forbes 30 Under 30 Greece", στην οποία πρωταγωνιστούν αθλητές, επιστήμονες, startuppers, επιχειρηματίες. Ως αποτέλεσμα, η λίστα εμπεριέχει χρυσά ολυμπιακά μετάλλια, εφαρμογές για τον τουρισμό, την εστίαση, τη βιομηχανία, αλλά και λύσεις που έχουν στόχο να βελτιώσουν τις ζωές των ανθρώπων, έως και πειράματα στο Διάστημα με την SpaceX του Elon Musk και την Blue Origin του Jeff Bezos. Με σύμμαχο, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, την τεχνολογία και την ευρηματικότητα, 30 νέοι και νέες κάτω των 30 ετών κινήθηκαν κόντρα στο βαρύθυμο κλίμα της πανδημίας και δημιούργησαν το δικό τους success story, κατακτώντας παράλληλα μια θέση στη λίστα "Forbes 30 Under 30 Greece 2022".

Το Forbes Ελλάδας από σήμερα και για τις επόμενες 29 ημέρες θα παρουσιάζει σε καθημερινή βάση έναν έναν τους 30 νέους και νέες που κέρδισαν μια θέση στην φετινή κατάταξη "30 κάτω των 30". 

Μανώλης Aδαµόπουλος (27 ετών), Γιώργος Σωτηρλής (25 ετών)

Υπηρεσίες τουρισμού - Kleesto 

Οι Μανώλης Αδαµόπουλος (COO), Γιώργος Σωτηρλής (CTO) και Γιώργος Πιλπιλίδης (CEO) (άνω των 30) ίδρυσαν το 2019 την kleesto µε σκοπό να προσφέρουν ψηφιακές λύσεις στον κλάδο του τουρισµού.

kLeesto
Γιώργος Σωτηρλής, Γιώργος Πιλπιλίδης, Μανώλης Αδαμόπουλος 

Η οµάδα κατάφερε κατά τα τελευταία δύο δύσκολα χρόνια που αντιµετώπισε ο κλάδος του τουρισµού να διασυνδέσει και να προσφέρει ψηφιακές υποδοµές σε περισσότερες από 1.000 τουριστικές επιχειρήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό (από Ευρώπη, Ασία και Νότια Αφρική µέχρι την εξωτική Καραϊβική).

Η kleesto έδωσε στους πελάτες της τη δυνατότητα να περιορίσουν τη ζηµιά τους κατά το 2020 σε λιγότερο από 50% − σε σχέση µε το 85% συνολικής πτώσης της αγοράς του τουρισµού λόγω της πανδηµίας. Παρόµοια παραδείγµατα εταιρειών κατάφεραν µέσα στο 2021 να ξεπεράσουν κατά 130% τον τζίρο που είχαν το 2019, χρησιµοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει η εταιρεία.

Με την ψηφιοποίηση και αυτοµατοποίηση των καθηµερινών λειτουργιών που αφορούν τις κρατήσεις, τον εξοπλισµό, το προσωπικό, και των εξωτερικών συνεργατών, οι  tour operators µπορούν πλέον να διαχειρίζονται γρήγορα και εύκολα τα αιτήµατα των πελατών τους και να αυτοµατοποιούν πλήρως τις διαδικασίες κράτησης. Μέσα από το kleesto, οι  tour operators κερδίζουν καθηµερινά χρόνο από τη διαχείριση κρατήσεων και µπορούν να επικεντρωθούν στον πελάτη τους, επιταχύνοντας ταυτόχρονα την ανάπτυξη νέων συνεργασιών. 

Ο Γιώργος Πιλπιλίδης (CEO), µε εµπειρία και σπουδές στον τοµέα της πληροφορικής και της ανάπτυξης εφαρµογών, δραστηριοποιείται στον κλάδο του τουρισµού από το 2015, σχεδιάζοντας λύσεις τόσο για ταξιδιώτες όσο και για τουριστικές επιχειρήσεις. Ο Μανώλης Αδαµόπουλος (COO), µε σπουδές στην πληροφορική και στη βιοµηχανική οργάνωση και καινοτοµία, αναλαµβάνει τη σωστή λειτουργία της εταιρείας, φέρνοντας στην οµάδα την εµπειρία και τα µαθήµατά του από προηγούµενες startups (όπως, π.χ., η chainproof.ai). Ο Γιώργος Σωτηρλής (CTO), µε σπουδές στον κλάδο της πληροφορικής, ενασχόληση µε το αντικείµενο από νεαρή ηλικία και γνώση σε νέες τεχνολογίες, οργανώνει την τεχνική οµάδα και την ανάπτυξη των τεχνολογικών λύσεων που προσφέρει η εταιρεία. 

Βασικός στόχος της kleesto είναι να προσφέρει πολύτιµη τεχνογνωσία σε µικροµεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και τις απαραίτητες υποδοµές για να κάνουν το επόµενο βήµα για την επιχείρησή τους µε µια ελκυστική διαδικτυακή παρουσία και γρήγορη διανοµή των υπηρεσιών τους πέρα από τα ελληνικά σύνορα.


 

Mεθοδολογία: Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 50. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (διευθύνοντα σύμβουλο της Chipita), Νίκο Καραμούζη (πρώην πρόεδρο της Eurobank και της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, πρόεδρο της Grant Thornton), Μιχάλη Μπλέτσα (διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (πρόεδρο του Capital.gr, πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις 50 υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη. Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά. Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 Under 30 Greece 2022" πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από 1/1/1992 και μετά.