Thanos Hotels & Resorts: Πώς προχωρούν οι επενδύσεις σε ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο

Thanos Hotels & Resorts: Πώς προχωρούν οι επενδύσεις σε ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

Το επενδυτικό πλάνο του κυπριακού ομίλου Thanos Hotels & Resorts περιλαμβάνει τη δημιουργία και διαχείριση 10 νέων ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα εντός των επόμενων 3-4 ετών. Όπως λένε οι πληροφορίες, οι επενδυτικές κινήσεις για την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προχωρούν και ο όμιλος βολιδοσκοπεί την Αθήνα όπου θέλει να επεκταθεί, αλλά και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, είτε αυτοί είναι νησιωτικοί, είτε ηπειρωτικοί.

Σήμερα, ο όμιλος διαχειρίζεται ξενοδοχειακά ακίνητα αξίας άνω των 400 εκατομμυρίων ευρώ, με στόχο την αύξηση αυτής της αξίας στο 1 δισ. μέσα στα επόμενα χρόνια.

Στην Ελλάδα έχει ήδη παρουσία με δύο πολυτελείς μονάδες στη Μύκονο, και πιο συγκεκριμένα στον Άγιο Στέφανο και το Super Paradise. Η στρατηγική του ομίλου για την επέκτασή του στην ελληνική αγορά συνδυάζει τη χρήση ίδιας κεφαλαιακής ενίσχυσης αλλά και της υπηρεσίας hotel management, Thanos Hospitality Services, ενός εξειδικευμένου business unit που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες asset management και pre-opening consulting. Το Amyth Super Paradise λειτουργεί υπό αυτό το μοντέλο.

Εκτός από την Αθήνα, όπως αναφέρουν πληροφορίες από τη διοίκηση του ομίλου, ενδιαφέρον υπάρχει και για τοποθέτηση στη Θεσσαλονίκη, εφόσον βρεθεί το ακίνητο- ανεξάρτητα από το μέγεθός του- που θα μπορέσει να προσδώσει αξία στο χαρτοφυλάκιο.

Amyth of Nicosia

Τονίζεται πως μόλις πριν ένα μήνα ξεκίνησε να λειτουργεί το Amyth of Nicosia, χωροθετημένο εντός των μεσαιωνικών ενετικών τειχών της Λευκωσίας, με εσωτερικούς χώρους που χρονολογούνται από τις αρχές του 1900 και διατηρούν παραδοσιακές λεπτομέρειες της εποχής. Η κίνηση να μετατρέψει το ακίνητο που είναι ιδιοκτησία της Αρχιεπισκοπής και στο παρελθόν λειτουργούσε ως Κολλέγιο σε ξενοδοχείο- μια επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ-, έχει εκτός των άλλων και επιπλέον  αξία, δεδομένου πως ο CEO του ομίλου Θάνος Μιχαηλίδης επιδιώκει να ενισχύσει την τουριστική κίνηση προς την πρωτεύουσα της Κύπρου, μια πόλη γεμάτη ιστορία, πολιτισμό, αντιθέσεις και αυθεντικότητα, που αποτελεί άλλωστε την τελευταία διχοτομημένη πρωτεύουσα της Ευρώπης, με την Πράσινη Γραμμή να χωρίζει την ελληνοκυπριακή και την τουρκοκυπριακή πλευρά.

Το Amyth of Nicosia βρίσκεται στην καρδιά της πρωτεύουσας και αποτελεί ιδανική επιλογή για διαμονή επιχειρηματικών στελεχών που επισκέπτονται την πόλη και επιθυμούν να συνδυάσουν τις επαγγελματικές συναντήσεις με ένα ευχάριστο city break.

Τα πλάνα του ομίλου

Ο όμιλος προχώρησε σε μία ακόμη σημαντική συμφωνία διαχείρισης για το ιστορικότερο ξενοδοχείο της Λάρνακας, το Palm Beach, το οποίο θα μετατρέψει σε ένα resort μικτής ανάπτυξης και υψηλών προδιαγραφών. Το συνολικό κόστος του πρότζεκτ  ξεπερνά τα  110 εκατ. ευρώ και αποτελεί την σημαντικότερη τουριστική ανάπτυξη στην πόλη της Λάρνακας. 

Amyth of Nicosia

Παράλληλα, δύο μεγάλα έργα βρίσκονται σε πορεία υλοποίησης: το ιστορικό ξενοδοχείο Berengaria στον Πρόδρομο, το οποίο μεταμορφώνεται σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων, και το εντυπωσιακό project στην Πάφο, το Antasia, με προϋπολογισμό 70 εκατ. ευρώ, το οποίο θα περιλαμβάνει δύο πύργους με δωμάτια και διαμερίσματα.

Τονίζεται επίσης πως ο όμιλος έχει εξασφαλίσει από την τράπεζα Πειραιώς χρηματοδοτικό πακέτο ύψους 107 εκατ.ευρώ για αναχρηματοδότηση υφιστάμενων δανειακών υποχρεώσεων, ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις υφιστάμενων μονάδων, χρηματοδότηση νέων επενδύσεων στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα πραγματοποίησε τη μεταφορά των κύριων χρηματοδοτικών του δραστηριοτήτων από την Κύπρο στην Ελλάδα.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Έρχεται mega fund για επενδύσεις στις υποδομές

Πρόκειται για ένα fund ύψους 400 εκατ. ευρώ, που θα επικεντρώνεται σε επενδύσεις στον κλάδο των υποδομών.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

El Sabor: "Ταΐζει" ελληνικά νάτσος 60 χώρες - Νέο άλμα στις εξαγωγές και στα κέρδη

Από το εξωτερικό το 57% του τζίρου, με τα καθαρά κέρδη να εκτινάσσονται στα 2,28 εκατ. Ολοκληρώθηκε επένδυση 6 εκατ. ευρώ για νέα γραμμή παραγωγής.

Πλειστηριασμοί: Ποια ξενοδοχεία αλλάζουν χέρια μέσα στον Οκτώβριο

Μονάδες από τη Χαλκιδική και την Ξάνθη έχουν προγραμματιστεί να βγουν στο σφυρί έως το τέλος του μήνα.

Paladin: Ποιες επενδυτικές ευκαιρίες αναζητά το fund στην Ελλάδα

Στο χαρτοφυλάκιο της Paladin περιλαμβάνεται η Hack The Box, startup με ελληνικό DNA, που ιδρύθηκε από τον Χάρη Πυλαρινό.

Οι νέες επενδύσεις που μεγαλώνουν τον ξενοδοχειακό χάρτη της Θεσσαλονίκης

Αλλάζει η εικόνα της συμπρωτεύουσας, με νέες μονάδες να ανοίγουν ή να βρίσκονται στο στάδιο της υλοποίησης. Ποιοι ελληνικοί και ξένοι όμιλοι επενδύουν.

Ξενοδοχεία: Γιατί έπεσαν οι τιμές στην "καρδιά" του καλοκαιριού

Η μέση τιμή διάθεσης δίκλινου δωματίου μειώθηκε τον Ιούλιο στα 168 ευρώ, έναντι 174 ευρώ πέρσι.

Στα "βράχια" οδεύει η τουριστική επένδυση των 270 εκατ. της Minoan Group στη Σητεία

Καμία επαφή τον τελευταίο χρόνο με την Μονή Τοπλού.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ξενοδοχεία: Αρνητικό πρόσημο στην απόδοση (και) του Ιουλίου για την Αθήνα

Πτώση της μέσης πληρότητας και του εσόδου ανά διαθέσιμο δωμάτιο για τον μήνα Ιούλιο.

Τα εγκαταλελειμμένα κτίρια της Αθήνας που μεταμορφώνονται σε ξενοδοχεία

Τα ακίνητα- φιλέτα και οι διαγωνισμοί που τρέχουν - Μεγάλο ενδιαφέρον από ξένα κεφάλαια.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.