Uplodio: Ποια είναι η ελληνική startup που εντοπίζει influencers για το TikTok

Uplodio: Ποια είναι η ελληνική startup που εντοπίζει influencers για το TikTok

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Σε αναζήτηση κεφαλαίων που θα την βοηθήσουν να επιταχύνει την ανάπτυξή της, βρίσκεται αυτή την περίοδο η Uplodio, μια ελληνική startup που έρχεται να προσφέρει μια καινοτόμα λύση στο πρόβλημα της εύρεσης και διαχείρισης των influencers από διαφημιστικές εταιρείες. Με τη χρήση του AI-powered αλγορίθμου της Uplodio, οι διαφημιστές μπορούν να εντοπίζουν τον ιδανικό creator για τις ανάγκες της κάθε καμπάνιας, μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Ειδικότερα, η Uplodio αναπτύσσει ένα B2B λογισμικό που επιτρέπει στις διαφημιστικές εταιρείες να εντοπίζουν και να διαχειρίζονται content creators και influencers για το TikTok.

Ο Co-Founder και Managing Director της Uplodio, Κωνσταντίνος Κετσελίδης, εξηγεί στο Capital.gr ότι με την άνοδο του TikTok ως διαφημιστικής πλατφόρμας και την αύξηση της ζήτησης για μικρούς creators, δημιουργούνται προβλήματα όσον αφορά την εύρεση και διαχείρισή τους. 

"Το Uplodio παρέχει μια end-to-end λύση σε search, management, analytics, reporting και payment. Mε τον AI-powered αλγόριθμο της Uplodio, ο διαφημιστής μπορεί να εντοπίσει τον πιο κατάλληλο creator σε 30 δευτερόλεπτα, με βάση τα ζητούμενα της διαφημιστικής καμπάνιας”, λέει ο κ. Κετσελίδης. 

Προετοιμάζεται για το επίσημο λανσάρισμα 

Η Uplodio βρίσκεται αυτή την περίοδο σε έναν ανοιχτό pre-seed γύρο χρηματοδότησης, με στόχο αρχικά την ενδυνάμωση της ομάδας της και στη συνέχεια την επέκτασή της σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επί του παρόντος, βρίσκεται σε έκδοση beta, ενώ ήδη χρησιμοποιούν το προϊόν της οκτώ διαφημιστικές εταιρείες. Παράλληλα, προετοιμάζεται για το επίσημο λανσάρισμά της, το οποίο αναμένεται πολύ σύντομα. Όπως διευκρινίζει ο κ. Κετσελίδης, τα έσοδα της Uplodio θα προέρχονται από μηνιαίες συνδρομές.

Ο Κωνσταντίνος Κετσελίδης, ο οποίος ήταν ο δεύτερος νικητής του ετήσιου διαγωνισμού φοιτητικής επιχειρηματικότητας "GSEA Greece 2024”, δηλώνει ότι αυτό που διαφοροποιεί την Uplodio από άλλες παρόμοιες λύσεις είναι η εστίασή της σε UGC TikTok content creators, ενώ το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι ο AI αλγόριθμός της, που κάνει πολύ πιο γρήγορη και data driven τη διαδικασία της εύρεσης creators. Σημειώνεται ότι την ομάδα των ιδρυτών της Uplodio συμπληρώνουν ο Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος και ο Αλέξης Βασιλείου. 
 

Περισσότερα από Forbes

Το TikTok αντεπιτίθεται: Τι πρέπει να γνωρίζετε για τη μήνυση κατά της αμερικανικής κυβέρνησης

Η πλατφόρμα ξεκίνησε και επισήμως τη νομική διαδικασία αμφισβήτησης του νόμου που υπέγραψε ο Μπάιντεν.

Η "αποκινεζοποίηση" του TikTok στις ΗΠΑ κινδυνεύει να γίνει εφιάλτης για τον Μπάιντεν

Η κινεζική ByteDance απλώς αποκλείεται να πουλήσει τον αλγόριθμό σε ξένο επενδυτή.

Οι 9 κρίσιμοι μήνες για την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

Πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί το "ban". O φόβος για την πώληση δεδομένων.

Ποιοι χάνουν αν η Ουάσιγκτον "ρίξει ban" στο TikTok

Σε μια εκλογική χρονιά για τις ΗΠΑ, η Κίνα είναι ένα από τα ελάχιστα θέματα συναίνεσης της αμερικανικής πολιτικής σκηνής.

Οι 10 πιο καλοπληρωμένοι δημιουργοί περιεχομένου στα social media το 2023

Οι συμμετέχοντες στη λίστα αύξησαν τα κέρδη τους κατά 20% στο έτος, αξιοποιώντας 2,6 δισ. followers.