Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας έχει καταγράψει μια πορεία που μετρά πάνω από 160 χρόνια. Αποτελεί τον ιστορικότερο πάροχο ενέργειας (ιδρύθηκε το 1857) και δεν σταματά να εξελίσσεται και να κάνει βήματα μπροστά, με γνώμονα τον καταναλωτή και την κάλυψη των αναγκών του.
Με τη στήριξη της μετόχου του, ΔΕΠΑ Εμπορίας, πρωτοπορεί στον ενεργειακό τομέα, προσφέροντας μοναδικά προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, τόσο για οικιακή χρήση όσο και για επιχειρήσεις. Επίσης, επενδύει συνεχώς σε τεχνολογίες αιχμής και παρέχει εξατομικευμένες λύσεις ενέργειας, σχεδιάζοντας για κάθε πελάτη το κατάλληλο προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.
Είναι χαρακτηριστικό πως πάνω από 600.000 πελάτες, νοικοκυριά και επιχειρήσεις, έχουν επιλέξει ως πάροχο ενέργειας την εταιρεία, οι οποίοι μάλιστα μπορούν να εξυπηρετηθούν σε 800 σημεία σε όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου καταστημάτων της Vodafone.
Γνωρίζοντας το χώρο της ενέργειας πολύ καλά, η νέα μεγάλη πρόκληση για το Φυσικό Αέριο είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η δημιουργία μιας νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης. Σε μία εποχή υψηλών απαιτήσεων και ανταγωνισμού και σε ένα περιβάλλον έντονων προκλήσεων για την διεθνή και εγχώρια αγορά της ενέργειας, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας μετασχηματίζεται, με γνώμονα την καινοτομία.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και οι νέες υπηρεσίες προς όφελος του καταναλωτή
Σε μια απαιτητική περίοδο για το χώρο της ενέργειας, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας συνεχίζει την αναπτυξιακή του πορεία, έχοντας θετικό πρόσημο στην κερδοφορία του και νέα συμβόλαια σε όλη την Ελλάδα, κεφαλαιοποιώντας τον σεβασμό και τη συνέπεια που επιδεικνύει στους πελάτες του όλα αυτά τα χρόνια.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός συντελείται σε όλα τα επίπεδα: από τις νέες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, μέχρι την ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Το Φυσικό Αέριο προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν εκείνοι πώς θα εξυπηρετηθούν, με φυσικό ή ψηφιακό τρόπο:
- Σύναψη συμβολαίων, είτε ψηφιακά, μέσω ηλεκτρονικής υπογραφής αίτησης με την αποστολή ενός συνδέσμου, είτε με τις παραδοσιακές μεθόδους σύναψης νέας σύμβασης μέσω email ή courier
- Ενημέρωση 24/7 μέσω ειδικής Πλατφόρμας αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης πελατών για 11 υπηρεσίες.
- Αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση, άμεσα και χωρίς αναμονή. Το 70% έχουν ολοκληρωθεί με τη χρήση της αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης.
- Προσωπική επικοινωνία με συνεργάτες της εταιρείας σε ημέρα και ώρα που επιθυμεί ο πελάτης
- Τιμολόγηση και εξόφληση λογαριασμών ηλεκτρονικά η οποία αξιοποιείται ήδη από το 90% των πελατών
Επιπλέον, μέσω του Mobile App myFysikoaerio, η εταιρεία παρέχει πρόσβαση στους πελάτες σε πληροφορίες και υπηρεσίες με ένα απλό άγγιγμα στην οθόνη του κινητού τους.
Είναι επίσης σημαντικό πως το σύνολο του οργανισμού εκπαιδεύεται καθημερινά προκειμένου να κάνει κάθε επαφή των πελατών της μια μοναδική εμπειρία. Ο τρόπος επικοινωνίας σε όλα τα σημεία επαφής μαζί τους χαρακτηρίζεται από απλότητα, συνέπεια, αποδεικνύοντας τους καθημερινά ότι κάθε ένας είναι ξεχωριστός και μοναδικός για την εταιρεία.
Στόχος είναι οι καταναλωτές να εξυπηρετούνται άμεσα, με απλό κι εύκολο τρόπο, χωρίς γραφειοκρατία, χωρίς ουρές και χωρίς άσκοπες και χρονοβόρες μεταβάσεις σε φυσικά καταστήματα ή σημεία εξυπηρέτησης.
Το κοινωνικό του αποτύπωμα
Για το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, η προστασία του φυσικού πλούτου και η "πράσινη" ενέργεια αποτελούν προτεραιότητα. Η πρώτη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για τα πεπραγμένα του έτους 2022, αποτέλεσε ορόσημο για την εταιρεία, καθώς αντικατοπτρίζει τις δεσμεύσεις της για τη δημιουργία θετικών επιδράσεων στο περιβάλλον, στην κοινωνία και στην εταιρική διακυβέρνηση
Ενδεικτικά, μια σημαντική πρωτοβουλία στο δρόμο για την πράσινη μετάβαση είναι η δημιουργία του μεγαλύτερου σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Ο υπερσύγχρονος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο Parking του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, διαθέτει αυτή τη στιγμή 25 σημεία φόρτισης, όλα με ισχύ έως 22kW, λειτουργεί σε 24ωρη βάση και παρέχεται δωρεάν στους επισκέπτες του ΚΠΙΣΝ για έναν χρόνο. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί με την τοποθέτηση 25 επιπλέον φορτιστών.
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε νέες τεχνολογίες που διασφαλίζουν την ανάπτυξη της και αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες της, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, τόσο το δικό της, όσο και των πελατών της. Είναι τέλος χαρακτηριστικό πως όλα τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες ευθυγραμμίζονται με τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050.